Hei sinä nuori neito. Fantasioitko koskaan vanhemmasta, kokeneesta ja hellästä miehestä joka opettaisi sinulle seksissä kaiken ja antaisi sinulle ikimuistoisen ja nautinnollisen kokemuksen jota muistelet lämmöllä vielä mummonakin?
Jos vastaat "Kyllä"..ota yhteyttä tällaiseen vanhempaan, todella luotettavaan ja hellään reilu 5-kymppiseen Herrasmieheen niin tutustutaan.
Olen tumma ja pitkä mies, normaalikroppainen.Olen ihan katseenkestävä joten et varmasti pety. Olen myös täysin terve ja samaa vaadin sinultakin. Pidän sinua niin hyvänä ettet osaa kuvitellakaan. Tutustutaan ensin meilien kautta ja jos molemmat sitä haluaa, tehdään treffit.
Ota rohkeasti yhteyttä. Meilini: [email protected]
Opettajajasi seksin saloihin
Anonyymi
3
768
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lisään vielä että olethan iältäsi kuitenkin vähintään 18? Pedofiili en ole ja alle 18 vuotiaiden ei kannata edes vaivautua kyseleen mitään. En edes keskustele alaikäisten kanssa.
- Anonyymi
Olipa ihana saada oppia tuntemaan itsensä nii hyvin että saisi orgasmin sängyssä miehen kanssa 💓
- Anonyymi
Et ole pedofiili? Puhut kuin pedofiili. Tiedät mitä sinulle toivotaan tapahtuvaksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138907En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.117588Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää133493Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472