Minun audi kuluttaa 7 litraaa tuhannalle. Maaahantuoja sa noi etttä on normaalia koska audi on niin paska auto
Öljyn kulutus
17
167
Vastaukset
- Anonyymi
eipidä paikkaansa
haluat vaan prvota
,mutta silti tähän tulee 300 vastausta - Anonyymi
Puutteellinen männänrenkaiden toiminta on öljynkulutuksen yleisin syy ja johtuu moottorin kulumisesta, pitkistä huoltoväleistä (30 000 km) sekä moottorin saastelaitteista (erg-pakokaasun takaisinkierrätys). Näiden seurauksena moottorin öljy likaantuu ja moottori karstoittuu voimakkaasti, mikä johtaa männänrenkaiden vioittumiseen ja öljynkulutukseen.
Nämä ongelmat löytyy tunnetusti WWW konsernin autoissa.- Anonyymi
Noin kymmenen vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kymmenen vuotta sitten.
eli just tyypillisessä suomalialaisessa autossa
ne on kesimäärin 12 v wanhoja
- Anonyymi
Laitetaan paremmaksi, minun Toyota syö 12litraa öljyä tuhannelle kilometrille.
Maahantuojan mukaan normaalia.- Anonyymi
eikä syä
ei vamrana syä 12 lirtaa satasell
- Anonyymi
Kuluttaako tämä uusi A6 TDi 40 öljyä? Auto on hyvännäköinen, mutta arveluttaa tuo mahdollinen öljyn kulutus.
- Anonyymi
ulkonäkö on niinku tärkein ominaisuus?
osta pois jos o nätti - Anonyymi
Älä osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä osta.
ostaa se
se ahtoo ahtoo pitää olla nätti auto et itsetunto pysyy hyvänä
😆😆😂😂😆😆😂😂😆😆😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ulkonäkö on niinku tärkein ominaisuus?
osta pois jos o nättiEi tuossa niin sanottu. Kehuttiin vain hyvännäköiseksi. Ehkä Toyotalla ajavalle hyvännäköinen auto on tuntematon käsite?
- Anonyymi
Ja höpö höpö, ei sun jopoon tarvi öljyä kuin pari tippaa öljyä pari kertaa kesässä.
- Anonyymi
pari tippaa putoo jo lahkeesta tarvittaessa
- Anonyymi
Minun audiskoda vie öljyä 8 L tuhannella
- Anonyymi
Hankkisit nyt edes fillarin, ettei tarvi julkisilla aina rampata.
- Anonyymi
Tuntematon auto, lienee Toyotan sivumerkki ja D4-D tai VVTi pellin ala?
- Anonyymi
laita öljysäiliö katolle ja letku siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822