Pidemmän aikaa kiinnostanut löytää vaki imuri joka autossa tai luonnossa ottaisi suihin loppuun asti.toinen mitä miettinyt miltä tuntuisi olla pylly pystyssä kun kulli hivutetaan pikkuhiljaa sisään takaapäin ja lasketaan lopuksi lastit sinne.täältä ilmeisesti vaikea löytää tälläiselle n.60v ukm tuollaista miestä pirkanmaalle joka oikeasti innostunut asiasta.onko kellään kokemusta seksitreffien ilmoituksista,löytyisikö sieltä mahdollisesti innokkaita?
innokasta imuria
21
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Laita sp osote. Mua kiinnostais.
- Anonyymi
oon sauvan kans harotellu syväkurkkua aitoo en oo vielä saanut maistaa enkä saanut peppuunkaa
- Anonyymi
Kahta miestä saanut imeä, eivät kullit olleet kovin isoja, toiselta mieheltä otin lastin suihin ja nielin ja toinen otti lopuksi multa suihin. Kumpikin kerta kyllä tuntui hyvälle.., kukaan ei ollut ennen imenyt mun kalua.
- Anonyymi
Moi
Ite 50 ja ite haluisin löytää vaki-imettäjän, joka tarjois kulliaan palveltavaksi missä milloinkin. Pirkanmaalta. jone40v ja outlook ja com. Pistähän viestiä- Anonyymi
Oiskohan Kirkkonummen suunnalla kaveria joka tykkäis ottaa suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan Kirkkonummen suunnalla kaveria joka tykkäis ottaa suuhun.
Espoossa olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoossa olisi
Keskiviikkona onnistuis illemmalla. Onko sulla paikka vai autossani, olethan terve ja siisti mies. Ukm 61v
- Anonyymi
kerrohan vähän itsestäsi,messeri ja luukku ja com
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona onnistuis illemmalla. Onko sulla paikka vai autossani, olethan terve ja siisti mies. Ukm 61v
paikka on.kaikki ok
- Anonyymi
julle475 kirjoitti:
paikka on.kaikki ok
Sory! En nähnyt viestiäsi..haluisin antaa kullini sinulle imettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pistä viestii tulee.
julle Anonyymi kirjoitti:
nam.
- Anonyymi
Pansiossa nyt nuorta runkkuille ehkä imui
- Anonyymi
Seisaaltaan kiva antaa peppua, kiihottaa kun liukkaassa peppuvaossa kova kalu liikkuu edestakaisin, siinä kiihottuu ja kun rentoutuu niin pian työntyy kalu hitaasti peppuun. Yleensä silloin ei voi omaan kaluun koskea kun muuten laukean heti.
- Anonyymi
olen myös 60 harjotellu syväkurkkua sauvalla nyt pitäs löytää aito
- Anonyymi
Mistä?
- Anonyymi
Löytyisikö Oulusta pientä halukasta imuria alle 50 bi-miestä. Haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun toinen mies hieroo ja imee. Itse voisin myös hieroa ja ehkä imeä. t:ripe
- Anonyymi
Runkkui nyt pansio myös imui
- Anonyymi
Haluisn myös ekaa kertaa kokeilla kumpaa vain imeä tai imettää ym. puhdasta itseäni nuorempaa autossa, luonnossa, Tuusula-Hyvinkää välillä....t.60ukm
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934