verensokeri mittari. tulee paljon erroria.ei auta käsien pesu
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mittari rikki tai liuskat pilaantuneet.
- Anonyymi
Onhan liuska varmasti asetettu kunnolla paikalleen mittarissa? Onko veripisara tarpeeksi suuri ja oikeassa kohtaa liuskaa kun sen liuskalle laitat? Mittari tasaisella alustalla huoneen lämmössä? Kädet puhtaat ja hyvin kuivatut? Paristo kunnossa? Liuskat vanhentuneet?
- Anonyymi
oikei kun etsin niin löysin tiedon.Liuskapurkki pitää olla kiinni.siinä ehkä syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikei kun etsin niin löysin tiedon.Liuskapurkki pitää olla kiinni.siinä ehkä syy
liuskat ei vanhentuneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, liuskoja tulee säilyttää purkissa joka on tiiviisti kiinni ja huoneenlämmössä. Liuskat on pilalla jos liuskapurkki jää vahingossa auki.
- Anonyymi
Minulla meni kerran koko liuskapurkki pilalle, kun en ollut viitsinyt laittaa kantta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493