Taksikuskia epäillään lukuisten asiakkaiden raiskauksista

Anonyymi

30

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Husuilijan kavereita?

      • Anonyymi

        Voihan se olla vaikka Husu itsekin, koska eks sekin ajellut taksia valehtelujensa lomassa?


    • Anonyymi

      Eli kepu Sipilän porvarihallituksen (kepu, kokoomus ja PS) kesällä 2015 Suomeen päästämiä paperittomia ulkomaalaisia pääosin Lähi-Idästä.

      • Anonyymi

        Voisikohan meidän lakiin kirjoittaa sellainen uusi lakipykälä, joka sallisi nämä rikoksiin syyllistyneet mamut palauttaa kotimaahansa kärsimään rikoksistaan ja saisivat samalla maahantulokiellon tänne takaisin.

        Meillä kyllä riittää omastakin takaa rikollisia, joten emme tarvitse maahanmuuttajia vankiloihimme elätettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisikohan meidän lakiin kirjoittaa sellainen uusi lakipykälä, joka sallisi nämä rikoksiin syyllistyneet mamut palauttaa kotimaahansa kärsimään rikoksistaan ja saisivat samalla maahantulokiellon tänne takaisin.

        Meillä kyllä riittää omastakin takaa rikollisia, joten emme tarvitse maahanmuuttajia vankiloihimme elätettäväksi.

        Aika suurella varmuudella tämä törkyilijä on haittamaahanmuuttaja. Suurin osa vastaavista ollut sellaisia ja koska poliisi vaikenee, sekin tukee tuota.

        Suomi on mädätetty, etniset vähemmistöt ovatkin johtavia enemmistöjä kiitos mätäpoliitikkojen :(


      • Anonyymi

        Sama hallituskokoonpanohan on vastuussa koko nykyisestä taksilaista, joka siis käytännössä teki sen, ettei taksialaa valvo enää kukaan mitenkään eikä kuljettajilta vaadita minkäänlaista ammattipätevyyttä.

        Nykyinen hallitus on jo osan Bernerin lain mokista korjannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suurella varmuudella tämä törkyilijä on haittamaahanmuuttaja. Suurin osa vastaavista ollut sellaisia ja koska poliisi vaikenee, sekin tukee tuota.

        Suomi on mädätetty, etniset vähemmistöt ovatkin johtavia enemmistöjä kiitos mätäpoliitikkojen :(

        Muistaakseni Sipilän hallitus missä Persut ja Keskusta istuivat kielsi Polisia ja lehdistöä kertomasta tekiänkansalaisuuden sanaa kantasuomalainen sai käyttää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rikkautta!

      Kiitos Berner!

      Putkeen meni taas taksiuudistuskin!

      *Läpy läpy*

      Mitä seuraavaksi? Matuille KELA-korvattavat astalot? :)

      • Anonyymi

        Koko silloinen Persujen eduskuntaryhmä, eli myös Halla-Aho, Purra, Hakkarainen, Tavio, Huhtasaari... Jne, äänesti eduskuntakäsittelyssä Bernerin taksilain puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko silloinen Persujen eduskuntaryhmä, eli myös Halla-Aho, Purra, Hakkarainen, Tavio, Huhtasaari... Jne, äänesti eduskuntakäsittelyssä Bernerin taksilain puolesta.

        Eipä olisi voinut tietää, että taksialasta tulee seksuaalirikollisille suosikkiala. Itse en ainakaan yksin menisi yhdenkään ei-kantasuomalaisen kyytiin, mieluummin maksan mahdolliset sakot "rasismista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olisi voinut tietää, että taksialasta tulee seksuaalirikollisille suosikkiala. Itse en ainakaan yksin menisi yhdenkään ei-kantasuomalaisen kyytiin, mieluummin maksan mahdolliset sakot "rasismista".

        Ei sitten kannata persujen Berneriäkään moittia, jos "ei voinut tietää". Olisitte pistäneet hanttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten kannata persujen Berneriäkään moittia, jos "ei voinut tietää". Olisitte pistäneet hanttiin.

        Linkitäpä tänne kommentteja musl1m1rr*iskarien tekojen kritisoinnista yhdeltäkään muulta puolueelta kuin PS:ltä.
        Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka on varoittanut haitt@muutosta ja tietystä uskonnostaa joka ei anna "vääräusk0isille" todellisuudessa mitään arvoa. Yksikään nykyisen hallituksen ministereistä ei edes vaivautunut paikalle kun eduskunnassa esiteltiin pari vuotta sitten kansalaisaloite rikoksiin syyllistyneiden haittaeläjien kark0tuksesta. Eli teitä ei kiinnosta.
        Enempää pahaa ei Soini ja kätyrinsä Perussuomalaisten nimissä pysty tekemään, nyt yritetään korjata jälkiä, onneksi Timo Soinin poliittinen ura on lopullisesti ohi ja suurlähettilään paikkakin Lontoosta jäi saamatta


    • Anonyymi

      Sterilointi tietysti näille ja naisille korvaukset .

    • Anonyymi

      lukuisia seksuaalisia hätätiloja

      • Anonyymi

        ... syynä syrjäytyminen, ja ahtaat asunnot!

        Tv: Hallituksen horatsut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... syynä syrjäytyminen, ja ahtaat asunnot!

        Tv: Hallituksen horatsut

        Ei näitä voi vankilaan laittaa !Radikalisoituvat ja sitten terroria!Parempi jos suomalaiset mieltää väljyyttä näiden tekosia kohtaan?


    • Anonyymi

      Marco de Wit pidätetään epäiltynä raiskauksesta. Raiskattu syyttää de Wittiä ja de Wit kiistää.

      https://youtu.be/QBpPPaVtnFw

      Kunnallisvaaliehdokas ollut syytettynä myös 2-vuotiaan lapsen pahoinpitelystä

      Tampereen kunnallisvaaliehdokas Marco de Wit se jatkaa valitsemallaan valheen tiellä ja yrittää estää ettei Totuus paljastuisi. Mutta totuus velvoittaa.
      Linkissä on valokuvat Marco de Witin oikeuden istunnosta syytettynä lapsen pahoinpitelystä.

      Oikeuden pöytäkirjat:
      Marco de Witin vastaan 2-vuotias tyttölapsi
      Pahoinpitely syyte

      https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiyzbjwiJTtAhUJ3aQKHcurChAQ_AUoAXoECAUQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=BQtSQmmGt4SISM

      • Anonyymi

        Vihreä tämän kevään v. 2021 kunnallisvaaliehdokas keski-ikäinen rovaniemeläisnainen olikin tuomittu pedari, mutta vihreissä ei välitetty asiasta yhtään kunnes se vuosi julkisuuteen...
        "rikosten aikaan 3–5‑vuotiasta uhria raiskattiin ja pahoinpideltiin toistuvasti, sai vihreä poliitikko vain noin kolmen vuoden vankeusrangaistuksen hirmuteoistaan". rikoskumppani afrikkalainen mies (ullatus?)
        "jota syytettiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hänen syyllisyydestään jäi varteenotettava epäily, joten syyte hylättiin”. Oikeuden pöytäkirjasta selviää, että toinen rikosepäilty on pikimusta afrikkalainen maahanmuuttaja. Rikoksessa toteutettiin siis kahta vihreiden pääarvoa: seksuaalista monimuotoisuutta sekä
        monikulttuurisuutta."
        https://www.partisaani.com/news/decadence/2021/03/29/outi-kumpuniemen-nimi-katosi-vihreiden-sivuilta-pedofiiliuutisen-jalkeen/


    • Anonyymi

      Suojaväri ei saa mainita mitään

      • Anonyymi

        Mano de Wit on saanut tumman värinsä isältään joka on Viron romaaneja.


    • Anonyymi

      Työperäinen erityisosaaja EU:n ulkopuolelta?

      • Anonyymi

        Marco de Wit on pitkäaikaistyötön. Olisiko ollut töissä reilut 5-10 vuotta sitten viimeksi.


    • Anonyymi

      Hiekkarotta tyhjentänyt pussinsa moniin loviin.

    • Tullut lähi-idästä ja nykyinen sijainti lähi-itis.

      • Anonyymi

        Minkä merkittävän puolueen kuntavaaliehdokas tämä de Witt on kun suollat koko ajan samaa tekstiä päivästä toiseen.


    • Anonyymi

      Pölkylle ja poikki.

    • Anonyymi

      Katkerat kiitokset osoitettava Rouva kepuli Bernerille ja Sipiloiselle samasta puolueesta.

    • Anonyymi

      Aika tylsä uutinen. Jos nuo naiset vain värittävät tarinaa. Onko uutinen totta, vai mistä on kyse.
      Eikö naiset itse ole olleet tällaista haalimassa? Miksi ei olekaan hyvä kun pitää valittaa?

    • Anonyymi

      Ihan perinteistä Rezailua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe