Evinruden ostin ja käteni löin paskaan. 2012 50hv E-Tec karvan päälle 300h ajettu nykii, ei löydy vikaa vaikka on ajettu huollossa läppäri koneessa kiinni. Kaikki kunnossa bensanpaineet ym ym mutta silti nykii, vaihdettu osia jopa tankki uusi nykii vaan. Paskoja ovat, en suosittele kenellekään Yamaha tulee tilalle paska saa väistyä.
Evinrude E-Tec
9
769
Vastaukset
- Anonyymi
Laitahan tänne sitten käyttökokemuksia E-Tecistä, kiinnostaisi 50hv malli
- Anonyymi
Hankkiudu eroon, ei siinä muu auta. Itsekin astuin samaan miinaan. Ongelma hävisi evarin mukana, kaipaamaan en jäänyt
- Anonyymi
Ilmiantakaa!!
- Anonyymi
Onko pakko viedä osaamattomien huoltajien käsiin. Aivan samanlaista on tapahtunu Yamahankin huolloissa, ettei viat korjaannu. Kysykää töttörööt apua Marko Immoselta, hän on hoitanu huollostakin tulleita koneita kuntoon.
- Anonyymi
Kuusakoski hoitaa parhaiten E-Tecit.
- Anonyymi
Komppaan!
- Anonyymi
Ettekö te osaa vieläkään mitää sanoa ja ootte suunapäänäpersennä.
- Anonyymi
Minä olen myös kk:n kannalla. Ne osaavat asiansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605654- 1002941
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.232165- 211918
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401680Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251422
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631371Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181335