Kaksonen ja Skorpiooni

Toukokuu

Olisin kiinnostunut sopivatko kaksonen ja skorpioni yhteen. Tapasin miehen joka on skorpiooni enkä tiedä vielä mitenkä häneen pitäisi suhtautua. Sen olen huomannut, että hänellä on aika jyrkät mielipiteet, enkä tiedä mitenkä se luonnistuu jos suhde jatkuu pidemmälle.

21

6607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeeÄmmä

Olin itse avoliitossa skorpionin kanssa 13 vuotta. Skorpioni on ehdoton mielipiteissään ja kaksosen kanssa tulee yhteenottoja, koska en ainakaan itse alistunut hänen mielivallan alle. Skorpioni on mustasukkainen ja siinä toinen kaksosen kanssa sopimaton piirre, kaksonen kun puhua pulputtaa ja osaa flirttailla miesten kanssa, vaikka ei tahdo sen enempää näistä "vieraista miehistä". Tosi vaikea suhde, ainakin itsellä. Skorpionin kanssa onnistui seksi ja kaiken maailman menemiset, kunnes tuli lapsia ja skorpionimieheni meni yksin. Sieltä reissuilta sitten löytyi uusi nainen ja tuli ero. Olin jotenkin helpottunut erosta, skorpionin miellyttäminen on todella rankkaa ja alistuin vuosien myötä siihen hokemiseen, että en osaa mitään, olen laiska jne. Piikkejä kyllä lentelee skorpionilta ja osaa todella loukata toista, jos kaikki ei mene niinkuin hän haluaa.

• 50:nen

olin naimisissa Skopparin kanssa 24 v...!?
        Mutta sain selville, että 17 v. hän on pettänyt.?
        Itse hän ei tiedä - miksi? Mukamas rakasta minua. Otin ero. Mutta hänen mielesta "hän on viaton pulmunen" ja minä olen roisto..., valheitä ritti 100 v:en edestä... Asuu "vaimoken" kanssa, mutta kieltä sitäkin...
        Usko pois - tuhon tuomittu!

• Kaksosen kanssa kaunihimpi

Meillä sama juttu: olen itse skorpioninainen ja koen kyllä että kaksosmieheni on turhan kovan piikittelyn ja kusipäisyyden kohteena. Hän on onnensa kukkuloilla kun on se yksi hyvä päivä, mutta tietäähän se skorpioonin: kohta taas astiat lentää. Koen, että hän nimenomaan joutuu miellyttämään minua ja hänen onnensa on minun onnestani kiinni. -Miten minusta tuli tällainen kotityranni!?

Toisaalta ihailen kaksosmiestäni niin paljon, että toivon hänen vahvuutensa vielä taivuttavan minut täysin puolelleen, antautumaan. Pelkoahan tämä skorpionin piikittely on pohjimmiltaan -etukäteistuskaa hylätyksitulemisesta, ikään kuin varmuuden vuoksi.

• KaksoneN

Seurustelin 2,5v skorpparin kaa. Alistamista, haukkumista, epäilyjä ja jatkuvaa loukkaamista. Kaikki oli minun syytäni, hänen rahattomuutensa, työttömyytensä, paha olonsa jne.

Alussa oli hauskaa ja ihanaa, ja lopulta vain seksi pelasi, muut jutut kusi ja pahasti. Skorppari valehteli joka asiassa ja petti luottamukseni.

Ja nyt, kun suhteen lopusta on jo yli 2v, kundi soittelee ja kinuaa takaisin. I don't think so!

• Tea

Itsellä vielä 7 vuoden eron jälkeen ja vaikka hän on asunut saman 7 vuotta toisen kanssa, tulee aina välillä käymään, yrittää päästä sänkyyn, koska skorpioni alistaa mielellään juuri seksillä.
        Haukkuu minun miesystävääni, uhkailee ja välillä itkee ja välillä uhkailee. Alussa sorruinkin hänen kanssaan sänkyyn ja kappas vaan kun oli varmistanut, että olen "hyllyllä" pahan päivän varalle, häipyi moneksi kuukaudeksi. Alkoholi on ehkä skorpionien riesa enemmän kuin muiden merkkien, joten tarkkaile juomista.

• KaksoneN
        Tea kirjoitti:

Itsellä vielä 7 vuoden eron jälkeen ja vaikka hän on asunut saman 7 vuotta toisen kanssa, tulee aina välillä käymään, yrittää päästä sänkyyn, koska skorpioni alistaa mielellään juuri seksillä.
        Haukkuu minun miesystävääni, uhkailee ja välillä itkee ja välillä uhkailee. Alussa sorruinkin hänen kanssaan sänkyyn ja kappas vaan kun oli varmistanut, että olen "hyllyllä" pahan päivän varalle, häipyi moneksi kuukaudeksi. Alkoholi on ehkä skorpionien riesa enemmän kuin muiden merkkien, joten tarkkaile juomista.

kirjoittamasi on täyttä totta!

mulla ei onneks pelkoa, mä olin se joka lähti menee ja se oli kerrasta poikki! olin NIIIIIIIIIIIIIIN helpottunut lopetettuani suhteen että aloin elää uudestaan :) ja nyt menee paljon paremmin.

• KaksoneN
        Tea kirjoitti:

kirjoittamasi on täyttä totta!

mulla ei onneks pelkoa paluust, mä olin se joka lähti menee ja se oli kerrasta poikki! olin NIIIIIIIIIIIIIIN helpottunut lopetettuani suhteen että aloin elää uudestaan :) ja nyt menee paljon paremmin.
        ja viinaa se veti niin että paskoi välillä housuunsa, aikuinen mies... yök. mut lopulta paljastuikin että se oli alkoholisti, aivan kuten isänsä.

• yökköperhonen

että jokin mättää skorpionien tunne-elämässä. vaikka merkkiä pidetään vahvana, kaikki yllä olevat asiat ovat luuserimiesten tekosia. epävarmuus ja itsekkyys paistaa läpi.ja monista skorpppareista (miehistä ainakin) taitaa tulla alkon kanta-asiakkaita, tai peräti jonkun sortin rikollisia...

Olen skorpparinainen: ilkeä tunnevammainen alistaja. Viinan kanssa todellakin pitää olla tarkkana, sillä mopo karkaa helposti käsistä. Toisaalta jostain ihmeen syystä olen (lähes) aina saanut miehet kummallisesti hullaantumaan minuun, vaikken kovin rakastettava ole ollutkaan -seksi on ehkä yksi pakkomielteeni, joten sillä varmaan olen aikalailla suhteitani dominoinut. Mutta toisaalta seksi on minulle suuri henkinen kokemus, lihan nylkyttelyä kenen tahansa kanssa en ole koskaan arvostanut.

Mutta sen kyllä sanon, että vaikka olen huomionkipeä ja haluan muidenkin huomaavan seksikkyyteni: minä EN PETÄ. Minä olen erittäin lojaali ja rehellinen (suorastaan inhorehellinen). Tämän tunnustuksen olen saanut myös kumppaneiltani: jostain syystä minuun luotetaan.

Eli kaikki skorpparit eivät ole pettureita (voin kyllä kuvitella että jos syntyy skorpparimieheksi, lipsahtaa se helpommin pettämisen puolelle).

Mutta vaikea persoona, piru vieköön, minä olen. Ja siihen nähden olen kiitollinen siitä rakkaudesta mitä olen osakseni saanut.

• Ansku

on se että olin skorpparin kanssa 12 vuotta, tosin suhteemme oli katkolla pari kertaa tänä aikana, mutta onneksi suhteemme päättyi lopullisesti neljä kuukautta sitten. Sen päätöksen tein ITSE.
      Skorpparin mustasukkaisuus, epäluuloisuus, alistaminen ja pettäminen olivat syynä eroomme.
      Oman kokemukseni jälkeen itse en halua olla skorpparin kanssa missään suhteessa. Toivottavasti kaikki skorpparit eivät ole tällaisia.

• kaksonen, nouseva rapu

Skorpionit ovat hyviä ystäviä, mutta v-mäisiä, petollisia rakastajina.

Lisäksi sekä kaksoset että skorpionit ovat itsekkäitä ja voimakkaita tyyppejä. Ainakin myrskyä on luvassa, jos skorpioniin päädyt.

• Skorppari nainen

Puheenaiheet pyörivät hänen omissa harrastuksissa ja jutuissa, ikänä hän ei muista kysyä, että miten muuten sinulla menee?? Ja kun hän eilen halusi tätä niin tänään mieli onkin jo ihan toinen, ja taas kohta sama juttu. Ja puhua pälpättää niin että hermot menee, itse tykkäisin olla välillä vaiti ja rentoutua tai mietiskellä syntyjä syviä.

• punatukkainen

samalta vaikuttaa.... olen ite skorppari nainen ja mies on kaksonen... suhde ei vielä liian vakava mutta se päivä napsahtaa nopeesti... hänen harrastustensa perässä... hänen ehdoillaan.... onneksi vielä on varattu mies...

luvassa on siis tulta ja tappuraa.... noh... katsotaan... elämä näyttää...

• on kaksonen
        punatukkainen kirjoitti:

samalta vaikuttaa.... olen ite skorppari nainen ja mies on kaksonen... suhde ei vielä liian vakava mutta se päivä napsahtaa nopeesti... hänen harrastustensa perässä... hänen ehdoillaan.... onneksi vielä on varattu mies...

luvassa on siis tulta ja tappuraa.... noh... katsotaan... elämä näyttää...

ja itse olen skorpioni, eikä minulla ole ollut koskaan aiemmin näin hyvää suhdetta ja siksipä meninkin hänen kanssaan naimisiin! :)

• Luin jostain
        on kaksonen kirjoitti:

ja itse olen skorpioni, eikä minulla ole ollut koskaan aiemmin näin hyvää suhdetta ja siksipä meninkin hänen kanssaan naimisiin! :)

horoskooppioppasta tms että Skorppari tekee Kaksosesta joko hyvin onnellisen tai sitten täysin onnettoman.

Onnea sinulle, että tapauksesi on jälkimmäinen! Olette osanneet virittäytyä Kaksosesi aknssa oikealle tajuudelle, ja yhdessä vielä! :)

Luin jostain kirjoitti:

horoskooppioppasta tms että Skorppari tekee Kaksosesta joko hyvin onnellisen tai sitten täysin onnettoman.

Onnea sinulle, että tapauksesi on jälkimmäinen! Olette osanneet virittäytyä Kaksosesi aknssa oikealle tajuudelle, ja yhdessä vielä! :)

Minä (skorpioninainen) teen kuulemma kaksosmiehelleni mahahaavan:-)

• harkita

Seurustelin skorpparimiehen kanssa nelisen vuotta, itse olen kaksonen. Tuntui että mies oli aina menossa, harrastuksia ja peli-iltoja kavereiden kanssa riitti parisuhteen kustannuksellakin... Aika voimakas persoona, seksi kyllä sujui, mutta puhuminen ja muu kommunikointi ei. Hän tykkäsi myös läträtä viinan kanssa. Suhde päättyi siihen kun mies jäi kiinni pettämisestä. En halua yleistää, mutta sen verran paha maku jäi suuhun että taidan kiertää jatkossa skorpparimiehet kaukaa! ;)

• kesän kaksonen

Mä tapasin skorpparin just pitkän suhteen kariutumisen jälkeen ja olin aloitteellisena osapuolena. Tää sattu pari vuotta sitten. Olis saanu jäädä aloitteet tekemättä... Tää jätkä on tehny paskoja temppuja ja lupauksiaan ei oo pitäny. On muusikko ja menossa viikonloput...viinaksetkin maistuu. Mutta joku siinä on, kun ei siitä eroon pääse! Järjellä yrittää selittää itelleen, mut ei!Ei seurustella, mut jos nähdään, niin päädytään yleensä sen luo!Heikko kohtani, mut ei voi mittää!En jaksa enää yrittää keskustella sen kans, vaan oon yrittäny "hyväksyä" sen omana ittenään...

• skorppari

Itse olin kaksonen kanssa(olen siis skorppari) naimisissa 24 v. ja olemme edelleen erittäin hyviä ystävia,
      meillä ainakin meni ihan mukavasti,
      erosimme ystävinä ja ystävyys jatkuu vieläkin.
      Erosimme kun emme enää halunneet olla naimisissa.
      Meillä on kolme ihanaa lasta ja elämme omilla tahoillamme mutta olemme jatkuvasti silti yhteydessä.
      Joten kaikki on mahdollista jos haluaa. Pitää muistaa: Sitä näet mihin uskot!

• kaksospimatsu

seurustelin 6kk skorpparin kanssa,todella mustasukkainen kaveri,välillä se oli suloista mut joskus se otti aivoihin.

Yksi kuinka hän sai minut aina raivostumaan oli se,että aina kaikki piti tehdä niin kuin hän halusi.Esim.katselin kavereitteni kanssa lempi elokuvaa hän tulee ja pokalla laittaa toiselle kanavalle,koska hän ei tykkännyt kyseisestä elokuvasta. töykeää...

Minä laitoin poikki suhteen,aloin niin raivostumaan hänen käytökseensä.
      yksi pahimmista mokista oli se,että
      hän jauhoi aina entisistää,hienoja iltasatuja
      sain kuunnella,eikö?

nyt suhteen päädyttyä hän soittelee,kinuaa
      takas "kaikki muuttuu parempaan..."
      ja kehuskelee kuinka häntä kehutaan komeaksi,
      ja minuahan se kiinnosti? juuri suhde poikki
      en halua ees tietää..Mutta minä kostonhimoisena
      laitoin paremmaksi,niin hän kehtaa sanoa töykeästi. en nyt viitsi kertoa että mitä,mutta
      kuitenkin.

kaikki mitä hänelle tapahtuu on niin aih ihanaa
      mutta ootas kun yrität kertoa sinulle tapahtuneesta jutusta,niin plaa,menikö se jo?
      tuo tyyli ainakin hänellä oli suurinpiirtein.
      esim. hän käski minun puhua hänelle illalla,
      no alettiin puhumaan henkeviä ja hän nukahtaa
      kesken kaiken lauseitani. se otti päähän,
      ja menin nukkumaan sohvalle. :)

jos nyt myönnän niin olen taas ihastunut skorppari mieheen. juttua liikkeellä,pelkään että hän on samanlainen,mutta tarkkailen.
      yhteyden pidossa tämä skorppari ei ole taitava,
      mutta luulen ettei tämä olisi samanlainen..toivotaan mutta toivossa on hyvä elää.. kannattaahan tuo skorppari kokeilla,
      mutta älä ainakaan tosissasi ota,tarkkaile häntä..siinä hyvä vinkki ;)

ps: tämä skorppari ei pettänyt,sen tiedän ja tunnen.. kun monet puhuu täällä että ne olisi kovia pettämään,tämä mies ei ollut,minun onneni.

• Terhi

Ilmeisesti kaikki tänne kirjoittavat uskovat todella horoskooppeihin. No ei siinä mitään. Itse olen katsellut erilaisia horoskooppeja ja yhdistelmiä. Kaikki kertovat että, "suhde ei tule menestymään", "intohimoinen, mutta lyhyt", "ei kannata edes vaivautua". TOdella lohduttavaa, joos kuuntelisin noita kaikkia hömpötyksiä tuskin minulla olisi yhtäkään ystävää tai mitään muutakaan kenenkään kanssa. Joten en edes lue noita analyysejä.Mielestäni kannattaa vain katsoa millainen ihminen on eikä miettiä horoskooppia ja luulotella. Ero ei varmasti johdu siitä, että toisen horoskooppi ei sovi toisen horoskooppiin. Miettikää nyt, jos uskoisitte jokaiseen tyhmään analyysiin ette voisi tutustua keneenkään. Ihmisen täytyy muuttua, ei horoskoopin. Minusta näitä on vain huvittavaa lukea kun ihmiset yleistävät kaikkia :D No uskokaa jos haluatte, mutta saatatte menettää paljon jos yleistätte esim kaikki skorpionit pettäjiksi ja valehtelijoiksi. mietittekö että olisiko teissä ollut jotain vikaa tai että olette katkeria ja kostatte? Kiinnostaisi tietää ovatko nämä pettäjät olleet ulkomaalaisia tai älyttömän huonoitsetuntoisia? :) Tässä ensimmäinen sanoi, että skorpinoilla on jyrkät mielipiteet, no niin on kyllä monilla muillakin horoskooppimerkeillä, kuten minulla, kaksosella ja kauriilla ja härällä ja jousimiehellä. Eli kaikilla. Ehkä ei kannata sitten luottaa keneenkään. Yleistämään vain :o)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe