Olen kysellyt mulkun kokoja

Anonyymi

Olen useammilla amatoorisivustoilla katsellut mulkkuja ja kysellyt mittoja. Itselläni on normaali 14 senttiä pitkä ja paksuus siellä 12cm, ehkä vähän alle. Tässä minulla on siis hyvä vertailukohta. Monet joilla on selvästi saman kokoinen tai pienempi väittää mulkkuaan 18cm pituiseksi. Voidaan todeta, että miehet liioittelevat syystä tai toisesta kalunsa kokoa noin 25%. Eli aina kun on ilmoitettu pituus ja paksuus kyrvälle, niin kertokaa se 0,75%:lla.

25

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä muista mutta itselläni on 19 cm pituus ja ympärys 16 cm seisokissa .
      M62 Ukm 🙂👍

      • Anonyymi

        Eli 16.25cm pitkä ja 12cm paksu. On sulla iso! Seisooko se vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 16.25cm pitkä ja 12cm paksu. On sulla iso! Seisooko se vielä?

        Kyllä seisoo ja runkkaan 2-4 kertaa päivässä
        kun kiima on vielä kova. Nuoresta asti olen runkkannut päivittäin , johtuu ehkä siitä kun on tuon kokoinen , lihakset tunnetusti kasvaa kun harjoittelee paljon . Sitäpaitsi runsas runkkaaminen ja laukeaminen estää tietty miesten vaiva.
        M 62 Ukm 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seisoo ja runkkaan 2-4 kertaa päivässä
        kun kiima on vielä kova. Nuoresta asti olen runkkannut päivittäin , johtuu ehkä siitä kun on tuon kokoinen , lihakset tunnetusti kasvaa kun harjoittelee paljon . Sitäpaitsi runsas runkkaaminen ja laukeaminen estää tietty miesten vaiva.
        M 62 Ukm 🙂👍

        Kelpaako 125 kg nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako 125 kg nainen

        Jos on kelvannut 400kg lehmä navetassa, niin 125kg on keijukainen.


    • Anonyymi

      Ei ymmärrä miksi anonyymipalstoilla pitää liiotella vehkeensä kokoa.

      • Anonyymi

        Pitää vai liioitellaanko vahingossa? Moni myöskin käyttää kuvamuokkausta kuviin olipa se mistä vain. Ehkä halutaan vain saada naisten, mitta saadaan homojen ihailua, ja runkataan jossakin omassa yksiössä ihan onnessaan, kun kerrankin saadaan kunniaa?


    • Anonyymi

      17 ja ympärys 14

      • Anonyymi

        Sen kun kerrot 0,75:lla, niin ollaan lähempänä totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun kerrot 0,75:lla, niin ollaan lähempänä totuutta.

        Lisää tuulitunneli mittoja


    • Anonyymi

      Aikoinaan hepinkärki viisti maata, lääkäri sanoi leikataan lyhyemmäksi. Paikalle osunut naislääkäri sanoi ei, jalkoja on pidennettävä!

      • Anonyymi

        Oliko jalaton mies?


    • Anonyymi

      Peniksen koolla ei ole väliä, kunhan on yli 15 cm ja paksu.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvi omaa munansa kokoa pelätä. Se on ihan ok, ihan sama kuinka iso on. Ei täällä monia kiinnostaa tietää.

    • Anonyymi

      ei 18 ole mikään isomulkku ,mulla on sellainen

      • Anonyymi

        Sinullakin on ihan hyvän kokoinen , minulla on 19 cm pituus ja ympärys 16 cm ja on naiset kyllä tykännyt. Pienenpiä omaavat täällä väittävät että liioitellaan kyrvän todellisia mittoja.
        M 62 Ukm 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakin on ihan hyvän kokoinen , minulla on 19 cm pituus ja ympärys 16 cm ja on naiset kyllä tykännyt. Pienenpiä omaavat täällä väittävät että liioitellaan kyrvän todellisia mittoja.
        M 62 Ukm 🙂👍

        Sinä kyllä liioittelet. Hullu kun olet. Olisiko kuvaa ja mielellään videota mittauksesta?


    • Anonyymi

      Seisovana pit. 16cm ympärys 16cm

      • Anonyymi

        Jos haluaa kasvattaa mittoja niin harjoitus
        nimeltä. jelqing auttaa , löytyy netistä videoita
        Minä sain sillä pituutta n. 2-3 cm lisää ja jonkun verran paksuutta myös . Ja mitat on pysyviä . Noin 6 kuukautta joka toinen päivä 30 min jaksoja , ja nyt on ollut tauko noin vuosi ja mitat on pysynyt.
        M 62 Ukm 🙂👍


      • Anonyymi

        Tee ”OK” -merkki tai nipistävä ele etusormella ja peukalolla.
        Voitele penis ja saavuta osittainen erektio.
        Venytä penis sormillasi ja vedä alaspäin peniksen pohjalta päähän.
        Verkossa on myös joitain muunnoksia, joita voidaan käyttää jelqingiin ja joita myydään nimellä "Penilizer". Nämä laitteet tarttuvat penikseen vetotelojen tai muovivarsien väliin. (Amazonissa yksi heistä tuo samanlaisen muotoisen "purkkipurkin nostimen" aiheeseen liittyvien tuotteiden alle; sitä käytetään poistopurkkien poistamiseen kiehuvasta vedestä.)

        Toimiiko jelqing?


    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut vanhemmasta miehestä - kookas tai siis pitkä miehekäs ns. tavallinen tyyppi olisi sopivin, hoikka tai roteva ihan ok.
      Bimies ex-ukm tms. jolle myös muu kanssakäyminen onnistuu ja käy olisi kiinnostava.
      Homomies sellaisenaan ei oikein mua kiinnosta vaikka olen sellainen itse eli 60 mies.
      No tämä on vaan ajatus tai haave yhä - ja uskon on paljon samassa tilanteessa joko sinkkuina tai muuten epätyydyttävässä suhteessa....
      Tulin tälle pastalle sattumalta, en käy usein jos lainkaan... mutta tuon esiin tämän.

    • Anonyymi

      mite paksuus lasketaan

      • Anonyymi

        Vedä mittanauha pallien ympäri ja kiristä. Sitten tee tiukka umpisolmu ja lue tulos peilin kautta perseen puolelta .


    • Anonyymi

      Mulla on metrinmittainen kulli ja ympärysmittakin 35 cm.

    • Anonyymi

      Mulla taas kovana 19 cm pitkä ja ympärys 15 cm.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe