Miksi meteliä

Anonyymi

yhä, ei tarvita "tiedotusta". Kunhan pääsee tanssimaan niin siellä on mahdollisuus tutustua kasvotusten.

4

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämään ei haluta ketään sellaista, jonka nimi on tiedossa. Sellaiset kaikki on hylätty.

• Anonyymi
      • Anonyymi

En ole samaa mieltä. Ihan itse ne vastaukset löytää parhaiten. Tutustumalla uusiin ihmisiin ja sieltä ehkä löytyy se sopivin vaihtoehto loppuelämän ajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Ihan itse ne vastaukset löytää parhaiten. Tutustumalla uusiin ihmisiin ja sieltä ehkä löytyy se sopivin vaihtoehto loppuelämän ajaksi.

Miksi se pitää löytyä uusista ihmisistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      5961
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      2023
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1650
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1265
    5. 41
      1148
    Aihe