eli vm.2000 astrassa ei pelaa enään noi automaatti-valot..eli joutuu kääntämään aina liikkelle lähtiessä valo-katkaisijasta ns."yö-asentoon"..
-ja tuntuu olevan kyseisen merkin ns.tyyppivika ja asiaa olen foorumeillakin nähnyt puitavan,ja tarjottu helppoa kolvaus korjausta(tyyppi vika->huono juotos pettää..)mutta ongelmana on,Että Missä Hemmetissä SE Valorele Sijaitsee!??(purin tänään kulj.puolen-jalkatilan verhoilut-käänsin sulekerasian,tunnustelin kädellä(pitäs olla jossain kiskossa kiinni,mitat ~3x4x6cm)kun vaan ei löydy!,on nyt kädet naarmuilla ja housut paskassa JA niskat jumissa ja ennen kaikkea;Voittaja-OLO!!
Ajovalo rele
6
1291
Vastaukset
- kerran vaihtanut
Tässä pikkuvinkkejä.
http://dedik-144.nebula.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=14122&postdays=0&postorder=asc&highlight=valorele&start=15&sid=e019e4350420817fbd04e0eec53b6292
Tosin Vectraan, mut sieltä samalta seudulta se löytyy Astrassakin. Rattiputken lähellä sulakerasian takana. Se on siellä helvetin kaukana (saa kurkottaa ihan kunnolla). - Pete
Kyllä se sieltä pitäisi löytyä. Kannattaa seurata piuhoja, sinne pitäisi joitain johtoja mennä. Rele lienee hullussa paikassa siksi, että saksalainen ei ole sitä autoon suunnitellut. Ko. ominaisuus asennetaan jälkikäteen kaikkiin ajovalopakosta "kärsiviin" maihin.
- käydä.
Minulle vaihtoivat releen veloituksetta korjattuun releeseen ,ikuisella takuulla.Tämä tietenkin pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Vaihto kesti n.5 min - rele on kestänyt nyt 4 vuotta.
- Toimii!
jes!löysin mutikan koelaudan takaa!eli mitään muuta ei tarvitse irroittaa,kun polkimien-päällä oleva suoja-levy..ja sitten tunkee käden todella syvälle-kohti ajovalonkatkaisijaa-ja sieltä löytyy murikka,joka irtoaa nostamalla ylös-päin!ja johdot tosiaan riittävät jalkatilaan asti,niin liittimen voi irroittaa vasta sitten..
-itse korjaus oli todella helppo,releestä musta suojus pois ja siintä heti näkikin mikä juotos "väsynyt"-irti,vähän lämpöä ja lisä-tinaa ja Vot Homma-Pelaa!
koko toimen pide kesti about 10min,joten kannatti!(uusi rele ooppelilla 48.90eur työt)- opelonpoppi
Hienoa ja homma hanskassa!
- perseestä
Vittu siellä mitää ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026