Hyvä pyllyinen tyttö etsii kesäksi nuolijaa :)

Anonyymi

Oon lukiosta valmistunut 20 vuotias neiti. Etsin kesäksi pimpin nuolijaa, joka viihtyy siellä. Taitoa ei tartte olla, kuhan vietät aikaa siellä paljon. Haluan tai mun fetissi on että pesemätöntä nuollaan helle päivän jälkeen aina. Mua kiihottaa, kun tuoksuihin uppoudutaan. Stringit on usein käytön jälkeen tahmeat ja limaiset runsaasta valkovuodosta, eli pitsi tuoksuu kivasti pillulle sit aina. ;)
Oon tumma tukkainen tyttö ja mul on söpö tumma kiitorata siellä. Tykkään käytellä valkoisia pitsisiä narustringejä etupäässä. Niissä on kivan tyttömäinen olo sit.
Eli haluan että pesemätöntä nuollaan sit. Mua kiihottaa, että se tuoksuu, kun siellä nuollaan. Haluan istua keittiön pöydällä, kun riisut mun pikkarit sit, ku pyydän. Tykkään myös pissata suukussa sit. En halua muuta sit. Vain pimpin nuolemista usein. Toki stringejä saa myös sit nuolla, niissäkin kun on sitä nuoltavaa sit usein. Hih! Oon tiputteleva tyttö. :)

Miltäs kuulostaa? Oisko innokkaita. En ketä vaan halua sinne. Naisen myös sinne haluisin joskus..
-Reetta.

14

2055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittele viestiä

• Anonyymi

Taidat olla hajuherne…..oot hakenut seuraa muistakin deittisovelluksista samalla tarinalla. Ootkohan edes oikea nainen?

• Anonyymi

Pelkkä säälittävä tyttöilijä se on eikä mikään aito oikea nainen..

• Anonyymi

Hei, löytyy.
      Saako sinuun yhteyden esim s-postitse?

• Anonyymi

Oletko mistäpäin Reetta? Keski-Suomessa vois olla yks 21v kiinnostunut nuolija.

• Anonyymi
    • Aina valmis! E-P

• Anonyymi

jos vaan on terve pillu niin tottakait nuollaan, luonnollisia eritteitä, ihan parasta

• Anonyymi

Ois kiinnostusta, mistä päin oot siis?

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun haiseva silliviiva

• Anonyymi

Hei, olen ollut postissa 43 vuotta postimerkin nuolijana ja minut lomautettiin kesäksi. Olisin kiinnostunut ko. Kesätyöstä ihan näin viransijaisuuden kannalta, mulle on v...tun sama mitä mä nuolen, kunhan tuntuma virkaan pysyy läheisenä!

• Anonyymi

No Reettahan saa jos haluaa. [email protected] on mistä saat kiinni. Savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan.
      Nyt vaan ripeästi viestiä laittamaan. Odotan. Pete

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      115
      4392
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1453
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe