Ei koskaan enään !!

Anonyymi

Naispaholainen!!
Voiko nainen parantua mustasukkaisuudesta? jos on sairaan mustasukkainen ?En puhu nyt itsestäni, kysyn vain mielipidettä?
Sulle esitettyjä ristiriitaisuuksia !
Miksi et käytä koskaan tuota dödöä, kun mennään yhdessä johonkin?
Ei sun tarvi sille kassalle mitään puhua ?
Miksi sun paita ei oo housuissa?,tulit tapaamisesta silkkipaita ja suorat housut.?(Masu piiloon ).
Miksi veit vanteet asiakkaan kotiin??Panitteko?
Veit muka polkuauton kaverille, kuva todisteena. Missä olit ?
Kuuntelulaite sun toimistossa ,puhelut asiakkaille ??Kenelle huoralle nyt soittelit ?
Miksei sun naiskawerit facessa, ei voi olla munkin kavereita ?Käske ne tänne kahville jos sulla ei oo mitään salattavaa.!!
Miksi toi nainen hymyili sulle? Mikä nainen ??Sä oot ihan varmaan pannu sitä!!
Windosin historia ja mun puhelin, pitää tutkia joka päivä salaa.!!
Salasana tiedossa.!!
Miehellä pitää olla mahaa,lihosin 30kg oli välilevyn pullistuma. asuin käytänössä sohvalla. en päässyt wc.kään omin avuin 6kk.
Hahaa laitoin kastikkeeseen 6 prk kermaa.
Pidä muo kädestä, halaa ja laita mut näkyviin. Se ei riitä että kaverit tietää ,kaikkien pitää tietää. Että oot mun kanssa.!!
Hävetti olla kuvissa kun olin lihonnut niin paljon, hä hää ei suo kukaan enään huoli.
Mut mä voin antaa sulle pari levyä suklaata ja 3l pepsiä, kyllä se siit helpottaa.
Mä oli tosi masentunut muutaman vuoden, selkä paskana, tein töitä kotona kun olin kunnossa. En ole käynyt baarissa tai ravintolassa vuosiin, jos otin niin otin kotona.(En Hänen aikanaan käynyt naisissa, vaan ennen häntä).
Ajattelin jotenkin että ansaitsen tän, kun olin jossain vaiheessa säätänyt liikaa naisten kanssa.
Mutta kaikesta huolimatta, mä oon aina tullut naisten kanssa hyvin toimeen, paremmin kuin miesten ja naispuolisia kavereita on useita.
Mutta jos oot mun kanssa, ex.ät on out ja naispuoliset kaverit, annan sulle mahdollisuuden valita.!! Jos ei oo paria, on oltava hyvä käsi..
Kun me erottiin kolmannen kerran sä menit sen naisen luo??miksi ??Se on pettämistä. Et enään palannut. Luuletko ettei miehet ole musta kiinnostuneita..??
Luulen, hyvät puolet ei korvaa kaikkia huonoja puolia. Mä tosiaan yritin, tässä ei oo läheskään kaikki mutta jotain kuitenkin.

Pilkut ja pisteet ei ole oikein mutta kai siitä selvän saa ??

1

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

heh, näitä taas. ei jaksa ees lukea. mäki rakastan sua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 473
      6753
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2501
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2457
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      139
      1752
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1017
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      897
    Aihe