MTV:n tentissä: "Kyllä tämä on … puhetta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sanna-marin-kiihtyi-rajusti-jussi-halla-ahon-nakemyksista-mtv-n-tentissa-kylla-tama-on-kasittamatonta-puhetta/8165520
Sanna Marin kiihtyi käsittämättömästi Jussi Halla-ahon puheista
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi kyllä veti biassilla ton homman. Tahallaan härnäsi
- Anonyymi
Jussi vain vihjaisi tulevasta jos persut pääsevät valtaan. Duunarit kyykkyyn pilaamasta Jussin maisemaa!
- Anonyymi
Älä kehtaa huudella ihan puuta heinää et usko itsekkään tuohon!!
ja sitä paitsi teidän kaltaiset trollit pitäisi olla jo nukkumassa
nyt petiin ja tutti suuhun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kehtaa huudella ihan puuta heinää et usko itsekkään tuohon!!
ja sitä paitsi teidän kaltaiset trollit pitäisi olla jo nukkumassa
nyt petiin ja tutti suuhunKuunteleppas Jussin juttuja, sanoi ajatuksiaan ihan töllössä. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että työmarkkinajärjestöt nurin ja paikallinen sopiminen työpaikoille, eli valta annettaisiin persu-hallituksen toimesta työnantajille kokonaan.
Jokainen duunari voi ihan itse miettiä, miten saisi edes nykyisen työsopimuksen sovittua ilman TES:siä. Fakta on, että aika harva duunari kykenisi sopimaan edes kohtuullista työsopimusta itselleen ilman TES:siä.
- Anonyymi
Jucci Pallivahon esitys oli tuttuun tapaan aneeminen Peltolammin impparipojan liimanarina- Pääministeri Marin leivitti hänen hikiset paikkansa, jotka hän oli tentissä itse muniinsa puhallellen hiivoittanut.
- Anonyymi
Marin tunnusti taas että hän ei käsitä asioita. Onko sillä holhooja?
- Anonyymi
Holhoojasi voisi selittää koko asian sinulle, kipaiseppas kysymään.
- Anonyymi
Ennuste Haapaveden kuntavaalituloksista valtuustopaikkoina:
Kesk 11
PS 7
HARY 5
Vas 3
SDP 1 - Anonyymi
Aamun ennuste Haapaveden kuntavaalituloksista valtuustopaikkoina:
Kesk 10
PS 8
HARY 4
Vas 3
SDP 2- Anonyymi
Prs 8
Oi hyvänen aika, mistä tuolla kokoonpanolla 8 löytyisi. ei mistään
Katsoppas itse tuota kavalkadia, kenellä on kykyä tehdä mitään järkevää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772