Koita rakas jaksaa

Anonyymi

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..

70

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä vielä pitäis jaksaa?

      • Anonyymi

        No vaikka perjantain duunit.


    • Anonyymi

      Herätys

      • Anonyymi

        Hereillä ollaan. Koita sinä sammua välillä.


    • Anonyymi

      Mä yritän kyllä, mutta nyt on oikeesti luovuttamisen tunne vahvana

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Vai voisinko sanoa tiedän. Mutta en oikeasti tarkoittanut tuolla aloituksen jaksamisella mitään muuta kuin perjantaita ja työpäivää. Vaikka täällä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Vai voisinko sanoa tiedän. Mutta en oikeasti tarkoittanut tuolla aloituksen jaksamisella mitään muuta kuin perjantaita ja työpäivää. Vaikka täällä ollaan.

        Hyvä että on töitä. Öitä ponchot.


    • Anonyymi

      Perjantaista on kyllä jaksamista. Vähän kuin pahin painajainen . . . Ei kyllä rakkaus tai työmielessä, vaan ihan muuta . . .

      • Anonyymi

        Ai, mitä muuta?


      • Anonyymi

        Sano suoraan, en jaksa lypsää ja kysellä nyt. Tai jätä sanomatta jos et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano suoraan, en jaksa lypsää ja kysellä nyt. Tai jätä sanomatta jos et halua.

        Pöö. Lypsylehmät asuu maalla. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöö. Lypsylehmät asuu maalla. Öitä.

        Hyvää yötä. Yleensä maalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mitä muuta?

        Jep 😂💪


    • Anonyymi

      Terveysjuttuja . . . Haastava toimenpide, iso leikkaus. Minulle tehtynä vaarallinen, tietystä syistä johtuen . . . Odotapa tässä sitten aamua/aamupäivää . . .

      • Anonyymi

        Tsemppiä sinulle. Hyvin sen menee, älä pelkää.


      • Anonyymi

        Eipä siis oikein tule uni tässä juuri nyt . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle. Hyvin sen menee, älä pelkää.

        Et sinä sitä voi tietää. Jopa lääkärikin ovat huolissaan. Joka tapauksessa monen tunnin juttu. Ja pelkäänpäs, inhoan kuollakseni myös nukutusta, eikä toivoakaan muusta. Lisäksi toimenpide taitaa olla tällä kertaa vaikeampi ja verisempi juttu . . . Vähän haastavaa monelta kannalta . . . Joka tapauksessa isoin leikkaus tähän asti ja niitäkin on jo kertynyt . . . Turha sanoa latteuksia asiasta tietämättömänä . . .😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä voi tietää. Jopa lääkärikin ovat huolissaan. Joka tapauksessa monen tunnin juttu. Ja pelkäänpäs, inhoan kuollakseni myös nukutusta, eikä toivoakaan muusta. Lisäksi toimenpide taitaa olla tällä kertaa vaikeampi ja verisempi juttu . . . Vähän haastavaa monelta kannalta . . . Joka tapauksessa isoin leikkaus tähän asti ja niitäkin on jo kertynyt . . . Turha sanoa latteuksia asiasta tietämättömänä . . .😕

        Parempi ne latteudetkin kuin jättää sanomatta mitään tai olla ilkeä. Mitä muutakaan siihen voisi sanoa, joku ventovieras menossa leikkaukseen. Ei siinä voi sanoa kuin latteuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siis oikein tule uni tässä juuri nyt . . .

        Tsemppiä tosiaan leikkaukseen. Toivottavasti menee hyvin ja meneehän se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi ne latteudetkin kuin jättää sanomatta mitään tai olla ilkeä. Mitä muutakaan siihen voisi sanoa, joku ventovieras menossa leikkaukseen. Ei siinä voi sanoa kuin latteuksia.

        Totta, on tosiaan parempi kun olla sanomatta mitään tai olla ilkeä. Tuohon ilkeyteen olen vain tottunut yhden ihmisen osalta, en toki muiden ihmisten. Ventovierauteen on taas liian helppo vedota, vähän kuin tekosyy. Niitähän useimmat ihmiset osaavat käyttää 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä tosiaan leikkaukseen. Toivottavasti menee hyvin ja meneehän se.

        Toivottavasti kuolet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuolet

        Niinkin voi tosiaan käydä. Mutta se ei ole sinun käsissäsi. Huolehdi sinä vain sieluttomuudestasi ja mustasta sydämestäsi, kun tuollaista toisille toivot. Edestäsi ne joka tapauksessa löydät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä tosiaan leikkaukseen. Toivottavasti menee hyvin ja meneehän se.

        Ihan noin yksinkertaista se ei nyt vain ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuolet

        Olet oikeasti sairas kun tuollaista tänne kirjoitat. Ei se mulle ollut, mutta sanon silti. t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä voi tietää. Jopa lääkärikin ovat huolissaan. Joka tapauksessa monen tunnin juttu. Ja pelkäänpäs, inhoan kuollakseni myös nukutusta, eikä toivoakaan muusta. Lisäksi toimenpide taitaa olla tällä kertaa vaikeampi ja verisempi juttu . . . Vähän haastavaa monelta kannalta . . . Joka tapauksessa isoin leikkaus tähän asti ja niitäkin on jo kertynyt . . . Turha sanoa latteuksia asiasta tietämättömänä . . .😕

        Toivotan tsemppiä ja voimia, toivottavasti kaikki sujuis hyvin ja leikkaus onnistuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotan tsemppiä ja voimia, toivottavasti kaikki sujuis hyvin ja leikkaus onnistuisi

        Niinkin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeasti sairas kun tuollaista tänne kirjoitat. Ei se mulle ollut, mutta sanon silti. t. ap

        Kenelle sinä huora kirjoitat täällä. Monta kertaa päivässä sinua pitää oikeasti muistuttaa siitä että olet ikuisesti vain minun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuolet

        Usko vahva ku oni taivaa korus pal pal mukamp ol ku tääl taivaha al.

        Voimoo opereissöönii arvon ano.

        tervessi va täält toiselt anolt.

        (peukuva)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan noin yksinkertaista se ei nyt vain ole.

        On tai ei mutta vaikeaa näyttää olevan vastata ystävällisyydellä takaisin.
        Tämä henkilö joka sinulle vastasi , halusi vain olla ystävällinen ja tsempata sinua. Siinä ei ole mitään väärää.


    • Anonyymi

      Aika oli jo silloin. Nyt on jo lapset ja muija :)

    • Anonyymi

      Mulla on huomenna vapaata, siksi täällä vieläkin kukun ja myös siksi kun nukuin koko illan niin ei väsytä ;)

    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan ja aikansa kutakin. Öitä.

    • Anonyymi

      Tismalleen samat sanat sinne vaan! 💓

      • Anonyymi

        Heräsin liian aikaisin, mistäköhän johtuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin liian aikaisin, mistäköhän johtuu..

        Niin minäkin. Outoon uneen vielä, auts.

        Kuumuus taitaa tehdä artyisäksi muitakin.

        Olisipa tosiaan muutakin kun palstalla hilluminen ikävissään. Ärsyttää ja kyllästyttää.

        Onneksi on harrastuksia ja ystäviä. Jotenkin kuitenkin tänne sitä eksyy.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin liian aikaisin, mistäköhän johtuu..

        Miksi esiinnyt aloittajana vaikka et ole hän?


      • Anonyymi

        Ei taida olla mulle kuten ei sullekaan, mutta kiitos.


    • Anonyymi

      Joo.

      Kauheesti haluaisin että oottaisin vauvaa mutta ehkä tää on ohimenevää....???

      Mutta haluaisin sen sun kanssa, just sun, en kenenkään muun.

      • Anonyymi

        En ole yhdenkään naisen oma. Vauvoja tai ei. Annan rakkauteni kenelle haluan ja kuka sen sitten ansaitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yhdenkään naisen oma. Vauvoja tai ei. Annan rakkauteni kenelle haluan ja kuka sen sitten ansaitsee?

        Et ole aloittaja. Kyllä te aamuvirkut olette sekavia. Miksi ette nuku pidempään?


    • Anonyymi

      Koitan jaksaa mies.

      • Anonyymi

        Hienoa, olen nainen.


    • Anonyymi

      Mitä vartut?
      Kuka tonkin sanan keksi, varttu?
      Ettei vaan menis onni ohi kun vartut?

      • Anonyymi

        Mukavaa ett oot töissä

        Pieni kuuluu asiaan

        Olet ajatuksissani

        Lähes aina

        Vaik mitä tapahtuis

        Täällä oon

        Puolellasi ja oikeestikin. .


      • Anonyymi

        Pal kauhiast ihmisi sannahi vienttä och kienttä.

        Mut se et ymmärt sana sisällö o kaikist tärkeint.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pal kauhiast ihmisi sannahi vienttä och kienttä.

        Mut se et ymmärt sana sisällö o kaikist tärkeint.

        Ookko ristiriitainen persoona

        Oishan sitä työstettävää

        Mahdollista jos sitoudut


      • Anonyymi

        En ole puhunut mistään varttumisesta. Se oli joku sivullinen.


    • Anonyymi

      Aloitus oli naiselta miehelle. Alkaa naiset repikö pelihousujanne siellä, ei ole teille.

      • Anonyymi

        Niin, miehet ei yleisesti ottaen laita mitään tsemppiviestejä naiselle oli se sit random misu taikka edes ihastus saati vaimo tai tyttöystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miehet ei yleisesti ottaen laita mitään tsemppiviestejä naiselle oli se sit random misu taikka edes ihastus saati vaimo tai tyttöystävä.

        Kannattaisi laittaa.

        Nykyajan nainen kaipaa mieheltä henkistä ja emotionaalista tukea, kun ennen kaipasi taloudellista. Sehän sopii hyvin, kun miehetkin saavat nykyään puhua tunteistaan ja olla tunteellisia.

        Ajat muuttuvat.


      • Anonyymi

        Mikä tää on tää ainane housujen repimine – tiiättekö te mikä pirunmoine homma on jaksaa ommella ne revenneet housut? Käsin? Kun.ei.omista.ompelukonetta.eikä.motivaatiota.hommata.mitään.uusia.housuja.

        Että ihan vaan ehdotan, jos alettas reviskellä jotain ihan muuta. PLiis.


    • Anonyymi

      Miksi ihmiset vastaa näihin rakas viesteihin? Itselleni ihminen on rakas vasta sitten kun sen kanssa on jonkinlainen parisuhde. Ihmettelen vain.

      • Anonyymi

        No voihan pentele nyt ku minä ehin sua jo rakkaana piettää... :( </3


    • Anonyymi

      Mitenois vaakamamboa...

      Python tervehtii 😂😂😂

      • Anonyymi

        Nii munkii mielestä

        Sit vasta


      • Anonyymi

        Teidän jutut ei sytytä mua, ollaan liian eri maailmasta.


    • Anonyymi

      Oltaisiin vain kotona, ei tarvis mennä töihin jos olis 2 jakamassa kulut.

      • Anonyymi

        Voidaan jäädä jo kotiin, jos haluat. Olen säästänyt sitä varten aina.


    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        Hyvä ja mukavaa viikonloppua!


    • Anonyymi

      ei jaksa liian kuuma 🥵

      • Anonyymi

        Täällä ei ole ihan noin kuuma tänään. Ollaanko eri puolelle Suomea? Oletko idässä?


    • Anonyymi

      Kohta on vankilat täynnä , kun kurtturuusun kitkemättä jättäneitä rangaistaan ankarasti.

    • Anonyymi

      Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne kun ei tunnu jaloissani maa

      • Anonyymi

        Ihana. t. aloittaja
        "Voisin tehdä kodin kauniin
        Tai laulun valmiin
        Mut ilman sua ne olis sointuja vaan
        Jos nähdään samaa unta niin onko se ees unta
        Jos samaan aikaan samat sanat sanotaan
        Niin puhutaanko silloin siitä kohtalosta
        Jota kyynisesti mietin mut tavallaan mä tiesin
        Että maailman kaunein päivä on se kun
        Sä jostain pohjan alta pois mut nostat"


    • Anonyymi

      Jaksaminen on toisinaan pieniä asioita. Sitä, että pahin on ohi, vaikka kaikesta ei olekaan selvitty, eikä vaarat ole vielä ohi. Mutta jo se, että on tässä. Ettei juuri nyt satu niin kovin. Ja tämä ihana kahvi, se maistuu ihanalle.

    • Anonyymi

      Mitäs muuta me ollaan tekemässä? *Ihan kaverin puolesta kysyn.*

      • Anonyymi

        Riippuu mitä kaverisi haluaa tehdä. Kysy siltä.


    • Anonyymi

      Voisin vaikka niiq tehdä paskasatani pakokapselin ..
      t. aloittaja

      • Anonyymi

        Mikähän sinuakin vaivaa. Aloitus suututti jostain syystä ja piti kännissä tulla siihen inisemään, vaikka et osaa edes kirjoittaa tuossa kunnossa? Oletko kateellinen kun olet tuollainen surkimus ja minä oikea aloittaja en?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe