Mikä moinen naiset teillä kun olette metri herneitä, seuraa kun kaipaatte pitäis miehen olla yli 180cm, onko joku pielessä,
Metri herneet "naiset"
20
1328
Vastaukset
- reiska
onhan niitä alle 180 senttisiäkin miehiä. Vai onko?
- Aimo
Aimo-annos kaikille naisille terkkuja. Olkaa mukana ja kirjoitelkaa..
- ykstypy
huomannut taas sen, että pitkät miehet hakeutuvat itseään huomattavasti lyhyempien naisten seuraan.
Olen miettinyt olisko siinä kysymys siitä, että saa katsella naista vähän "ylhäältä" päin. - plunger
tarkemmin lähde, josta seuranhaku naisia katsot.
Kirjeenvaihtoilmoituksissa lähtötaso on yli 185.
Se on siis bid, offer voi olla alle 170 ja silti kauppa syntyy jos ehdot sovitaan. Ei se hullu ole joka paljon pyytää, hullu se joka yrittää jokaisen bidin täyttää ja itsensä venyttää! - PikaNelli
...että nainen katsoo ylhäältä alaspäin. Sen takia tuo 180.
- plunger
Mies voi olla pitkempi ja KUVITELLA että on sen takia ylempänä.
Nainen katsoo miestä alaspäin joskus, mies kun tarvitsee huoltajan, aikuisuus ei ole täysi. Hyvä jos edes muutamassa asiassa voi katsoa että mies on 'perheen pää'. Tosiasiassa perhe ja parisuhde pyörii niin kuin nainen jaksaa sitä pyörittää ja mies pyörii siinä mukana. - exvali
plunger kirjoitti:
Mies voi olla pitkempi ja KUVITELLA että on sen takia ylempänä.
Nainen katsoo miestä alaspäin joskus, mies kun tarvitsee huoltajan, aikuisuus ei ole täysi. Hyvä jos edes muutamassa asiassa voi katsoa että mies on 'perheen pää'. Tosiasiassa perhe ja parisuhde pyörii niin kuin nainen jaksaa sitä pyörittää ja mies pyörii siinä mukana.ite oon styylannu 188cm pitkän naisen kanssa eikä pittuuserossa ollut ongelmia... noo, ite olen kyll 184cm
- lupaus
ihanaa olla pitkä...178... ja aina on ollut vientiä...hymy huuleen ja senit on sivuseikka..
- Animus
Itse oon 180cm joten ihmettelen samaa asiaa ;)
Mulla on 152cm frendi jonka mielestä miehen pitää olla yli 180cm. Ei osaa sanoa syytä... ja saahan sitä aina toivoa. ;)
Sitäpaitsi vaikka pienet pulleat sedät mielelläänkin pitkiä tyttöjä tilaisuuden tullen tanssittavat, harvat miehet haluavat omaa naistaan ylöspäin katsella.
PS:
Miksi 50 miehet etsivät nuoria kauniita naisia?- plunger
Miksi kysyt?
Nuori nainen on miehen silmissä KAUNIS, suoraan sanottuna HIMOTTAVA. Vaikka itedän, että suhde nuoren naisen kanssa olisi pähkähullu ajatus, mahdottomuus, perverssi teko, nuori nainen vetää miehen katseen ja sille ei mitään voi.
Esimerkiksi yksi Silmäasema-ketjun mainoskuva lehdissä juuri nyt. Sitä katson kuin kissa hiirtä lihavaa.
Mutta, vaikka katse menee nuoren naisen perään, jalat ei sinne saa kääntyä. Mitä ne nuoret hupakot tietävät elämästä? Miten ne sietävät 50 miestä kun lompakko tyhjä? Parisuhteessa aina tarvitaan kaksi tasavertaista - no sillä tavalla, että naisen ei tarvitse ihan joka asiassa katsoa miestä alaspäin. - meille kävi niin
plunger kirjoitti:
Miksi kysyt?
Nuori nainen on miehen silmissä KAUNIS, suoraan sanottuna HIMOTTAVA. Vaikka itedän, että suhde nuoren naisen kanssa olisi pähkähullu ajatus, mahdottomuus, perverssi teko, nuori nainen vetää miehen katseen ja sille ei mitään voi.
Esimerkiksi yksi Silmäasema-ketjun mainoskuva lehdissä juuri nyt. Sitä katson kuin kissa hiirtä lihavaa.
Mutta, vaikka katse menee nuoren naisen perään, jalat ei sinne saa kääntyä. Mitä ne nuoret hupakot tietävät elämästä? Miten ne sietävät 50 miestä kun lompakko tyhjä? Parisuhteessa aina tarvitaan kaksi tasavertaista - no sillä tavalla, että naisen ei tarvitse ihan joka asiassa katsoa miestä alaspäin.Olemme molemmat 50 , mies itseäni 4 vuotta vanhempi... kunnes kyllästyin hänen nuorten naisten kauneuden ihasteluun, kaupungilla, televisiossa.
Minulta meni vähitellen itsetunto, tunsin itseni vanhaksi ja rumaksi. Olisi mies edes pitänyt ajatukset sisällään, mutta kommentoi niitä minulle.
En halunnut enää seksiä kun en ollut koskaan varma, kuvitteleeko mies minut joksikin näkemäkseen nuoreksi naiseksi, ainakin alkoi pitää silmiä kiinni rakastellessamme. Keskustelin ja jaksoin 4 vuotta. Sitten lähdin ja nyt mies anelee tapaisinpääsyä. TURHAAN! - uroot
eivät muista 25v. joka on tullut ja mennyt
- plunger
meille kävi niin kirjoitti:
Olemme molemmat 50 , mies itseäni 4 vuotta vanhempi... kunnes kyllästyin hänen nuorten naisten kauneuden ihasteluun, kaupungilla, televisiossa.
Minulta meni vähitellen itsetunto, tunsin itseni vanhaksi ja rumaksi. Olisi mies edes pitänyt ajatukset sisällään, mutta kommentoi niitä minulle.
En halunnut enää seksiä kun en ollut koskaan varma, kuvitteleeko mies minut joksikin näkemäkseen nuoreksi naiseksi, ainakin alkoi pitää silmiä kiinni rakastellessamme. Keskustelin ja jaksoin 4 vuotta. Sitten lähdin ja nyt mies anelee tapaisinpääsyä. TURHAAN!Hei, olen surullinen Sinun takia. Surullinen jokaisen naisen takia, jonka mies läähättää ja kuolaa nuorten naisten perään.
Sellaista miestä ei kenenkään pidä sietää, ei ulos ajettua sääliä ei takaisin ottaa. Miehenä tämän kirjoitan.
Jos silmä viettelee, se mieluummin sokeaksi kuin jatkaa. Onneksi on helpompia keinoja. Niitä on miehen vain liian usein kai vaikea, nolo, epämiehekäs käyttää. plunger kirjoitti:
Miksi kysyt?
Mutta, vaikka katse menee nuoren naisen perään, jalat ei sinne saa kääntyä. Mitä ne nuoret hupakot tietävät elämästä? Miten ne sietävät 50 miestä kun lompakko tyhjä? Parisuhteessa aina tarvitaan kaksi tasavertaista - no sillä tavalla, että naisen ei tarvitse ihan joka asiassa katsoa miestä alaspäin.Minusta aloittaja kyseli, miksi useimmat naiset hakevat jotain, mitä hän itse ei edusta, joten heitin vastakysymyksen: miksi miehet hakevat jotain, mitä tämän palstan naiset eivät varsinaisesti edusta.
Minua ei suuri ikäero ja ihmisten mieltymys pariutua lapsiansa nuorempien kanssa yhtään häiritse, paitsi jos tilanne näyttää lapsen hyväksikäytöltä.
Eihän katselemisessa voi mitään pahaa olla. Ihmettelen, miksi sekin herättää monissa mustasukkaisuutta. Minusta katselemisen ilo pitäisi mieluummin jakaa yhdessä. Kaunis ihminenhän on iästä riippumatta aina ilo silmälle. ;)meille kävi niin kirjoitti:
Olemme molemmat 50 , mies itseäni 4 vuotta vanhempi... kunnes kyllästyin hänen nuorten naisten kauneuden ihasteluun, kaupungilla, televisiossa.
En halunnut enää seksiä kun en ollut koskaan varma, kuvitteleeko mies minut joksikin näkemäkseen nuoreksi naiseksi, ainakin alkoi pitää silmiä kiinni rakastellessamme. Keskustelin ja jaksoin 4 vuotta. Sitten lähdin ja nyt mies anelee tapaisinpääsyä. TURHAAN!Jos miehesi olisi osannut puhua ja pussata sinua(kin), tältäkin surulta olisi luultavasti voitu säästyä.
Surullista, jos joku ei näe kauneutta omassa ikääntyvässä kumppanissaan. Meissä kaikissa on jotain kaunista ja viehättävää.
Surullista, että on niin helppo latistaa toinen ihminen ja viedä häneltä itsetunto.
Jos haluaisimme nähdä vähän vaivaa, voisimme yhtä helposti tehdä toisen ja itsemme onnellisiksi.
Miksi ihmeessä me ihmiset olemme pahoja toisillemme?- erosin ja syystä
plunger kirjoitti:
Hei, olen surullinen Sinun takia. Surullinen jokaisen naisen takia, jonka mies läähättää ja kuolaa nuorten naisten perään.
Sellaista miestä ei kenenkään pidä sietää, ei ulos ajettua sääliä ei takaisin ottaa. Miehenä tämän kirjoitan.
Jos silmä viettelee, se mieluummin sokeaksi kuin jatkaa. Onneksi on helpompia keinoja. Niitä on miehen vain liian usein kai vaikea, nolo, epämiehekäs käyttää.Kerroit mitä sinä haaveilet ja himoitset ja minä kerroin totuuden oikeasta elämästäni. Vastasit miten pahoillasi olet minun kohtalostani... mutta...
Katsohan oma viestisi, jossa kerroit HIMOITSEVASI nuoriita ja kauniita naisia. En pidä tuollaisesta kaksinaismoraalista lainkaan. Turhaa on selitellä, että minä... niinku... sillee... en ajatellut.
Taatusti ajattelit, mitä kirjoitit! Teikäläisiä on liikaa, näennäismoraleisteja. PISTE. - plunger
erosin ja syystä kirjoitti:
Kerroit mitä sinä haaveilet ja himoitset ja minä kerroin totuuden oikeasta elämästäni. Vastasit miten pahoillasi olet minun kohtalostani... mutta...
Katsohan oma viestisi, jossa kerroit HIMOITSEVASI nuoriita ja kauniita naisia. En pidä tuollaisesta kaksinaismoraalista lainkaan. Turhaa on selitellä, että minä... niinku... sillee... en ajatellut.
Taatusti ajattelit, mitä kirjoitit! Teikäläisiä on liikaa, näennäismoraleisteja. PISTE.OK, Sinä sait käsityksen jota en tarkoittanut. Olet enemmän pahalla mielellä.
Tarkkaan ottaen, en ole kirjoittanut että himoitsen nuoria kauniita naisia. Sellaiset saavat katseen kääntymään, herkullisia katsoa, sitä minä en kiellä, mutta ei se ole sama kuin himo heidän perään. Aika on mennyt sen huvin.
Sitäpaitsi, minun katsominen, vaikka 50 naisen katsominen, on yksinäisen miehen teko.
Paljon kirjoitan siitä, mitä miehet mielestäni, kokemukseni, kuulemani mukaan tekevät ja ajattelevat. Itse en ole kaikessa mukana tekijä, eivät ole kaikki miehet siinä. Ehkä kirjoitin epäselvästi, vaikka ajattelin mitä kirjoitin.
Onhan ne pitkät miehet silmänilo ja komeita katsella. Mutta itse haluaisin että pituuseroa ei paljoa ole. Niskatkin siinä väsyy kun katselee miestä ylöspäin, se katsekontakti on niin tärkeää. Eikä ylety suukottelemaan kuin erikoisjärjestelyin.
Tanssiminenkin on helpompaa kun on suhkoht tasapituiset.- Juniperus
Katsos, kun pitkistä miehistä pitävät kaikki pitkät naiset ja lisäksi suurin osa lyhyistäkin. Pienistä naisista pitävät sekä lyhyet miehet että suuri osa pitkistä miehistä.
Tästä johtuu, että on ylijäämä pitkistä naisista ja lyhyistä miehistä, ja siksi kirjeenvaihtopalstoilla on yleensä ensimmäisenä kriteerinä pituus.
Pienten naisten kiinnostus pitkiin miehiin on ehkä jonkin kompleksin aiheuttamaa, tai ehkä se on yksinkertaisesti jäänyt geeneihin siltä ajalta, jolloin voima oli miehen tärkein avu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292678- 1322435
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142021Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151813- 161346
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061284
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143968Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913