Hyvä pyllyinen tyttö etsii kesäksi nuolijaa :)

Anonyymi

Oon lukiosta valmistunut 20 vuotias neiti. Etsin kesäksi pimpin nuolijaa, joka viihtyy siellä. Taitoa ei tartte olla, kuhan vietät aikaa siellä paljon. Haluan tai mun fetissi on että pesemätöntä nuollaan helle päivän jälkeen aina. Mua kiihottaa, kun tuoksuihin uppoudutaan. Stringit on usein käytön jälkeen tahmeat ja limaiset runsaasta valkovuodosta, eli pitsi tuoksuu kivasti pillulle sit aina. ;)
Oon tumma tukkainen tyttö ja mul on söpö tumma kiitorata siellä. Tykkään käytellä valkoisia pitsisiä narustringejä etupäässä. Niissä on kivan tyttömäinen olo sit.
Eli haluan että pesemätöntä nuollaan sit. Mua kiihottaa, että se tuoksuu, kun siellä nuollaan. Haluan istua keittiön pöydällä, kun riisut mun pikkarit sit, ku pyydän. Tykkään myös pissata suukussa sit. En halua muuta sit. Vain pimpin nuolemista usein. Toki stringejä saa myös sit nuolla, niissäkin kun on sitä nuoltavaa sit usein. Hih! Oon tiputteleva tyttö. :)

Miltäs kuulostaa? Oisko innokkaita. En ketä vaan halua sinne. Naisen myös sinne haluisin joskus..
-Reetta.

14

1879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittele viestiä

• Anonyymi

Taidat olla hajuherne…..oot hakenut seuraa muistakin deittisovelluksista samalla tarinalla. Ootkohan edes oikea nainen?

• Anonyymi

Pelkkä säälittävä tyttöilijä se on eikä mikään aito oikea nainen..

• Anonyymi

Hei, löytyy.
      Saako sinuun yhteyden esim s-postitse?

• Anonyymi

Oletko mistäpäin Reetta? Keski-Suomessa vois olla yks 21v kiinnostunut nuolija.

• Anonyymi
    • Aina valmis! E-P

• Anonyymi

jos vaan on terve pillu niin tottakait nuollaan, luonnollisia eritteitä, ihan parasta

• Anonyymi

Ois kiinnostusta, mistä päin oot siis?

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun haiseva silliviiva

• Anonyymi

Hei, olen ollut postissa 43 vuotta postimerkin nuolijana ja minut lomautettiin kesäksi. Olisin kiinnostunut ko. Kesätyöstä ihan näin viransijaisuuden kannalta, mulle on v...tun sama mitä mä nuolen, kunhan tuntuma virkaan pysyy läheisenä!

• Anonyymi

No Reettahan saa jos haluaa. [email protected] on mistä saat kiinni. Savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan.
      Nyt vaan ripeästi viestiä laittamaan. Odotan. Pete

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe