Yle-gallup: Kok. ja persut kärjessä, SDP luisuu....

Anonyymi

Demarit suorastaan romahti tässä gallupissa, enää 17%.

Joten ei taas muuta kuin hirveällä vimmalla tekemään vaikka persuavauksia,

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle tilasi gallupin taas kokoomuslaisen Eero Lehden omistamalta puljulta johon ei voi luottaa ja sitäpaitsi tulos mahtuu virhemarginaaliin. Vaalit ratkaisevat eikä gallupit.

      • Anonyymi

        No voi voi sentään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi sentään!

        Kokoomuslaista vaalipropagandaa.


    • Anonyymi

      Näillä ohjaillaan vaalikansaa äänestämään oikein (kok).

    • Ääni kokoomukselle on kuin nyrkki naamaan demareille.

      • Anonyymi

        Totta nyt aika kyykyttää tavallista kansaa. Siksi Kokoomus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta nyt aika kyykyttää tavallista kansaa. Siksi Kokoomus

        Kokoomus ja PS ovat molemmat porvaripuolueina innola valmiina kyykyttämään kansalaisia.


      • Anonyymi

        Ja muille punikeille.


      • Anonyymi

        Politiikka ei ole nyrkkeilyä eikä sen pitä olla identiteettipolitiikkaa.

        Äänestän demareja, koska minusta laadukas koulutus kuuluu myös siivoajien lapsille.

        Uskon siihen, että lahjakkaalle kovasti työtä tekevälle nuorelle pitää antaa yhtäinen mahdollisuus tehdä työtä tässä maassa ja menestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus ja PS ovat molemmat porvaripuolueina innola valmiina kyykyttämään kansalaisia.

        Miten Marinin jo kyykyttämää kansaa voisi vielä enemmän kyykyttää? Vain punikki osaa vastata kysymykseen.


    • Anonyymi

      Demarit maksattaa meillä Euroopan elätyksen.

      Osaamattomuudellaan.

      • Anonyymi

        Jos Suomessa olisi nyt porvarihallitus kokoonpanolla kepu, kokoomus ja PS se olisi tehnyt samanlaisen sopimuksen (tai huonomman) EU:n kanssa koska Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Suomessa olisi nyt porvarihallitus kokoonpanolla kepu, kokoomus ja PS se olisi tehnyt samanlaisen sopimuksen (tai huonomman) EU:n kanssa koska Suomen porvaripuolueet eivät halua erota EU:sta.

        Tuskin. PeSut olisi sopimusta vastaan ja se olisi hylätty. Marin taisi kiireessä sekoittaa miljoonat ja miljardit. Punikkien laskuopissa luvun perässä tulevien nollien määrällä ei ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Ainoat nousijat olivat suuremmista puolueista olivat Kepu, Vihreät ja Vasemmisto :)

      • Anonyymi

        Ja ainoa raketoija oli PeSut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainoa raketoija oli PeSut!

        Nyt on kunnallisvaalien aika. Eduskunnan voimaduhteet eivät muutu yhtään, joten hallituksen asema ei ole millään tavalla horjumassa. Heillä on ensi viikolla yhä eduskunnan enemmistö.


    • Anonyymi

      Nyt tuli paniikki, persu, pärsy, päpä pä pärssy, persuporvari...

    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa. Saadaan syrjäytyneet poijat taas tyytyväisiksi ja tehdään seuraavat 4 vuotta taas politiikkaa, missä persujen ääni ei kuulu missään, kun eivät ne flegmaattiset poliitikot mitään saa aikaan.

    • Anonyymi

      Kok voittaa ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Loistavaa.


    • Anonyymi

      "Yle-gallup: Kok. ja persut kärjessä, SDP luisuu...."

      Ei Persut ole kärjessä. Kärjessä on vain Kokoomus. Kokoomuksella on suurempi etumatka Persuihin kuin Persuilla Demareihin.

      • Anonyymi

        SDP luisuu todella pahasti.


    • Anonyymi

      Yksi ääni lisää PS:llä. Jännä vaali-ilta tulossa ja iso jytky. Viherfassaraiden vaalipaniikki on jo aikamoinen ja sen huomaa tämänkin keskustelupalstan lukuisista persuja mollaavista trollausaloituksista, joissa haiskahtaa paniikki vihreiden ja vasemmiston tulevasta vaalihäviöstä. Jytky-Jytky-Jytky!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe