Mulla on tosipaha siitepölyallergia ja tuntuu ettei lääkkeetkään auta ollenkaan nii olisko ny jollain jotain ideaa miten sais helpotettuu tätä siitepölyallergiaa
Mikä auttaa siitepölyallergiaan
4
1750
Vastaukset
- Anonyymi
Syö lääkettä joka päivä...ei vain silloin kun kutittaa.Älä oleskele sisällä samoissa vaatteissa missä olet ulkona..Käy suihkussa ennen nukkumman menoa jotta siitepöly ei tartu huonekaluihin ja varsinkin tyynyyn.Ja kun tulet sisälle niin vaatteiden vaihdon jälkeen pyyhi hiukset märällä "rätillä" jotta siitepölyt poistuu.Älä missään tapauksessa kuivata ja tuulettele pyykkiä ja mattoja ulkona.Nämä keinot pitää minun allergia oireet kurissa ja olen todella allerginen..kaikelle mitä keväästä syksyyn kukkii.
- Anonyymi
Aina voi kokeilla eri allergialääkkeitä, maskista voi myös olla apua.
Itsellä on auttanut koivuallergiaan kun olen popsinut C-vitamiinia 20-50 grammaa päivässä. Antihistamiinia en ole enää tarvinnut ollenkaan.
- Anonyymi
D-vitamiinista ja kalaöljystä voi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151581Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60768