Et arvosta muiden tunteita

Anonyymi

Jos joku tuntee voimakkaasti sinua kohtaan, ja kertoo sen, et vaivaudu edes kertomaan että sinua ei kiinnosta, vaan käännät selkäsi ja kävelet pois.

Kun joskus tulee aika, että tunnet itse voimakkaasti, ja ihastuksen kohteesi kääntää selkänsä ja kävelee pois, muista silloin oma käytöksesi.

Syyllistit sitä ihmistä, joka tykkäsi sinusta ja ehkä sanoitkin hänelle ettei hän saa tuntea sillä tavalla. Muista tämä. Ei sinullakaan saa olla tunteita eikä sinullakaan ole lupa itkeä, kun olet yksin.

Kyllä nykymaailmasta on ihmisten välinen arvostus ja aito rakkaus kuollut. Milleniaaleista nuorempaan päin on vain kylmiä ihmisiä, joilla merkkaa vain raha ja henkilökohtainen menestys. Itsekeskeisyys on tämän ajan suurin häpeä.

42

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten kerroit tunteistasi?

    • Anonyymi

      Että on "huono ihminen " kun kertoi ettei kiinnosta ja käänsi selkänsä? Jahas, ja mitenkä olisi pitänyt sanoa ettei kiinnosta?

      Nyt ei ymmärrä ap:tä kun täällä nuristaan siitä kun toinen ei sano jossei kiinnosta. Eipä ole kohillaan koskaan..

      • Anonyymi

        Aloituksessa luki ettei vaivautunut edes kertomaan, ettei kiinnosta. Sisälukutaito. Minun mielestäni kylmää käytöstä. Olen kokenut samanlaista eräältä, tsemppiä ap!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa luki ettei vaivautunut edes kertomaan, ettei kiinnosta. Sisälukutaito. Minun mielestäni kylmää käytöstä. Olen kokenut samanlaista eräältä, tsemppiä ap!

        "ehkä sanoitkin hänelle ettei hän saa tuntea sillä tavalla" ....
        Niin, se sisälukutaito?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten sitten ne tunteesi kerroit? Oletko varma että hän ymmärsi ?

    • Anonyymi

      Voi, kunpa hän ei ajattelisi, että minä olen kirjoittanut tämän itkuvirren!!!

      • Anonyymi

        Teitä jotka eivät olleet kirjoittaneet on yhtä paljon täällä jotka kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä jotka eivät olleet kirjoittaneet on yhtä paljon täällä jotka kirjoitti.

        Aina nämä akkoja syyllistävät provot joku kirjoittaa, mutta hän on about aina sama.


    • Anonyymi

      Itselläni tulee vain mieleen että. Tunnettekko edes kunnolla? Ikävä kyllä jos joku puolituttu yhtä äkkiä läväyttää naamalle että onkin esim. Rakastunut niin moni säikähtää ja pitää outona ja vetäytyy. Ei voimakkaat tunteet syty oikeastaan kuin tutustumisen kautta jos syttyvät ovat enemmän omaa mielikuvaa toisesta. Tietysti jos tunnette ja olette pitkään olleet tekemisissä asia erikseen. Sekin täytyy vain oppia hyväksymään etteivät tunteet kohtaa eivätkä kaikki jaksa tai halua käydä niitä läpi jos ei itsellä ole mitään kiinnostusta. Meitä on moneksi.

      • Anonyymi

        Todella moneksi on. Haikailua vuositolkulla ja semmosta kivaa... Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella moneksi on. Haikailua vuositolkulla ja semmosta kivaa... Sivusta

        Ei ole minun ongelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun ongelmani.

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..

        On se hyvä että joku muu tietää minun ajatukseni. Ihan täältäkö olet niin päätellyt? Näiden perusteella? Ollaanko paljonkin tekemisissä oikeassa elämässä? Ihan mulla kyllä on jo puoliso enkä kyllä ketään muuta halua. Että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..

        Minä jos jonkun haluaisin ottaisin yhteyttä oikeasti enkä leikkisiä palstoilla. Niin muutkin aikuiset ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..

        Miksi se ei mene jakeluun että jos et ole oikeasti tekemisissä nii et tiedä toisen elämästä yhtään mitään! Kiusaa jotain jota kiinnostaa. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..

        Koen myös erittäin ahdistavana sen syytellään ja loukataan aihetta. Olen yrittänyt miettiä ketkä voivat tätä harrastaa? Kehenkään en ole yhteydessä täältä ollut koen tämän vainona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan kun itse sitä olet harrastanut. Mutta kun ei mennyt jakeluun..

        Voin myös kertoa että mieheni raivostuisi näistä väitteistä ja veisi asian eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myös kertoa että mieheni raivostuisi näistä väitteistä ja veisi asian eteenpäin.

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Kuka sinä olet? Ja mikä sinun naisesi? Etkö tajua että olet mulle tuntematon. Eikö se ole outoa omit täällä minun viestejä jos sulla on nainen? Miksi minua kiinnostaisi jonkun seko pariskunnan elämä. Minä saatan kirjoittaa tänne hyvinvuoksoi ja te sekot olitte niitä niin voivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Sinä siis omit täällä muiden naisten viestejä itsellesi ja leikit sitten että sinua ahdistellaan. Vaikka kyseessä olisi naimisissa on oleva nainen jonka kanssa et ole oikeasti missään tekemisissä joka kirjoittaa huvikseen anonyymi palstalle eikä hän tiedä elämästäsi mitään etkä sinä hänen. Ja vielä kehtaa loukata . Eikä tiedä naisestasi mitään eikä ole kiinnostunut naisestasi tai suhteistasi. Millä tavalla tämä on mielestäsi järkevää? Mistä olet päätellyt että koskevat sinua esimerkiksi minun kirjoitukset. Koskaan en ole suoraan tänne kellekään kirjoittanut! Ja rakkaus viesteissä on ollut monesti mieheni nimikirjaimet. Eikä se sitä paitsi kuulu muille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Sekä minun laitteet ja viestinnän voi vapaasti käydä läpi. Niissä ei ole mitään mikä olisi kenenkään ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Kyllä vuosikausia olen haikaillut siksi ihan menin naimisiin ja hankin lapsen ja odotan lasta toiselle miehelle.Että voisin tämän peite tarinan pitää täällä palstalla. Nukahdan iltaisin hänen kanssaan ja rakastelen sen jälkeen kun olen tänne avautunut. Jepjep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Opete itse arvostamaan toisen rajoja. Jos joku ei ole kanssasi oikeasti tekemisissä. Ei sinulle kuulu pätkän vertaa hänen elämänsä. Eikä sinun naiselle. Itse häiriköit kun et anna ihmisten kirjottaa tänne rauhassa ja purkaa tunteitaan se jos kuvittelee että ihminen joka ei ole mitenkään kanssasi tekemissä on ahdistelua on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun naiseni taas ei välittäisi pätkääkään sinun miehesi viemisistä senkin papukaija

        Tuottaako se jotain nautintoa ajatella että pääset kiusaamaan toista? Minäkin olen raskaana ja reagoin kaikkeen voimakkaasti. Tiedän kyllä että en ole häirinnyt ketään. Tällaiset jää vaivaamaan. Teille sekoile on ihan sama kuinka on paljon satuttatte muita haukutte ja vääristelle asioita tietämättä mitään todellista. On se kumma jos ei saa rauhassa kirjoittaa ilman että olette täällä kiusaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että joku muu tietää minun ajatukseni. Ihan täältäkö olet niin päätellyt? Näiden perusteella? Ollaanko paljonkin tekemisissä oikeassa elämässä? Ihan mulla kyllä on jo puoliso enkä kyllä ketään muuta halua. Että näin.

        Jos sinulla on puoliso niin miksi edes vastasit tähän??!! Ei ollut sinulle tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on puoliso niin miksi edes vastasit tähän??!! Ei ollut sinulle tämä.

        Koska se oli kohdennettu minun kommentiin. Eikä tänne saa kirjoittaa omia ajatuksia. Eikö tämä ole keskustelu palsta. Minua ärsyttää kun vitun yrpä on koko ajan kimpussa vaikka viestit ei liity kehenkään ovat vain mielipiteitä.


    • Anonyymi

      Minulla oli tässä pari vuotta sitten voimakasta ihastumista miespuoliseen työkaveriin.
      Kerran tapasimme eräissä juhlissa ja hän tuli humalassa 'tunnustamaan' tunteitaan.
      Häkellyin täysin kun itsellä tunteet pinnassa ja mies tulee örveltämään js kehumaan ulkonäköäni yms eli vonkaamaan! Tunsin itseni lähinnä halvaksi! Eli taisi käydä perinteinen TURN OFF minun osaltani....
      Siitä lähtien on ollut melkoista kiertelyä ja kaartelua puolin ja toisin.
      En ymmärrä miksi (aikuinen) mies tulee kännissä ja pilaa mielestäni kaiken.

      • Anonyymi

        Ehkä mies näki tilaisuutensa koittaneen ja tuumasta toimeen?
        Miksi loukkaannuit miehen käytöksestä?


    • Anonyymi

      Eli tässä syyllistetään huomattavan nuorta, milleniaalista ylöspäin olevaa naisoletettua, jos osaa lukea, eikö niin?

    • No huono käytös tulee ennemmin tai myöhemmin itseään vastaan. Kaikille.

      Joku tekee saman tempun. Mutta sekin on fakta, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Eikä aina tunteet kohtaa. Kyllähän se sattuu, tiedän ja ymmärrän. Ei ketään kuitenkaan voi vääntää mieleisekseen, edes käytöksen kohdalla.

      Sitten vaan yritetään kuihduttaa niitä orastavia tunteita pois kelpaamattomina. Puretaan palstalle, itketään ja nauretaan. Elämä on.

    • Anonyymi

      🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩

      AINOA, MIHIN KELPAATTE ON LIHAKEITTOLAUTASELLE, BON APPETIT,

      JA, VETÄKÄÄ KÄTEEN, JOS OSAATTE,

      =)

      • Anonyymi

        Kiitos samoin sinulle.


    • Anonyymi

      Ei ne mitään tunne, se on sellasta puhetta vaan 🙃🤗

    • Anonyymi

      Ihastuit johonkin ja se ei lämmennyt eli sait pakit? Voi Voi..

    • Anonyymi

      Kaikki tuo on tapahtunut tällä palstalla, et sinä muuten siitä täällä kirjoittaisi. Olenko oikeassa? Itse en ainakaan suostu tuomaan ajatuksiani ja kokemuksiani vessanseinälle muiden riepoteltavaksi. Ehkäpä laskisit prinsessan kaavun ja lopettaisit haukkumisen, jos tietäisit jotain hänen kokemuksistaan.
      Tämä milleniaali ei halua naista rakastaa, ja vaikka uhkailisit millä loitsuilla, niin et saa tahtoasi läpi. Kuulostaa tylyltä, mutta vastauksen sävy johtuu aloituksen sävystä!

      • Anonyymi

        No voit olla millenniaali ihan rauhassa apmiestä rakastamatta, sittenhän meitä on ainakin kaksi.


    • Anonyymi

      Rakastaminen ei ole kiellettyä!

    • Anonyymi

      Paha sanoo et kiinnostaako vai ei . kun ei kukaan ole kiinostuksestaan meikää kohtaan kertonut.

    • Anonyymi

      evvk humanoid

    • Anonyymi

      Kirjoituksesi viimeinen osio on niin totta.
      Niin paljon ihmiset leikkivät toisten tunteilla etten enää osaa päästää ihmisiä lähelle.

      Itsekäs rahan ahneus ei kuitenkaan aina ole sitä miltä se vaikuttaa.
      Muista että elämä ei ole noin mustavalkoista ja tunteetonta, miten olet sen ymmärtänyt.
      Aidosti on ihmisiä joilla on tunteet ja taito ymmärtää muita mutta ovat kädettömiä tekemään asioille mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe