Miksi Kankaanpää saa suurimman huomion YLEN VAALIVALVOJAISISSA.??????? Eduskuntavaaleissa tehtiin SE 0,2% HUIJAUS juurikin Kankaanpäässä ja Raumalla. NYT ON HYVITYKSEN AIKA ja ylistää KANKAANPÄÄTÄ ja PERUSSUOMALAISIA.. Näin toimii demokratia.
MIKSI KANKAANPÄÄ???????????
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen diktatuuriako Suomeen kaipaat?
Onneksi suomalaiset ovat TOLKUN IHMISIÄ, eivätkä äänestäneet Suomea takaisin 1930-luvulle... - Anonyymi
Kansa on puhunut, luuseripersut saivat nenilleen.
TARKKANÄKÖINEN ja VAIN tarkkanäköinen on näistä asioista perillä. Laske yhteen eduskuntavaalien tapahtumat ja nyt TAAS SAMA KANKAANPÄÄ, Nyt ylistettiin kuinka hienosti he äänestivät. Oli tullut hyvityksen aika. Ylen demokraattista.
- Anonyymi
Persut jäi neljänneksi valtakunnan tasolla. Ou jea 👌👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165