Näin selkeitä vastauksia saatte pyytäessänne palautusta tuotteista, joita ette ole koskaan saaneet: https://ibb.co/DWNDwB7
että näin...
Varokaa tätä.
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et tiedä edes yrityksen nimeä, kannattaa olla hiljaa. Olet myös itse jotenkin sählännyt.
Opettele kirjoittamaan asiallista tekstiä yrtityksille ja tänne. Huomaat, että saat silloin itsekin asiallisia vastauksia.- Anonyymi
Kuvassa näkyvän keskustelun ylälaidassa lukee "Wish-apuri" ja tuo wish on mainittu myös kuvatekstissä.
Opettele lukemaan JA kirjoittamaan ennen kuin vaadit muita kirjoittamaan asiallista tekstiä "yrtityksille"
Huomaat, että saat silloin itsekin asiallisia vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvassa näkyvän keskustelun ylälaidassa lukee "Wish-apuri" ja tuo wish on mainittu myös kuvatekstissä.
Opettele lukemaan JA kirjoittamaan ennen kuin vaadit muita kirjoittamaan asiallista tekstiä "yrtityksille"
Huomaat, että saat silloin itsekin asiallisia vastauksia.Nyt oli kysymys sinun idioottimaisesta tekstistä. Et nähtävästi edes osaa lukea yrityksen vastausta ilman Google-kääntäjää. Opettele edes alkeet ja lopeta muiden syyttäminen ongelmistasi. Osaat vain sählätä. Saat kärsiä siitä ikuisesti.
Wish-apuri tai wish ei ole mikään tunnistettava yrityksen kenellekään. Ei asiateksti saa perustua arvauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875