Kyllähän te nyt tiedätte ja tunnette rodut ja uskonnot kun niitä tutkitte sielä intersektionaali kursseillanne. Persujen uskonto on rauhan uskonto eikä yksittäisten persujen tekemät rikokset liity meidän rotuun tai uskontoomme mitenkään.
Persujen rikokset ovat aina yksittäistapauksia
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luottakaa siis tieteeseen. Ettekö te itse sitä aina vaadi?
- Anonyymi
Ai että vain persujen rikokset liittyvät persujen rotuun?
- Anonyymi
Niin siis kaikkien muiden kansanryhmien rikokset ovat muka yksittäitapauksia mutta ei persujen?
Ei ku viherkommari demakit keskkustan kanssa katu syyttää säästä,hyttysistä,huonosta kala tulokseta ku ei se seiso ym PS:ä
- Anonyymi
500v maassa oloa ja tietty väestö ei ole menettänyt ominaisuuksiaan.
Eli minäkin olin oikeudessa katsomassa erästä juttua niin ennen sitä oli tämän herkän vähemmistön tapaus 🤣yliedustus ei tule muuta kun perinnöllisillä ominaisuuksilla 😠- Anonyymi
Niin kauanko persuja on jo ollut?
- Anonyymi
Yksi persu, yksi rikollinen.
- Anonyymi
Yksi Demari, rikollisuutta kahden edestä...
- Anonyymi
Monta persua, monta rikollista.
Yxi Ps rikollinen 1001 hyvää.demarit kaikki lupas vappusatasen.Missä se on ??eli demarit rikollisia lupaa muutei toteuta.Vihreiden edustaja:Maaseudulle muutetaan vain insestin takia ja ku muijaa saa vetää turpaa.On rikollista panetellsa.Mä tein tein sen ei oo kakruja ja en oo vetöny muijaa turpaa.On rikollista yleistää/panetellPS lupas taas jotain eläkkeistä.Kuka vit..uskko sitä
- Anonyymi
Komudemujen rötökset liittyvät yleensä rahan katoamiseen (toisen rahan) tai johonkin seksuaali rikokseen.
Montako ministeriä tai K edustajia on joutunut syytteeseen/epäiltynä rikokseen Suomessa.?
Tai saanut huomautuxen siitä.mm Vanhanen ojauxesta rahoja nourisosäätiöön. ym PS on vai sanonut btotuuxia noista olioista jotka tänne on tullut.MUUTA mitä kansa(osa) äänestäjistä pitää oikeana.Kuten Räsäsen juttu
- Anonyymi
Todistin juuri tuossa kulttuurien törmäämistä, mistä kuin kirjankin. Näytti muuten käytännössä ihan samalle. Naapurin ylipainoinen persumies verkkareissa ja verkkopaidassa oli tulossa olutkassin kanssa lähikaupasta kun nurkan takaa somalinainen burkhassa työnsi lastenvaunuja. Siinä tuli äkkijarrutus kummallakin ja olutpullot kilahti niin, että vaunuissa ollut lapsi heräsi.
No, persu vain tuhahti ja kilisti kassiaan muutaman kerran lisää ja poistui nauraen paikalta. Musliminainen otti lapsen syliinsä ja katsoi miestä hyvin pelokkaasti. Minä katsoin musliminaista ystävällisesti ja hymyilin ja huomasin, että hänkin alkoi hymyillä takaisin.
Niin törmäilevät, nuo persut ja muut kulttuurit.- Anonyymi
Siis luin kirjankin. Oli kirjoitusvirhe tuossa. Persuistako tarttunee?
JOs toi musu olisi jäänyt koti maahansa ei tätä hommaa olisi ollut.Kuten saudeissa.Onnettummus bikalla 1001% syylinen saudi mut ulkolainen ili paikalla.Älä nyt naurata.Mistä sä teidet olix se PS vai demari raxalta??
Kato idiooteja löytyy aina.Toiset väittää,että maapallo on litteä tänäänki.
noita riittää- Anonyymi
Niinhän sitä sanotaan vihervassujen rikosten kohdallakin sekä erään uskonnon erityisesti.
En tieda nniren uskonnosta tai rodusta.mut kato ne heittää läppä joka muhun uppoaa.
Rauhasta ja sodasta vi...t mut maassa maan tavaala kuten PRESIDENTTI Niiniste heitti läppää.Siinä viferkommaritkin demeraiden kannsa piti turpansa kii vaimitä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1167507- 525628
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72653Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101618Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2021482Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30956