Nielaisin tänään päivällä vahingossa mentoksen kokonaisena. Luulin tukehtuvani. Minulla tuntuu joku karkki kurkussa. Nielaisuhetkellä tuntui, että karkki olisi mennyt mahaan. Mutta nyt koko ajan tuntuu pieni paine tai semmonen kurkussa. Ja välillä maha on kipeä. En ole tämän takia nukkunut koko yönä, koska pelkään että tukehdun nukkuessani. Väsyttää tosi paljon. Kun yritän aloittaa nukkumista, tuntuu että karkki lähentyisi koko ajan henkitorvea. Ja en sen takia pysty nukkumaan. En tiedä kehtaanko mennä vanhempiakaan herättämään. Jos karkki onkin kurkussa kiinni, kannattaako edes alkaa nukkumaan? Mistä tiedän, onko karkki juuttunut? Ja jos on, miten sen saa pois? En tiedä mitä teen. Pelottaa kauheasti. Jos menen nukkumaan, oliko mun elämä tässä?
Nielaisin Karkin kokonaisena
5
2771
Vastaukset
- Anonyymi
Kello jo kolme, samat oireet jatkunut. Tässä on se hyvä puoli että enää ei väsytä.
- Anonyymi
Kyllä se karkki on sulanut jo aikoja sitten. Sulaminen tapahtui muutamassa minuutissa, eikä se voi jäädä kurkkuun kiinni. Iso karkki voi kokonaisena ärsyttää kurkkutorvea, joten voi tuntua että olisi siellä, mutta kyllä se on mennyt jo mahaan ja sulanut kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se karkki on sulanut jo aikoja sitten. Sulaminen tapahtui muutamassa minuutissa, eikä se voi jäädä kurkkuun kiinni. Iso karkki voi kokonaisena ärsyttää kurkkutorvea, joten voi tuntua että olisi siellä, mutta kyllä se on mennyt jo mahaan ja sulanut kokonaan.
Ok, kiitos. Mutta kauan se tunne kurkussa kestää,?koska vieläkin on se tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos. Mutta kauan se tunne kurkussa kestää,?koska vieläkin on se tunne.
Mahdollisesti tuollainen vahva kurkkupastilli vaurioitti hieman kurkkutorven limakalvoa ja sen vuoksi kiusaa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti tuollainen vahva kurkkupastilli vaurioitti hieman kurkkutorven limakalvoa ja sen vuoksi kiusaa vielä.
Enää ei tunnu ja tuli ulosteena pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059