Hyvä pyllyinen tyttö etsii kesäksi nuolijaa :)

Anonyymi

Oon lukiosta valmistunut 20 vuotias neiti. Etsin kesäksi pimpin nuolijaa, joka viihtyy siellä. Taitoa ei tartte olla, kuhan vietät aikaa siellä paljon. Haluan tai mun fetissi on että pesemätöntä nuollaan helle päivän jälkeen aina. Mua kiihottaa, kun tuoksuihin uppoudutaan. Stringit on usein käytön jälkeen tahmeat ja limaiset runsaasta valkovuodosta, eli pitsi tuoksuu kivasti pillulle sit aina. ;)
Oon tumma tukkainen tyttö ja mul on söpö tumma kiitorata siellä. Tykkään käytellä valkoisia pitsisiä narustringejä etupäässä. Niissä on kivan tyttömäinen olo sit.
Eli haluan että pesemätöntä nuollaan sit. Mua kiihottaa, että se tuoksuu, kun siellä nuollaan. Haluan istua keittiön pöydällä, kun riisut mun pikkarit sit, ku pyydän. Tykkään myös pissata suukussa sit. En halua muuta sit. Vain pimpin nuolemista usein. Toki stringejä saa myös sit nuolla, niissäkin kun on sitä nuoltavaa sit usein. Hih! Oon tiputteleva tyttö. :)

Miltäs kuulostaa? Oisko innokkaita. En ketä vaan halua sinne. Naisen myös sinne haluisin joskus..
-Reetta.

14

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittele viestiä

    • Anonyymi

      Taidat olla hajuherne…..oot hakenut seuraa muistakin deittisovelluksista samalla tarinalla. Ootkohan edes oikea nainen?

      • Anonyymi

        Pelkkä säälittävä tyttöilijä se on eikä mikään aito oikea nainen..


    • Anonyymi

      Hei, löytyy.
      Saako sinuun yhteyden esim s-postitse?

    • Anonyymi

      Oletko mistäpäin Reetta? Keski-Suomessa vois olla yks 21v kiinnostunut nuolija.

    • Anonyymi
    • Aina valmis! E-P

    • Anonyymi

      jos vaan on terve pillu niin tottakait nuollaan, luonnollisia eritteitä, ihan parasta

    • Anonyymi

      Ois kiinnostusta, mistä päin oot siis?

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta sun haiseva silliviiva

    • Anonyymi

      Hei, olen ollut postissa 43 vuotta postimerkin nuolijana ja minut lomautettiin kesäksi. Olisin kiinnostunut ko. Kesätyöstä ihan näin viransijaisuuden kannalta, mulle on v...tun sama mitä mä nuolen, kunhan tuntuma virkaan pysyy läheisenä!

    • Anonyymi

      No Reettahan saa jos haluaa. [email protected] on mistä saat kiinni. Savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan.
      Nyt vaan ripeästi viestiä laittamaan. Odotan. Pete

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe