Kävin katsastuksessa eikä 1998 mallisen 406 kunnossa ollut huomauttamista.
Renkaat ovat sekalaiset, edessä kitkat n. 3mm ja takana kesikset pintaa samat 3 mm.
Edullista autoilua.
Katsatus ja renkaat
9
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli aloituksen pointti?
- Anonyymi
Ilmeisesti köyhän selittelyä kun ei ole halua tai varaa ostaa uusia ja turvallisia renkaita.
Aika usein huonot renkaat on osasyynä vakavissa onnettomuuksissa, mutta eihän se minulle voi sattua, eihän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti köyhän selittelyä kun ei ole halua tai varaa ostaa uusia ja turvallisia renkaita.
Aika usein huonot renkaat on osasyynä vakavissa onnettomuuksissa, mutta eihän se minulle voi sattua, eihän?"Aika usein huonot renkaat on osasyynä vakavissa onnettomuuksissa"
No tuo kommentti on niin väljästi tulkittavissa, että voihan se pitää paikkansa.
"Aika usein" voi tarkoittaa mitä vaan 50% ja 1% välillä.
"Osasyynä" voi tarkoittaa vielä laajemmin asioita. Oikeastaan aina kun auton rengas sutaisee tyhjää, voidaan renkaita pitää osasyynä onnettomuudessa. Tapahtuu pidon menetys sitten minkälaisesta kuljettajan virheestä tahansa, voi aina sanoa että renkaat oli osasyyllinen tapahtuneeseen.
Kiteytettynä: Vakavissa onnettomuuksissa harvoin ne renkaat näyttelee merkittävää osuutta. Useimmiten, minkätasoisissa onnettomuuksissa tahansa, pääosaa onnettomuuden syyssä näyttelee kuljettaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti köyhän selittelyä kun ei ole halua tai varaa ostaa uusia ja turvallisia renkaita.
Aika usein huonot renkaat on osasyynä vakavissa onnettomuuksissa, mutta eihän se minulle voi sattua, eihän?Köyhyys, eli rahan vähyys, vaikuttaa Suomessakin monen elämään. Silloin iloitaan pienistä asioita, kuten autoilun edullisuudesta. No, eihän se koskaan Suomessa edullista ole, mutta edes sitä pienestä säästöstä jonka saa aikaiseksi, vaikkapa sitten rengaskuluissa tinkimällä.
Itsekin ajan 406:lla, mutta prioriteettini on
1) turvallisuus
2) luotettavuus
Joten alla on aina hyvät renkaat, enkä hakeudu vanhalla autolla tilanteisiin tai paikkoihin, jossa auton ikääntynyt turvallisuustaso aiheuttaisi merkittävää riskin nousua.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys, eli rahan vähyys, vaikuttaa Suomessakin monen elämään. Silloin iloitaan pienistä asioita, kuten autoilun edullisuudesta. No, eihän se koskaan Suomessa edullista ole, mutta edes sitä pienestä säästöstä jonka saa aikaiseksi, vaikkapa sitten rengaskuluissa tinkimällä.
Itsekin ajan 406:lla, mutta prioriteettini on
1) turvallisuus
2) luotettavuus
Joten alla on aina hyvät renkaat, enkä hakeudu vanhalla autolla tilanteisiin tai paikkoihin, jossa auton ikääntynyt turvallisuustaso aiheuttaisi merkittävää riskin nousua.
.Aloittaja on samaa mieltä.
1) turvallisuus
2) luotettavuus
3) taloudellisuus
Renkaat eivät koskaan ole syylliset onnettomuuksiin, syy on aina kuljettajassa, jommassa kummassa osapuolista.
Turvallisuutta olen toteuttanut 45 vuoden ajan.
Ko 406 on vienut 100 % perille.
Taloudellisuus toteutuu: auto on tonnin peli, korjaus- ja huoltokulut itse tehden minimissä.
Pakolliset on maksettava ja polttoaine. - Anonyymi
Piikki premium merkki friikeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikki premium merkki friikeille.
Piikki ja piikki. Erona on kuitenkin se, että kun premiumissa piiputtaa vaihdelaatikko tai jakoketju, sen remontin hinnalla ajaa 406:lla kolme - neljä vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikki ja piikki. Erona on kuitenkin se, että kun premiumissa piiputtaa vaihdelaatikko tai jakoketju, sen remontin hinnalla ajaa 406:lla kolme - neljä vuotta.
Totta, oma kokemus premiumista.
Vaihdelaatikko remppa maksoi tosiaan useamman 406 hinnan.
Purku ja asennus öljyt 780 €. Vaihteistokorjaamon lasku 3200€ rahdit
Sijaisauto reilu 2 viikkoa 800€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, oma kokemus premiumista.
Vaihdelaatikko remppa maksoi tosiaan useamman 406 hinnan.
Purku ja asennus öljyt 780 €. Vaihteistokorjaamon lasku 3200€ rahdit
Sijaisauto reilu 2 viikkoa 800€No siinähän oli mun viiden vuoden autoilukustannukset. Autona nimenomaan 406.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164