Wish on paras.

Anonyymi

Näin selkeitä vastauksia saatte pyytäessänne palautusta tuotteista, joita ette ole koskaan saaneet: https://ibb.co/DWNDwB7

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensimmäiseksi, miksi pyytelet tekstissä palautuksia paypal osoitteeseen viestin kautta. Et saa rahoja noin koskaan noin koska se ei ole oikea tapa.

      Oikea ainoa tapa on itse aukaista paypalissa valitus jossa pyydät rahat takaisin, siellä voi laittaa määrän.
      Mieti ensin mitä kirjoitat siellä ja miten, äläkö tee sellaista jossa sinulta evätään palautus.

      Jos minulle on tullut muuta kuin tilattua tai se erilainen vähäänkään niin haen paypalin kautta kiinalaiselta jokaisen euron takaisin. Se on varma asia.

      Ne valehtelee aivan kaikessa, yleensä kaikki tuotteet jotka on suunniteltu hyvin, niitä ei saa kiinasta ostettua verkkokaupoista.

    • Anonyymi

      Olen saanut Wishistä aivan pyytämättä se enempää, olen vain laittanut että tavara ei ole tullut määräaikaan. Sitten kysyvät haluanko vielä odottaa hetken, en ole halunnut. Rahat on tulleet aivan heti, ainakin 1-2 tunnin aikana.
      siis ^^ siinä osiossa kun kysellään palautetta, ei sp. tai muuta sellaista.

      En kyllä ole ostanut kuin noin 50 tuotetta Wishistä, muualta enemmän, koska Wish pitkä toimitusaika ja muualla aina halvempaa.
      Kaikki tuotteet ovat olleet laadukkaita ja hinta enemmän kuin kodillaan.

      • Anonyymi

        Varoitus:

        Wish myy USB -muistitikkuja epäilyttävän halvalla.

        On yleisesti tiedossa, että maailmalla liikkuu huijaus-USB -muistitikkuja jotka ovat oikeasti esim. 8 GB tikkuja, mutta joiden sisäinen ohjausohjelmisto on väärennetty siten, että tikku esittää olevansa vaikkapa 128 GB muistitikku. Tällaiselle tikulle voi yleensä tallentaa ongelmitta se n 8 GB mikä tikulle oikeasti mahtuukin, mutta kun tallennat enemmän tietoa kuin tuo 8 GB, niin loppuosa tiedosta kirjoittuu aiemmin tallennetun tiedon päälle, jolloin aiempaa tallennettua tietoa tuhoutuu.

        En voi 100% varmuudella sanoa, että juuri wish myisi näitä väärennettyjä USB -muistitikkuja, mutta toisaalta: jos tikut eivät ole väärennettyjä, niin minun on vaikea ymmärtää, miten he voivat myydä tikkuja noilla hinnoilla ja tehdä voittoa sillä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe