Onkohan se Lellavan lounastupa konkurssissa, kun aina niin hiljaista ja pihalla pyörii aavikkopallot.
Lellavan lounastupa konkurssi
23
1894
Vastaukset
eikö siitä ollut jo puhetta aiemmin.. konkurssissa on.. syystäkin ,,
- Anonyymi
Ei kai kukaan jaksa syödä samoja ruokia jatkuvasti. Kovan läpivedon käydessä ruokakin lentää lautaselta.
- Anonyymi
En tiedä ei ainakaan nyt oo protestilistalla.
- Anonyymi
Ainahan täällä on oltu konkurssis
- Anonyymi
Lellavan luonastupa kannattaa käyhän sielä näkymättömiä asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lellavan luonastupa kannattaa käyhän sielä näkymättömiä asiakkaita.
Taitaa lellavan luonastuvan pitäminen olla vain harrastustoimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa lellavan luonastuvan pitäminen olla vain harrastustoimintaa.
Taitaa olla vain alibi rikolliseen toimintaan koko luonastuvan pitäminen
- Anonyymi
Myllis lounastuvan omistajaksi?
- Anonyymi
Ei me luonastuvalla vielä uutta omistajaa tarvita.
- Anonyymi
Sopiiko sinne koko mylliskirkon kirkkoväki?
- Anonyymi
Kauhajoki lehden yleisö palstalta olis kiva lukea ihmisten kokemuksia tästä paljon puhutusta luonastuvasta.
- Anonyymi
Kukaan koskaan käynytkään tuolla räkälässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan koskaan käynytkään tuolla räkälässä?
Baareja sanotaan räkälöiksi ei luonaspaikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baareja sanotaan räkälöiksi ei luonaspaikkoja.
Esim. Koskibubi oli aikoinaan kauhia räkälä.
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Koskibubi oli aikoinaan kauhia räkälä.
Tuo oli loukkaus räkälöitä kohtaan !!
Koskipubi oli jotain paljon kaameampaa.
- Anonyymi
Pökälekeitto oli viimeinen naula arkkuun!
- Anonyymi
Pyttipannu tehdään viikon jäännös ruuasta.
- Anonyymi
Onneksi tarjolla on maanantaisin makkaraa ja säilykelihakeittoa! Kuulostaakin jo aivan herkulliselta
- Anonyymi
Säilöntäaineet on hyvästä ihminen säilyy
- Anonyymi
Alkaa tekemään häjyä säilykelihakeitto
- Anonyymi
Itse olen käynyt jo monta vuotta joka päivä syömässä ruskeaa kastiketta.
- Anonyymi
Ei oo joka päivä ruskeeta kastiketta perjantaisin on aina pyttipannua tai hampurilaisia.
- Anonyymi
Ei taida kukaan karehtia sellaista ruokapaikkaa jossa ei käy edes pahemmin porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542794
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 81805
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 88663
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565