Mulla on tosipaha siitepölyallergia ja tuntuu ettei lääkkeetkään auta ollenkaan nii olisko ny jollain jotain ideaa miten sais helpotettuu tätä siitepölyallergiaa
Mikä auttaa siitepölyallergiaan
4
1271
Vastaukset
- Anonyymi
Syö lääkettä joka päivä...ei vain silloin kun kutittaa.Älä oleskele sisällä samoissa vaatteissa missä olet ulkona..Käy suihkussa ennen nukkumman menoa jotta siitepöly ei tartu huonekaluihin ja varsinkin tyynyyn.Ja kun tulet sisälle niin vaatteiden vaihdon jälkeen pyyhi hiukset märällä "rätillä" jotta siitepölyt poistuu.Älä missään tapauksessa kuivata ja tuulettele pyykkiä ja mattoja ulkona.Nämä keinot pitää minun allergia oireet kurissa ja olen todella allerginen..kaikelle mitä keväästä syksyyn kukkii.
- Anonyymi
Aina voi kokeilla eri allergialääkkeitä, maskista voi myös olla apua.
Itsellä on auttanut koivuallergiaan kun olen popsinut C-vitamiinia 20-50 grammaa päivässä. Antihistamiinia en ole enää tarvinnut ollenkaan.
- Anonyymi
D-vitamiinista ja kalaöljystä voi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482