Asuntoautolla majoittuvat Raatissa

Anonyymi

Onko laillista tuo, kun asuntoautolla ollaan parkissa ja yövytään jopa useita öitä? Eikös siinä ole pysäköinti 2 tuntia kiekolla yleensä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On laillista, aikarajoitus on voimassa vain päiväsaikaan. Ei tarvitse olla huolissaan, pysäköinnistä yöaikaan siitä ei ole haittaa muille.

    • Anonyymi

      Ei ole. Autoa pitäisi siirtää parin tunnin välein paitsi klo 22 - 6 välisenä aikana. Menkää leirintäalueelle!

      • Anonyymi

        Milloin ne olisi jotain nähneet? Lestoja kun ovat, on ihan herran haltuun meininki.


    • Anonyymi

      Eipä tuo ole haitannut, ketä kiinnostaa...

      • Anonyymi

        Jos sinua ei haittaa niin jotain voi haitata. Eikös parkkipaikat ole tarkoitettu tilapäiseen tarpeeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua ei haittaa niin jotain voi haitata. Eikös parkkipaikat ole tarkoitettu tilapäiseen tarpeeseen?

        Pikkusieluisia ihmisiä haittaa monetkin asiat. Ei sen pitäisi antaa haitata normaalien ihmisten elämää. Pysäköinnin valvonta laputtaa autot jos pysäköinnistä on hattaa tai muuten vaan ei päästä taloudellisiin tavoitteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusieluisia ihmisiä haittaa monetkin asiat. Ei sen pitäisi antaa haitata normaalien ihmisten elämää. Pysäköinnin valvonta laputtaa autot jos pysäköinnistä on hattaa tai muuten vaan ei päästä taloudellisiin tavoitteisiin.

        Olen kyllä ihan normaali ihminen ja minua ne varatut parkkipaikat haittaa. Säännöt on kaikille samat. Itselläni on vene Raatissa ja kun lähden veneellä pidemmälle tai yön yli reissulle, niin en minäkään jätä autoa siihen parkkiin, koska niitä paikkoja haluaa muutkin käyttää. Ne on yhteisillä verovaroilla maksettuja eikä vain joidenkin pikkusieluinen. Pikkusielu taidat itse olla ja et näe kuin itsesi asiassa?
        Oulussa on leirintä-alueita, joihin voi mennä ettei tarvitse parkkipaikkoja varata. 4 tunnin paikkoja Raatissa!

        Pysäköinnin valvonta ei ehdi joka paikkaan ja poliisi ei ilmeisesti tee töitään! Aikaa kyllä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä ihan normaali ihminen ja minua ne varatut parkkipaikat haittaa. Säännöt on kaikille samat. Itselläni on vene Raatissa ja kun lähden veneellä pidemmälle tai yön yli reissulle, niin en minäkään jätä autoa siihen parkkiin, koska niitä paikkoja haluaa muutkin käyttää. Ne on yhteisillä verovaroilla maksettuja eikä vain joidenkin pikkusieluinen. Pikkusielu taidat itse olla ja et näe kuin itsesi asiassa?
        Oulussa on leirintä-alueita, joihin voi mennä ettei tarvitse parkkipaikkoja varata. 4 tunnin paikkoja Raatissa!

        Pysäköinnin valvonta ei ehdi joka paikkaan ja poliisi ei ilmeisesti tee töitään! Aikaa kyllä olisi.

        Ei pysäköinninvalvontaa kiinnosta. Joka ainoana hellepäivänä on mm Värtön rannassa olevissa puistoissa ja nurmialueella kymmeniä autoja pysäköitynä tuntikausia. Ei näy sakottajaa! Jossakin muualla jos parkkeeraat autosi siten, että puolikin renkaanleveyttä menee nurmikon puolelle, niin sakko tulee heti! Vaan ei Värtössä. Ei vaikka ilmiannonkin teet, kokeiltu on!
        Joku joka tietää ja tuntee sisäpiirin, voisi informoida, mutta eipä informoi.
        Näin Oulusa Osataan!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe