Oon lukiosta valmistunut 20 vuotias neiti. Etsin kesäksi pimpin nuolijaa, joka viihtyy siellä. Taitoa ei tartte olla, kuhan vietät aikaa siellä paljon. Haluan tai mun fetissi on että pesemätöntä nuollaan helle päivän jälkeen aina. Mua kiihottaa, kun tuoksuihin uppoudutaan. Stringit on usein käytön jälkeen tahmeat ja limaiset runsaasta valkovuodosta, eli pitsi tuoksuu kivasti pillulle sit aina. ;)
Oon tumma tukkainen tyttö ja mul on söpö tumma kiitorata siellä. Tykkään käytellä valkoisia pitsisiä narustringejä etupäässä. Niissä on kivan tyttömäinen olo sit.
Eli haluan että pesemätöntä nuollaan sit. Mua kiihottaa, että se tuoksuu, kun siellä nuollaan. Haluan istua keittiön pöydällä, kun riisut mun pikkarit sit, ku pyydän. Tykkään myös pissata suukussa sit. En halua muuta sit. Vain pimpin nuolemista usein. Toki stringejä saa myös sit nuolla, niissäkin kun on sitä nuoltavaa sit usein. Hih! Oon tiputteleva tyttö. :)
Miltäs kuulostaa? Oisko innokkaita. En ketä vaan halua sinne. Naisen myös sinne haluisin joskus..
-Reetta.
Hyvä pyllyinen tyttö etsii kesäksi nuolijaa :)
14
1751
Vastaukset
Laittele viestiä
- Anonyymi
Taidat olla hajuherne…..oot hakenut seuraa muistakin deittisovelluksista samalla tarinalla. Ootkohan edes oikea nainen?
- Anonyymi
Pelkkä säälittävä tyttöilijä se on eikä mikään aito oikea nainen..
- Anonyymi
Hei, löytyy.
Saako sinuun yhteyden esim s-postitse? - Anonyymi
Oletko mistäpäin Reetta? Keski-Suomessa vois olla yks 21v kiinnostunut nuolija.
- Anonyymi
Pohjois-savossa aito oikea nuolijapappa [email protected] viestiä
Aina valmis! E-P
- Anonyymi
jos vaan on terve pillu niin tottakait nuollaan, luonnollisia eritteitä, ihan parasta
- Anonyymi
Ois kiinnostusta, mistä päin oot siis?
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta sun haiseva silliviiva
- Anonyymi
Hei, olen ollut postissa 43 vuotta postimerkin nuolijana ja minut lomautettiin kesäksi. Olisin kiinnostunut ko. Kesätyöstä ihan näin viransijaisuuden kannalta, mulle on v...tun sama mitä mä nuolen, kunhan tuntuma virkaan pysyy läheisenä!
- Anonyymi
No Reettahan saa jos haluaa. [email protected] on mistä saat kiinni. Savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan.
Nyt vaan ripeästi viestiä laittamaan. Odotan. Pete
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733