Maski roskiin

Anonyymi

Huvittavaa maskin käyttöä, sama rätti naamalla kaupasta, kauppaan. Kävellään ulkona maski leuan alla, viedään varmaan kotiin sama kertakäyttömaski....... ja seuraavana päivänä taas naamalle. Parempi olis Olla kokonaan ilman, eikä tuoda niitä bakteeripesiä kauppoihin. Maksaahan ne maskit, vaan joka kerta pitäisi käytön jälkeen maski heittää (Roskiin.) eikä hitto käyttää samaa päivä tolkulla.

11

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä maskit maksaa maltaita itse otan ,noukin illalla kun ei kukaan katso maskeja ja pakkaan ne uudelleen myyntilaatikoihin niin tekee moni muukin minun työkaveri
      mula kiva työö ja halis sa saa tehdä ,,joo

• Anonyymi

Voi käyttää vielä vaippana. Sit roskii

• Anonyymi

Pesen FFP2 maskit muutaman käyttökerran jälkeen, mutta kun olen ne pessyt saippualla ja hyvin huuhdellut vedellä, niin käytän sen jälkeen kahta FFP2 maskia päällekkäin.
      Annan maskien käytön jälkeen kuivua kolme neljä vuorokautta parvekkeella narulla ja sen jälkeen sisällä vielä vuorokauden ennen seuraavaa käyttöä.
      Koska FFP2 maskit huononevat teholtaan hieman pesun jälkeen, on hyvä käyttää kahta päälekkäin ja sama asia koskee kaikkia muitakin maskeja. Se peseekö niitä muutaman kerran sillä ei oikeastaan ole merkitystä, kun sitten huomioi käyttää kahta pestyä päälekkäin.
      Tarkoitushan on suojata itseä muiden viruksilta. Kun käy testeissä ja ei paljon liiku ihmisporukoissa on hyvä suojata itsensä, koska milloinkaan et voi tietää, kuka yskijä on tupakoija ja kellä on koronavirus jylläämässä keuhkoissaan.
      Parempi katsoa kuin katua.

• Anonyymi

Hommaa kestomaskeja 2. Säästät rahaa, kun ei tarvitse uusia jatkuvasti hommata. Tarvitsee vain käytön jälkeen pestä ja kuivattaa, ja taas voi käyttää uudelleen. Kestomaskeja ei tarvitse pitää kahta päällekkäin, niinkuin mitään muitakaan maskeja. Riittää kun maski naamalla, turvaväli hoituu ja peset vedellä ja saippualla käsiäsi usein.
        Naantalissa ei kovin helposti testeihin pääse, se on todettu. Ellet ole sitten altistunut, tai ole oireita niin pääset paljon helpommin todennäköisesti.

• Anonyymi

Koska uusi megakomeetta ei ole tulossa Saturnusta lähemmäs Aurinkoa, pelkoa sen törmäämisestä Maahan ei ole. Tämä onkin hyvä uutinen, sillä 100- tai 300-kilometrisen järkäleen törmäys lopettaisi kaiken elämän tältä pallolta, kenties mikrobeja lukuun ottamatta.

• Anonyymi

Vau, ketä kiinnostaa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau, ketä kiinnostaa?!

Ei siis sillä, että ei kiinnostais jos oikeesti ois lähellä käydä niin...

• Anonyymi

No, megakomeetalle ym. emme voi mitään...... vaan virus muunnos jyllää Suomessa myös, Pietarista kummasti paukahti porukoilta tartuntoja. THL Salminen puhuu jo uusista sulkujen) mahdollisuuksista. Että, katsotaan syksyyn päin, miten käy. Kyllä omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa, jos kantaa virusta ja piruttaan levittelee sitä ympäriinsä, ei ole karanteenissa....... törkeää se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, megakomeetalle ym. emme voi mitään...... vaan virus muunnos jyllää Suomessa myös, Pietarista kummasti paukahti porukoilta tartuntoja. THL Salminen puhuu jo uusista sulkujen) mahdollisuuksista. Että, katsotaan syksyyn päin, miten käy. Kyllä omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa, jos kantaa virusta ja piruttaan levittelee sitä ympäriinsä, ei ole karanteenissa....... törkeää se on.

Kuka kysy?

• Anonyymi

Sen lisäksi, että niitä ei oikein käytetä, niin heitetään pisin poikin niitä maskeja, vaikka lähin roskis ois ihan just siinä vieressä. Sitten ihmetellään miksi eläimet syö niitä ja kuolee niiden takia, ja että miksi kukaan ei enää viitsi edes siivota niitä maskeja pois maasta.
      Kuvittelevatko tyhmät tosiaan, että muut siivoavat aina heidän jälkensä? Varsinkin S-marketin piha sekä Ellenin piha ovat hyvin usein näin kesällä ruman näköisiä.
      Siinä nähdään miten paljon ihmiset rakastaa luontoa, vai pitäisikö sanoa, että kuinka laiskoja ovat.
      Kamalan näköistä, kun itse ei ole samanlainen roskaaja ihan periaatteesta.

• Anonyymi

Delta-varianttia on havaittu ainakin 92 maassa ja esimerkiksi The Guardianin mukaan sen arvioidaan kiertävän muita variantteja tehokkaammin rokotteita. Edes kaksi rokoteannosta ei takaa suojaa delta-variantilta. WHO:n mukaan kaksi rokotetta saaneiden ihmisten kannattaa jatkaa maskien käyttöä, etäisyyksien pitämistä ja muita turvatoimia delta-variantin takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe