Kupungin säästämiset

Anonyymi

Rakentaminen on kallista.Paras ois jos Hautala rakentais ihan ilmaseks kaupungin kohteet.olis meinaan hyvää työtä Ikaalisten hyväks

39

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakentaminen ei oikein luonnaa.Haravapartioon Välimäen ja Mäkiketelän kera ?

    • Anonyymi

      Rahkolan turhissa sirkushuveissa poltetaan rahaa tarjoamalla
      suojatyöpaikka

      • Anonyymi

        miksi kaupunki maksaa tuosta 80 000 vuodessa


    • Anonyymi

      kommarit eivät tee mitään halvalla eikä talkoilla, muulloinkin sutta ja sekundaa

    • Anonyymi

      Sain hyvän idean! Säästetään kaupungin tila menoja! Otetaan keskitetysti suurempien koulujen, päivä kotien ja muiden laitosten varastotilat, puku huoneet ja wc:t tehokkaaseen käyttöön. Esim. yksi lapsi ryhmä mahtuu varastoon, jos koulun johtajan toimisto ja kahvi huone siirretään ulko varastoon, saadaan lisää luokka tiloja. Siivous kaapeissa voi vaikka pitää jatkossa vanhempain vartteja ja tehokkuuden maksimoimiseksi opettaja voi pestä moppeja samalla. Sitten voitaisiin perustaa sellaisia ulko - vanhusten kotiyksikköjä kuten on ulko - päivä kotejakin. Tällaisen yksikön asukas voisi asua parvekkeella tai patiolla nauttimassa auringon säteistä ja sisälle saataisiin lisää vuode paikkoja.

      • Anonyymi

        Huono idea. Kaupungilla paljon tyhjää tilaa liikaa joka paikassa.


      • Anonyymi

        Kaikki pamput vallan etätöihin vapautuu tilaa muuhun käyttöö.


    • Anonyymi

      hhalvalla ei saa priimaa eikä kommarityövoimalla

      • Anonyymi

        Hautala Invest oli laatu firma ?


    • Anonyymi

      kaupunki maksaa suuret sakot työttömistä muttei tee mitään asian
      korjaamiseksi Valtuutettujen on alettava niitä korvasta kiinni pitäen
      kuljettaa töihin koska alueella on enemmän avoimia työpaikkoja kuin
      lorvijoita. NYT pullot pois ja vaipat housuihin kommareille

    • Anonyymi

      Pekko vielä kuulusteluissa kun on näin hiljaista ?

    • Anonyymi

      Sanokaas ny tekeekö hautala niin paljo hyväntekeväisyys työtä kuin se antaa ymmärtää?

      • Anonyymi

        Kyllä tekee, kaikki ikaalisen hyvät työt on sen ansioo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekee, kaikki ikaalisen hyvät työt on sen ansioo

        Niistä lista valmisteilla,,


      • Anonyymi

        Kyllä tekee


      • Anonyymi

        Kukapa ei kehuisi tyttöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekee

        toimii ilmaiseksi tänäkin jouluna gay suutatuneena pukkinamieluummin
        Kirkkokadulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimii ilmaiseksi tänäkin jouluna gay suutatuneena pukkinamieluummin
        Kirkkokadulla

        Hautalan suuntautuminen ei ole tämän keskustelun aihe!


    • Anonyymi

      Onko sillä vakuutus jos loukkoo itsensä ja pääomaa betonikuuorman ostoon

      • Anonyymi

        Sill on kaikk


      • Anonyymi

        Hautalalla on vakuutukset kunnossa ja pääomaa yllin kyllin suuriinkin investointeihin.Hautala on varakas mies jolla piisaa rahaa myös kaupungin tukemisen.Niin rahallisesti kuin lainaamalla työvoimaa kaupungin kohteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautalalla on vakuutukset kunnossa ja pääomaa yllin kyllin suuriinkin investointeihin.Hautala on varakas mies jolla piisaa rahaa myös kaupungin tukemisen.Niin rahallisesti kuin lainaamalla työvoimaa kaupungin kohteisiin.

        kuis paljo hautala satsaa ikaalisiin /vuosi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuis paljo hautala satsaa ikaalisiin /vuosi ?

        Vaihtelee, 2015 54 000 euroo,2016 66 000 euroo,2017 45 000 euroo,2018 75 000 euroo,2019 106 000 euroo,2020 134 000 euroo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelee, 2015 54 000 euroo,2016 66 000 euroo,2017 45 000 euroo,2018 75 000 euroo,2019 106 000 euroo,2020 134 000 euroo.

        Yritys on lahjoittanut melkoisia summia kaupunkimme hyväksi. Hienoa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on lahjoittanut melkoisia summia kaupunkimme hyväksi. Hienoa!!

        Aika pieniä.Elvistelyn takia luulin että satoja tonneja per vuosi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieniä.Elvistelyn takia luulin että satoja tonneja per vuosi ?

        Ite luulin et miljoonia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite luulin et miljoonia

        No tulevaisuudessa sitte. Tuulivoimaloitten kiinteistö verot pikku summia niihin verrattuna


    • Anonyymi

      kaupunki pyytelee tarjouspyyntöjä hommista joten hautaaja voi niihin tehdä edullisia tarjouksia jos kyvyt piisaa

      • Anonyymi

        Kyvyistä ei ole puutetta. Ongelmana on ulkomaalainen työvoima, joka polkee hintoja. Paikallisen yrittäjän on vaikea pärjätä kilpailussa toimiessaan rehellisesti ja luotettavasti!


      • Anonyymi

        Kykyjä on turha epäillä.Hautala on rakennus puolen insinööri ja suorittanut monia täydentäviä kursseja tekniikasta ja taloudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kykyjä on turha epäillä.Hautala on rakennus puolen insinööri ja suorittanut monia täydentäviä kursseja tekniikasta ja taloudesta.

        taitaa olla leipuri kuten topikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla leipuri kuten topikin

        Molemmat ovat talotekniikka-alan rautaisia osaajia.


      • Anonyymi

        niitä tarjouksia tuskin koskaan tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat talotekniikka-alan rautaisia osaajia.

        miksi ne eivät ole missään töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi ne eivät ole missään töissä

        He toimivat toimitusjohtajina omissa yrityksissään. Osaavan yrittäjän ei kannata mennä vieraan leipiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He toimivat toimitusjohtajina omissa yrityksissään. Osaavan yrittäjän ei kannata mennä vieraan leipiin.

        missä niiden yritelmät olis nähtävissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä niiden yritelmät olis nähtävissä

        Kauppalehden sivuilta saat tarvittavat tiedot. Hautala Invest on Ikaalisten suurimpia sijoittamiseen keskittyneitä yrityksiä. Topin Talopalvelut on viimeisen päälle rautainen kiinteistöhuollon erikoisosaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppalehden sivuilta saat tarvittavat tiedot. Hautala Invest on Ikaalisten suurimpia sijoittamiseen keskittyneitä yrityksiä. Topin Talopalvelut on viimeisen päälle rautainen kiinteistöhuollon erikoisosaaja.

        toi eka on lopetanu toiminnan kevät


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe