Tonnikalaa kalastamassa täällä Thaimaassa

Anonyymi

Laitoin eilen, vaimon Pirkka olutta, hakemaan Cittariin tiellä Kuopivossa.
Sanoin että tuoppa, vosuseni samalla, pari purkkia TONNIKALAA.
Itte en viittinyt lähteä, kun tuo kihti taas vaivaa, ja vatsakin kuralla ollen....
Skodalla kävi kun tuon ässä Mersun V-12 moottorin venttiilit on vielä säätämättä.

Söinkin tuossa juuri... puolisen tuntia sitten, aamiaiseksi suoraan purkista, koktaihaarukalla tonnikalaa aurinkon kuka öljyssä....
Hyvvää, oli mutta, mutta, mutta, NYT kyllä KYRSII!!

Täällä joku, tietäjä tiesi kertoa, että THAIMAASSA EI PURKITETA TONNIKALAA, että se,kala AINA, jotain BONIITTIA tai SKIPJÄKKIÄ ollen.

Vaan eipäs ollutkaan, että taasko mua höynäytettiin.... voin vakuutta, että ei ollut aitoa boniittia, tuo mitä söin...,kyllä sen maistaa, ja purkissakin perskules, lukee selevällä savolla, jotta JONH VEST yellowfin TUN MED SOLSIKKEOLIE.

Nyt ystävällisesti, vaadin tältä, tietäjältä joka väitti, että Thaimaassa purkitetaan vain boniittia tai skipjäkkiä.... selvitystä tästä, että MITEN TÄMÄ VOI OLLA MAHDOLLISTA.... onkos tuo yellowfin tonni kala sitten purkitettu, täällä SUOMEN SAVOSSA, suotana sentään.... !!??

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS. Voin aijata kuvan purkista ja haarukasta jos tietäjä on sanojensa mittainen mies ja aijaa vaihtarina kuvan kuksasta Chiag Maissa.

    • Anonyymi

      Kuinka sinä saat veneeseen tonnin painoisen kalan? Onko pienempiä tonnikaloja, ja jos on niin nehän eivät ole tonnikaloja.

    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että thaimaassa ei purkiteta tonnikalaa.

      • Anonyymi

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.

        Voin vakuuttaa että olin maan alaisessa tonni kala tehtaassa naapurin poliisi päällikön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että olin maan alaisessa tonni kala tehtaassa naapurin poliisi päällikön kanssa.

        Minä voin vakuuttaa että thaimaassa ei purkiteta tonnikalaa vaan boniittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.

        Norjastakin lähettävät pussilohta pakattavaksi thaimaahan. Laivarahtina, pakkaavat sitten siellä ja panevat tulemaan seppälän cittariin. Laivarahtina, kalan kuolemasta seppälän cittariin aikaa menee n 2viikkoa.

        3 viikko sitä myydään tuore kalatiskillä, jos ei mee kaupan viikossa, viedään savustettavaksi myydään savulohena neljäs viikko. Jos ei mee kaupan viikossa, niin viides viikko myydään tonnikalasalaattina.


        Kuudennella viikolla salaattipurkki saa kylkeensä 30% alennuksesta kertovan tarran. 7 viikkona purkki löytyy ota korista ilmaiseksi, ja kehoitetaan huomaamaan päiväysmerkinnät.


    • Resupetterit.... olin siihen aikaan vielä cittarin asiakas tarkkailijana jyväskylässä ja thaimaalainen omais hoitajani asui vielä mun luona. Ei siitä tarkkailusta kukaan mitään maksanut mulle, mutta se oli mennyt jo pahasti veriin. Seurailin thaimaalaisilta näyttäviä naisia ja kurkin niitten ostos koppaan, kuuntelin kun ne sai ohjeita puhelimessa ja vainosin kassojen kautta parkki paikalle saakka kun halusin tietää millainen ukko millaisella autolla siellä oottaa kaljojaan.

      Siellä oli aina pallomaha ukko huonolla autolla ja hampailla. Pahan hajuinenkin.
      Laitoin thaivaimon sitten sinne markettiin yksin ostoksille hakemaan nuudelia, makaroonia, alekokkia ja ryynäriä, joka on hyvä aivomakkara.
      Vaistomaisesti lähdin seuraamaan vaimoani heti perään. Kuikin hyllyjen välissä ja katselin osaako se ostaa mitä ja ettei se kaupan vessassa petä jonkun jarmon kanssa.

      Seurasin sitä kassoille ja katoin että mitä kaikkee sillä on.
      Oli ostanu tambbooneja.... kenen kanssa se niitä käyttää??? Sain raivarin mutta seurasin sitä kuitenkin parkkipaikalle salaa. Halusin nähdä jos siellä parkki paikalla oottaa joku jarmo sitä. Se meni kuitenkin suoraan meidän autoon...... ja ette petterit arvaa kuka siellä autossa istui pallomahansa kanssa?? Se olin minä itse.
      En mä mikään hullu ole.

      • Anonyymi

        Tuohon ei kaikki pysty ja olipa hyvin sanottu, Pohjoisen Mies! Silloin kun olin villissä lännessä niin mut tunnettiin nimellä Lerbba John West, lännen vetelin vetäjä. Kerran menin kaksin taisteluun niin vedin kyllä nopeesti mutta huomasin sitte että olin unohtanut pukea housut ja asevyön. Olin munasillaan siinä saluunan edessä ja kaikki nauro.

        NumBaII 60v HHN, Houstonin Hurjin Nauris


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon ei kaikki pysty ja olipa hyvin sanottu, Pohjoisen Mies! Silloin kun olin villissä lännessä niin mut tunnettiin nimellä Lerbba John West, lännen vetelin vetäjä. Kerran menin kaksin taisteluun niin vedin kyllä nopeesti mutta huomasin sitte että olin unohtanut pukea housut ja asevyön. Olin munasillaan siinä saluunan edessä ja kaikki nauro.

        NumBaII 60v HHN, Houstonin Hurjin Nauris

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.

        3 minuuttia aiemmin tiesit ilman sinistäsi keltaevätonnikalasäilykkeistä, voisit jo lopettaa ton idiotismisi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.

        Ilmaiseksi... toki vain ilmaiSEKSI!

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaiseksi... toki vain ilmaiSEKSI!

        S

        Outo tarve sulla laittaa oireilujesi perään tuo S, mutta jos siitä nautit niin jatka toki.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Outo tarve sulla laittaa oireilujesi perään tuo S, mutta jos siitä nautit niin jatka toki.

        Outo tarve sulla välissä kirjoittaa siniselläsi ja välissä NumBallina, mutta jatka oireiluitasi jos niistä nautit, toki.


    • Anonyymi

      Olen vähän onneton senssukka, osaan tikuilla syön vain sushit.

    • Anonyymi

      Täällä Päijänteellä kalastetaan muikkua.
      Kieritellään pikkumuikut ruisjauhoissa ja paistetaan runsaassa voissa.
      Ai että on makoisaa!

      Tai muikkukukkoa. Sitä kun kauhoo ni tietää hyvän päälle!

    • Anonyymi

      Nyt kyllä heti lähdemme vaimoni kanssa heti aamusta sittariin kalatamaan tonnikala purkkien sijaan LUONNONKALA purkkeja.

      5

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe