verensokeri mittari. tulee paljon erroria.ei auta käsien pesu
mulla on accu check instant
6
364
Vastaukset
- Anonyymi
Mittari rikki tai liuskat pilaantuneet.
- Anonyymi
Onhan liuska varmasti asetettu kunnolla paikalleen mittarissa? Onko veripisara tarpeeksi suuri ja oikeassa kohtaa liuskaa kun sen liuskalle laitat? Mittari tasaisella alustalla huoneen lämmössä? Kädet puhtaat ja hyvin kuivatut? Paristo kunnossa? Liuskat vanhentuneet?
- Anonyymi
oikei kun etsin niin löysin tiedon.Liuskapurkki pitää olla kiinni.siinä ehkä syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikei kun etsin niin löysin tiedon.Liuskapurkki pitää olla kiinni.siinä ehkä syy
liuskat ei vanhentuneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, liuskoja tulee säilyttää purkissa joka on tiiviisti kiinni ja huoneenlämmössä. Liuskat on pilalla jos liuskapurkki jää vahingossa auki.
- Anonyymi
Minulla meni kerran koko liuskapurkki pilalle, kun en ollut viitsinyt laittaa kantta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71977Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381409
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451195- 131179