Vaalit osoittivat Perssutien olevan turha marginaalipuolue

Anonyymi

Kannatusprosentti aivan onnettoman matala. Parempi olisi vaihtaa puoluejohtoa tai lopettaa koko puolue.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä miten on mahdollista että PS sai 580 uutta kuntapaikkaa ja Jussi miltei 19000 ääntä Helsingissä .....

• Anonyymi

Niinpä. Tuon tason hörhöjä on selkeästi liikaa tässä maassa.

• Anonyymi

Ja PS nousi kuntavaaleissa 5,6% ja KOK ”voittaja” 0,7% , miten tämän tulkitsisi .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja PS nousi kuntavaaleissa 5,6% ja KOK ”voittaja” 0,7% , miten tämän tulkitsisi .....

Paikkojen lisäyksen kohdalla PS on voittaja. Koko maan kokonaisprosentissa Sekoomus on voittaja.

• Anonyymi

No kylläpä persujen vaalivoitto ottaa nyt koville.
      Voimia sinulle.
      Uli🤡

• Anonyymi

Kirvelevän Tappion kärsineet Märisee seuraaviin vaaleihin asti ! Sen jälkeen ne Ulisee Surkeuttaan !

• Anonyymi

Romahti eduskuntavaaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romahti eduskuntavaaleista.

Voitti kuntavaaleista, HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH JA LäääääH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitti kuntavaaleista, HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH JA LäääääH

4. suurin ei ole voittaja. Lisäksi Kepulla on 1000 valtuutettua enemmän. Persut jatkavat marginaalissa ja sivuraiteilla ilman merkitystä.

• Anonyymi

Demarit ne lisääntyy, niillä on koko maa hallinnassa. Sosialisointi jotkuu, sosialismi tulee. Hurraa! Ei marinaa!

• Anonyymi

Silti perussuomalaiset saivat monessa kunnassa/kaupungissa lisää edustusta. Kertoo varmaan sekin jostakin.

Vaalien äänestysprosentti oli ennätysalhainen. Rikkaat äänestävät useimmiten takuuvarmasti. Siksi Kokoomus menestyi.

Vähävaraiset ja köyhät ovat niitä jotka jättävät useimmin äänestämättä. He tuskin äänestäisivät rikkaiden, yritysten ja sijoittajien etua ajavaa Kokoomusta. Muut puolueet menettivät heidän äänensä ja Kokoomus hyötyi tästä.

• Anonyymi

Eduskuntavaaleissa on sitten lähes pakko kannattaa perussuomalaisia muista mahdollisista haitoista huolimatta, kun mikään muu puolue ei tarjoa järkevää maahanmuuttoon liittyvää politiikkaa.

Syytä toivoa että tällä Suomessa herätään aiheeseen Tanskan malliin. Tanskassa vallitsee laaja poliittinen yhteisymmärrys siitä, että nykymuotoisen turvapaikanhaun verukkeella tapahtuvan maahanmuuton on loputtava. Työperäinen maahanmuutto on sitten asia erikseen.

Jos muutosta ei tule, niin ääni menee PS suuntaan.

• Jos tuolla äänimäärällä tulisi puolue lopettaa niin silloin lähtisi moni muukin. Vihervasemmisto heti kättelyssä =)

• Anonyymi

Miksi peukuttelet omia viestejäsi, eikö se ole sairasta?

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kaikki alle 10% puolueet on heti lakkautettava.

• Anonyymi

Torjuntavoitto! Aivan mahtava sana, jonka kuulin ensimmäisen kerran Jutta Urpilaisen puheessa, kun demarit jäi muitten puolueitten taakse!
      Nyt on keskustapuolueella torjuntavoitto!

• Anonyymi

Siis persut käyttää nyt tuota sanaa, peitelläkseen tappiotaan.

• Anonyymi

Persuilla oli krapulapäivä sunnuntaina, jäivät sohvalle lipittämään lisää keskaria. 🥴🍺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1956
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1222
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      844
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      799
    Aihe