Kauhajoella ei ollut Liike nyt puolueella ollenkaan ehdokkaita.

Anonyymi

Kauhajoella ei ollut Liike nyt puolueella ollenkaan ehdokkaita.

21

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi niin

      • Anonyymi

        Oltaas saatu uutta voimaa Kauhajoen valtuustoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltaas saatu uutta voimaa Kauhajoen valtuustoon.

        On siä vanha voima SKP, Herkku edustaa


    • Anonyymi

      Onhan meillä Kepu konkurssi nyt puolue.

      • Anonyymi

        Kyllä soten kannattajia riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä soten kannattajia riittää.

        Eläkeläiset ja työttömät pääsee soten myötä b-luokan terveydenhuolto palveluiden piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset ja työttömät pääsee soten myötä b-luokan terveydenhuolto palveluiden piiriin.

        Ja verotus nousee kaikilla maakuntaveron takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja verotus nousee kaikilla maakuntaveron takia.

        Kyllä kannatti taas porvari puolueita äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja verotus nousee kaikilla maakuntaveron takia.

        Miksi tuota kepua äänestetään kun eivät pysty edes turvealaa pitämään täällä??miksi te äänestätettä heitä, kepulainen myy vaikka kaikki arvonsa rahasta


    • Anonyymi

      Sami nyt voi siirtyä vapaasti Liike Nyttiin.

      • Anonyymi

        Onks niitä liikenyttiläisikin työpaikkakiusattu hävetkäää


    • liike VITTUUN

      • Anonyymi

        Kotos on päässyt pois huutoniemestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotos on päässyt pois huutoniemestä.

        Äiti kotoksesta pappia toivoi kotos vain lauloi ja joi.


    • Anonyymi

      No niin mietitäänpä teologiaa. Olen kuullut Juutalaisilla olevan syntipukkiperinteen todennäköisesti vieläkin voimassa. Virallisesti kerrotaan, että kyseessä todella on nelijalkainen pukki. Mutta yllätys yllätys kyseessä onkin ihminen. Tämä ihminen kuulemma voidaan kasvattaa lapsuudesta asti sillä tavalla, että hänestä tehdään hyljeksitty ja päälle syljetty ihmien josta liikkuu kaikenlaisia pahansuovia juoruja. Nämä juorut saattavat pitää paikkansa jonkun muun kohdalla, joka on yhteisössä arvostetussa asemassa ja juutalaisyhteisö ajattelee ettei juuri tämän henkilön kuulu sovittaa rangaistusta vaan siihen määrätään hänen puolestaan joku muu yhteisössä alempiarvoisena pidetty henkilö. Tämä henkilö voi olla juuri tämä lapsesta asti tähän tarkoitukseen kasvatettu ihminen. Tällaista sanottaneen Kiiraslapsikasvatuksesksi. Tehtäköön selväksi, että tämä ihminen surmataan ja he harvoin elävät yli 30-vuotiaiksi. Joskus tällaiseksi voi valikoitua ihminen, joka ei edes ole Juutalainen, tämän saattaa ratkaista vaikka tämän "kiiraslapsen" vanhempien toiminta ja taustat. Minusta jokaisen ihmisen tulee sovittaa itse pahat tekonsa ja muut konkelonsa eikä jonkun toisen tai jonkun uhrilapsen. Minä ainakaan en suostu kenenkään paskiaisen rikoksia sovittamaan ja kärsimään niistä maanpäällisessä elämässä enkä yhtään enempää tuonpuoleisessa tai suostua siellä jonkun moolokin syötäväksi, jotta joku hirttämätön niljake saisi pelastuksensa. Turhaa soitella työpaikoille ja hankkia potkuja tai torpedoida työhakuja, turhs soitella kelalle ja työvoimatoimistoon ja katkoa yhteiskunnan tukia ja vaikka menisi kämppä alta tuon takia, en suostu vaikka pitäisi kuolla nälkään. Ei auta asiaa vaikka kuinka salajuottaisi minulle LSD-kahvia ja koettaisi sillä muunnella tajuntaani. Ei auta vaikka sylkisi maineeni naisten silmissä ja jäisin vaille inttiimikontakateja, ei auta vaikka veisi metsämökkiin kidutettavaksi vaikka ruoskimalla ja raajoja katkomalla ja uhkaisi ties millaislla lopuilla. Päinvastoin tuollaisessa vain kasvaa viha ja uhma tuollaisia vaatimuksia kohtaan. EI auta myöskään lahjonta eikä hyvittely. Yksinkertaisesti minua ei saa suostumaan tuollaiseen millään keinolla. Jokainen tekee pahat tekonsa, jos on tehdäkseen ja vastaa tuomioistuimessa niin maallisessa kuin tuonpuoleissakin niistä itse eikä kukaan muu. PISTE.

    • Anonyymi

      Maakunta vaaleissa on ehdokkaita liike nyt puolueella.

    • Anonyymi

      Nyt Maakunta vaaleissa on mahdollisuus äänestää Liike nyt puolueen ehdokkaita.

      • Anonyymi

        338
        Mäki-Turja, Esa, maatalousyrittäjä, Kauhajoki


    • Anonyymi

      Äänestän mieluummin vaikka pökälettä

      • Anonyymi

        Toivottavasti kauhajoella lopetetaan kaikki terveyspalvelut.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe