Hei sinä nuori neito. Fantasioitko koskaan vanhemmasta, kokeneesta ja hellästä miehestä joka opettaisi sinulle seksissä kaiken ja antaisi sinulle ikimuistoisen ja nautinnollisen kokemuksen jota muistelet lämmöllä vielä mummonakin?
Jos vastaat "Kyllä"..ota yhteyttä tällaiseen vanhempaan, todella luotettavaan ja hellään reilu 5-kymppiseen Herrasmieheen niin tutustutaan.
Olen tumma ja pitkä mies, normaalikroppainen.Olen ihan katseenkestävä joten et varmasti pety. Olen myös täysin terve ja samaa vaadin sinultakin. Pidän sinua niin hyvänä ettet osaa kuvitellakaan. Tutustutaan ensin meilien kautta ja jos molemmat sitä haluaa, tehdään treffit.
Ota rohkeasti yhteyttä. Meilini: [email protected]
Opettajajasi seksin saloihin
Anonyymi
3
768
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lisään vielä että olethan iältäsi kuitenkin vähintään 18? Pedofiili en ole ja alle 18 vuotiaiden ei kannata edes vaivautua kyseleen mitään. En edes keskustele alaikäisten kanssa.
- Anonyymi
Olipa ihana saada oppia tuntemaan itsensä nii hyvin että saisi orgasmin sängyssä miehen kanssa 💓
- Anonyymi
Et ole pedofiili? Puhut kuin pedofiili. Tiedät mitä sinulle toivotaan tapahtuvaksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101511Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144705Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö207568Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540