Demarit suorastaan romahti tässä gallupissa, enää 17%.
Joten ei taas muuta kuin hirveällä vimmalla tekemään vaikka persuavauksia,
Yle-gallup: Kok. ja persut kärjessä, SDP luisuu....
24
91
Vastaukset
- Anonyymi
Yle tilasi gallupin taas kokoomuslaisen Eero Lehden omistamalta puljulta johon ei voi luottaa ja sitäpaitsi tulos mahtuu virhemarginaaliin. Vaalit ratkaisevat eikä gallupit.
- Anonyymi
No voi voi sentään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi sentään!
Kokoomuslaista vaalipropagandaa.
- Anonyymi
Näillä ohjaillaan vaalikansaa äänestämään oikein (kok).
Ääni kokoomukselle on kuin nyrkki naamaan demareille.
- Anonyymi
Totta nyt aika kyykyttää tavallista kansaa. Siksi Kokoomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta nyt aika kyykyttää tavallista kansaa. Siksi Kokoomus
Kokoomus ja PS ovat molemmat porvaripuolueina innola valmiina kyykyttämään kansalaisia.
- Anonyymi
Ja muille punikeille.
- Anonyymi
Politiikka ei ole nyrkkeilyä eikä sen pitä olla identiteettipolitiikkaa.
Äänestän demareja, koska minusta laadukas koulutus kuuluu myös siivoajien lapsille.
Uskon siihen, että lahjakkaalle kovasti työtä tekevälle nuorelle pitää antaa yhtäinen mahdollisuus tehdä työtä tässä maassa ja menestyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus ja PS ovat molemmat porvaripuolueina innola valmiina kyykyttämään kansalaisia.
Miten Marinin jo kyykyttämää kansaa voisi vielä enemmän kyykyttää? Vain punikki osaa vastata kysymykseen.
- Anonyymi
Demarit maksattaa meillä Euroopan elätyksen.
Osaamattomuudellaan.- Anonyymi
Jos Suomessa olisi nyt porvarihallitus kokoonpanolla kepu, kokoomus ja PS se olisi tehnyt samanlaisen sopimuksen (tai huonomman) EU:n kanssa koska Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomessa olisi nyt porvarihallitus kokoonpanolla kepu, kokoomus ja PS se olisi tehnyt samanlaisen sopimuksen (tai huonomman) EU:n kanssa koska Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU:sta.
Tuskin. PeSut olisi sopimusta vastaan ja se olisi hylätty. Marin taisi kiireessä sekoittaa miljoonat ja miljardit. Punikkien laskuopissa luvun perässä tulevien nollien määrällä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Ainoat nousijat olivat suuremmista puolueista olivat Kepu, Vihreät ja Vasemmisto :)
- Anonyymi
Ja ainoa raketoija oli PeSut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ainoa raketoija oli PeSut!
Nyt on kunnallisvaalien aika. Eduskunnan voimaduhteet eivät muutu yhtään, joten hallituksen asema ei ole millään tavalla horjumassa. Heillä on ensi viikolla yhä eduskunnan enemmistö.
- Anonyymi
Nyt tuli paniikki, persu, pärsy, päpä pä pärssy, persuporvari...
- Anonyymi
Ihan mahtavaa. Saadaan syrjäytyneet poijat taas tyytyväisiksi ja tehdään seuraavat 4 vuotta taas politiikkaa, missä persujen ääni ei kuulu missään, kun eivät ne flegmaattiset poliitikot mitään saa aikaan.
- Anonyymi
Kok voittaa ja hyvä niin.
- Anonyymi
Loistavaa.
- Anonyymi
"Yle-gallup: Kok. ja persut kärjessä, SDP luisuu...."
Ei Persut ole kärjessä. Kärjessä on vain Kokoomus. Kokoomuksella on suurempi etumatka Persuihin kuin Persuilla Demareihin.- Anonyymi
SDP luisuu todella pahasti.
- Anonyymi
Yksi ääni lisää PS:llä. Jännä vaali-ilta tulossa ja iso jytky. Viherfassaraiden vaalipaniikki on jo aikamoinen ja sen huomaa tämänkin keskustelupalstan lukuisista persuja mollaavista trollausaloituksista, joissa haiskahtaa paniikki vihreiden ja vasemmiston tulevasta vaalihäviöstä. Jytky-Jytky-Jytky!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519