Mä annan anteeksi sulle

Anonyymi

Anteeksianto on sitä, että ottaa veitsen selästään, muttei käytä sitä kenenkään satuttamiseen siitä huolimatta, kuinka he satuttivat sinut. Rakastin sua ja rakastan aina, jollakin tavalla.

❤N->M❤

13

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pettikö mies?

      • Anonyymi

        Eikös ne kaikki petä, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Fools gold.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne kaikki petä, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Fools gold.

        Täällä ajattelit sen ilmoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ajattelit sen ilmoittaa?

        Eiköhän liene mielen purkua mihin palsta on tarkoitettukin mutta ainahan löytyy kaltaisiasi joiden on pakko heilutella sanan säilää saadakseen aikaan edes vähän pahaa mieltä.


      • Anonyymi

        Hän petti koko ajan, enkä anna sitä ikinä anteeksi! Pysykööt nyt valitsemallaan tiellä ja minä omallani! Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne kaikki petä, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin. Fools gold.

        Taidat olla astetta vihaisempi tapaus?


    • Anonyymi

      =/

      aika jännä, tuo tieto, aina miettinyt että on nahisteltu pidemmän aikaa,

      ja, aina miettinyt maailmaa miten alkeellinen se on, ja mistä se pohjimmiltaan,

      johtuu,

      mutta, ei kai tässä ihmeempää, hmm.. ei jaksaisi oikein lukea tuota,

      tietoa,

      täytyy olla kiitollinen että on tässä ja nyt,

      huomenna taas samat kuviot, ei jaksaisi oikein,

      miettii välillä että elämä on sirkusta,

      ja, sitähän se on,

      eikä sirkuksesta koskaan pääse, eroon, paitsi oman käden kautta,

      ei, oikeastaan väsytä pahemmin,

      miettii vain miten pääsisi vain tästä sirkuksesta, eroon täysin,

      huomenna sirkukseen, ja sieltä toiseen sirkukseen, ja sitten taas, kotiin,

      ja, niin edes päin,

      kaikenlaisia sekopäitä,

      niin, paljon,

      eikä niistä pääse koskaan eroon,

      kunpa pääsisin työpaikastani joskus eroon,

      mutta, se on loppuelämän ajan käytävä, siellä, sirkuksessa,

      missä työnteolla ei ole mitään väliä,

      ainoastaan roskan ja sonnan jauhannalla,

      ja, apinat riehuvat siellä kansliassa, ja keittiössä ja kaikkialla,

      apinat, jotka eivät ole koskaan osanneet mitään muuta,

      kuin soittaa suutansa,

      ja, sitäkin kiitettävästi,

      mutta, keskisormea en voi heille näyttää,

      koska, he ovat, "etuoikeutettuja",

      ja, sirkukseen taas, menen ja myöhemmin toiseen sirkukseen,

      ja, sitten pääsen kotiin,

      rakas, luonto, antaa parastaan minulle melkein joka ikinen päivä,

      rakkaita ja mukavia paviaaneja, elämän,

      ja, joskus toivoisin että olisin varakas,

      sillä oma seura on parasta seuraa,

      ja, kun on varakas, niin fiksu keksii aina tekemistä,

      toisin kuin katsoa joka päivä käsi rynkyttäen housujen välissä, jääkiekkoa,

      kuten "etuoikeutetuilla" työpaikassani,

      kunpa vain joskus olisin varakas, ettei enää tarvitsisi olla kenestäkään,

      sirkuspellestä, elämän,

      riippuvainen, vaan olisin vapaa kuin taivaan lintu,


      =)

    • Anonyymi

      siellä on 20 pelleä elämän,

      epäkohteliaita, eivät tervehdi, eivät hymyile, eivät osaa heittää vitsiä,

      kerskailevat, tuotteillaan mitä ovat hankkineet, kerskakuluttavat,

      ovat huumorintajuttomia, täysin verenhimoisia, aivan täysin,

      lihaksikkaita, mutta aivojen tilalle, on paviaanin äly,

      ja, jos on kohtelias, he ovat suurimmassa määrin epäkohteliaita,

      heitä ei kiinnosta, tieto tai viisaus,

      ainoastaan, materiaali ja verenhimo, "hitaammalla käyviä kohtaan"

      huumoria, ei saa heittää, se on vihamielisyyden merkki,

      ei osata keskustella 5 minuuttia, pidempään,

      edes sivistyneesti,

      ollaan aina välillä joko kuutamolla tai vihaisia,

      ulkoavaruuden toivoja koko työpaikka täynnä,

      =(

      haukutaan vuodesta toiseen putin, trump, ruotsalaiset,

      ja, kehutaan EU:ta.

      ja, suomella kestää monta, monta, monta, monta, vuosikymmentä nousta tästä,

      minulle, erittäin rakkaat henkilöt TRUMP ja PUTIN,

      on haukuttu, jo, 18 vuotta täysin lyttyyn ja halki ja poikki ja pinoon,

      siellä,

      ja, jos menee pomojen luokse ja heittää humoristisen aamutervehdyksen,

      niin, vihanpito, on käsittämätöntä,

      =(

      ja, olen köyhä mitä suuremmassa määrin,

      ja, minun on vain pakko käydä siellä,

      ja, kaikki päivät olen täällä, palstalla,

      ihmisten kanssa joista en juurikaan välitä,

      ihmisten, joista ei vain välitä,

      N,

      eli Paksu Pekka,

      • Anonyymi

        Surullista ja raskasta sinulle olla tuollaisten ääliöiden kanssa. Ota yhteys työterveyshuoltoon. Jospa saisit sieltä apua tai käy työkkärissä, löytyisikö parempi työyhteisö. Jaksamista.


    • Anonyymi

      MUTTA, SAATTE ANTEEKSI, AIVAN KAIKKI,

      SILLÄ JOS ON LUSIKALLA ANNETTU,

      EI VOI ÖLJYTANKKERILLA, OTTAA,

      JOTEN SAATTE KAIKKI ANTEEKSI,

      =)

      HIHIEHIEHEIHEHEIHE!!!

      TAAS, KAIKKI SAAVAT ANTEEKSI,

      KUTEN AINA ENNENKIN,

      SAATTE ANTEEKSI,

      AIVAN KAIKKI,

      =)

    • Anonyymi

      TERVEISIN N

    • Anonyymi

      Mitä annat anteeksi?

      • Anonyymi

        Aineissaan höpöttävät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe