https://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/d0656420-ea16-4ff8-8217-2f57db5b7ad3
Se olis sitten FINITO !!!!!!!!!!!!!!!!
BÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps. Miksi muuten kommunistipuoluetta ei ole kielletty Suomessa, olisi jo aika ja löytyy roppakaupalla oikeita syitä komuleiden kieltämiseen. !!!
Vaalien ennakkotiedot kertovat että kommunistit eivät olisi saaneet yhtään ääntä !!!
11
239
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä ole saaneet vieläkään... hukkaan meni koko psskanjauhaminen, kansa pyyhkii p...sä komuleilla.
Hyvä juttu.- Anonyymi
Tukiaispuolueen komukat saivat mitä ansaitsivat ... potkun przeeseen kansalta ...
- Anonyymi
TÄMÄ TEKEE KIPIÄÄ KOMUKOILLE;
"Petteri Orpo myönsi jo kokoomuksen voiton Helsingissä selväksi:
- Kyllä on vaikea nähdä, että sitä pystyy enää kuromaan kiinni. Jos muuten olen varovainen, niin kyllä voin sanoa, että Helsingissä voitto on selvä."
BUUAAAHHHHHHHHHHHHHH !!- Anonyymi
AIVAN TOTTA ... Kyllä maatalouskomukoita nyt ketuttaa .. heheh heheheh
- Anonyymi
Kyllähän maatalouskommarit saivat muutaman hullun äänet, mutta kannatuksen lasku on silti taas tosiasia. Kansa ei tykkää tukiaisloisista ja osoitti sen taas. JEEEEEE ...
- Anonyymi
Ja lopulliset tiedot kertovat samaa, kommunistit saivat tasan 0 edustajaa Suomen kunnanvaltuustoihin.
Eli kommunistien kannatus on tasan NOLLA !!!- Anonyymi
Tarkastuslaskennassa maatalouskommarien kannatus oli jopa suurempi kuin äärioikesito-rasisteilla, mutta onneksi kummallakin TOSI surkea. Ja kansa nauraa yhä molemmille katketakseen .. hahahahaha hahahahaha
- Anonyymi
Kun kunnanvaltuustot järjestäytyvät on vielä järjestettävä kuulustelu oletteko nyt tai oletteko joskus olleet kommunistisen puolueen jäsen
- Anonyymi
Niinpä. Maatalouskommarit pitääkin ohjata valtuustosalin siihen nurkkaan, joka on lähinnä toalettia, koska he ovat ainoina tottuneet elämään makin hajussa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799