Hyvä pyllyinen tyttö etsii kesäksi nuolijaa :)

Anonyymi

Oon lukiosta valmistunut 20 vuotias neiti. Etsin kesäksi pimpin nuolijaa, joka viihtyy siellä. Taitoa ei tartte olla, kuhan vietät aikaa siellä paljon. Haluan tai mun fetissi on että pesemätöntä nuollaan helle päivän jälkeen aina. Mua kiihottaa, kun tuoksuihin uppoudutaan. Stringit on usein käytön jälkeen tahmeat ja limaiset runsaasta valkovuodosta, eli pitsi tuoksuu kivasti pillulle sit aina. ;)
Oon tumma tukkainen tyttö ja mul on söpö tumma kiitorata siellä. Tykkään käytellä valkoisia pitsisiä narustringejä etupäässä. Niissä on kivan tyttömäinen olo sit.
Eli haluan että pesemätöntä nuollaan sit. Mua kiihottaa, että se tuoksuu, kun siellä nuollaan. Haluan istua keittiön pöydällä, kun riisut mun pikkarit sit, ku pyydän. Tykkään myös pissata suukussa sit. En halua muuta sit. Vain pimpin nuolemista usein. Toki stringejä saa myös sit nuolla, niissäkin kun on sitä nuoltavaa sit usein. Hih! Oon tiputteleva tyttö. :)

Miltäs kuulostaa? Oisko innokkaita. En ketä vaan halua sinne. Naisen myös sinne haluisin joskus..
-Reetta.

14

2064

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laittele viestiä

• Anonyymi

Taidat olla hajuherne…..oot hakenut seuraa muistakin deittisovelluksista samalla tarinalla. Ootkohan edes oikea nainen?

• Anonyymi

Pelkkä säälittävä tyttöilijä se on eikä mikään aito oikea nainen..

• Anonyymi

Hei, löytyy.
      Saako sinuun yhteyden esim s-postitse?

• Anonyymi

Oletko mistäpäin Reetta? Keski-Suomessa vois olla yks 21v kiinnostunut nuolija.

• Anonyymi
    • Aina valmis! E-P

• Anonyymi

jos vaan on terve pillu niin tottakait nuollaan, luonnollisia eritteitä, ihan parasta

• Anonyymi

Ois kiinnostusta, mistä päin oot siis?

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun haiseva silliviiva

• Anonyymi

Hei, olen ollut postissa 43 vuotta postimerkin nuolijana ja minut lomautettiin kesäksi. Olisin kiinnostunut ko. Kesätyöstä ihan näin viransijaisuuden kannalta, mulle on v...tun sama mitä mä nuolen, kunhan tuntuma virkaan pysyy läheisenä!

• Anonyymi

No Reettahan saa jos haluaa. [email protected] on mistä saat kiinni. Savuton luotettava ja terve mies. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan.
      Nyt vaan ripeästi viestiä laittamaan. Odotan. Pete

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe