Tsadi vs Keskusta

AitoTodellinenSOTILAS

Mieluummin rauhallisella Keskustan alueella kuin levottomassa "Tsadissa".

67

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AitoTodellinenSOTILAS

      Tsadi on tosiaan levoton ja likainen.

    • Anonyymi

      Köyhien on parempi asua muualla, kuin Helsingissä. Pitäisi olla vähintään kapteenin eläke ja vielä johtavasta asemasta toinen eläke, silloin voi asua jopa Paloheinässä, tai muulla hienolla alueella Helsingissä. Yksi onneton oli päässyt urallaan ainoastaan yli-lutiksi ja toisesta työstä ei tietoakaan, asuun raukka nyt Inkeroisissa, ääniäkin 5 kappaletta ja käytettyä soutuvenettä etsiin. Mikä ihmiskohtalo!

      • AitoTodellinenSOTILAS

        Taitaa olla kuitenkin aika tyytyväinen elämäänsä. Läheiset tärkeitä.


      • AitoTodellinenSOTILAS
        AitoTodellinenSOTILAS kirjoitti:

        Taitaa olla kuitenkin aika tyytyväinen elämäänsä. Läheiset tärkeitä.

        Tsadi näyttää muovaavan ihmistä kuvottavan niljakkaaksi.


      • Anonyymi
        AitoTodellinenSOTILAS kirjoitti:

        Taitaa olla kuitenkin aika tyytyväinen elämäänsä. Läheiset tärkeitä.

        luuletko että aikuiset läheisesi pitävät sinun toimintatapojasi arvossaan?


      • EsimerkillinenSOTILAS
        AitoTodellinenSOTILAS kirjoitti:

        Tsadi näyttää muovaavan ihmistä kuvottavan niljakkaaksi.

        Oikeassa olet!


      • EsimerkillinenSOTILAS

        Kyllä "Tsadissakin" köyhiä on , varsinkin henkisesti köyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luuletko että aikuiset läheisesi pitävät sinun toimintatapojasi arvossaan?

        Ainakin lapset ovat ylpeitä isästään.

        Savolainen Sotilas.


    • Anonyymi

      Tšadin tasavalta eli Tšad on sisämaavaltio Keski-Afrikassa rajanaapureinaan pohjoisessa Libya, idässä Sudan, etelässä Keski-Afrikan tasavalta, lounaassa Kamerun ja Nigeria sekä Niger lännessä. Tšad on valtiona hyvin keinotekoinen ja kuin jakojäännös siirtomaavaltojen rajanvedoista

      • AitoTodellinenSOTILAS

        Myös Suomen pääkaupunkia kutsutaan slangissa Tsadiksi.


      • Anonyymi

        Stadiksi kutsutaaan, tulee ruotsinkielisesta ett stad -sanasta.


      • Anonyymi
        AitoTodellinenSOTILAS kirjoitti:

        Myös Suomen pääkaupunkia kutsutaan slangissa Tsadiksi.

        Stadi . S T .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadiksi kutsutaaan, tulee ruotsinkielisesta ett stad -sanasta.

        Kaupunki keskusta stad .


    • Anonyymi

      Ei kutsuta,

    • Anonyymi

      Stadissa asuu keskimääräistä enemmän jo urallaan kapteeneiksi ylennettyä, Inkeroisissa luku on lähellä nollaa.

    • Anonyymi

      Jopa se Stadi onkin hirmuinen ihmisläjä. On suurempiakin läjiä. Tässä niitä (numerot miljoona asukkaita)
      Tokio, Japani 38,0, Delhi, Intia 25,7,Shanghai, Kiina 23,7, Sao Paulo, Brasilia 21,1.
      Mexico City, Meksiko, 21,0,Mumbai, Intia 21,0. Peking, Kiina 20,4, Osaka, Japani 20,2.
      Niissäkin asutaan ja ollaan ihan onnellisia kaupungistaan.

      • EsimerkillinenSOTILAS

        Onnetonta joukkoa pääosin.


      • Anonyymi

        Intia on niin hauska hindu maa. YouTube Mumbai . YouTube GOA ihanuuksien maa .


    • EsimerkillinenSOTILAS

      Tsadissa ei ole hyttysiä.

    • Anonyymi

      Inkeroisissa on.

    • EsimerkillinenSOTILAS

      Likaa Tsadissa joka paikassa.

    • EsimerkillinenSOTILAS

      Kävin eilen neuroottisessa Tsadissa.

    • Anonyymi

      Valehtelet, et ole käynyt Afrikassa.

    • Anonyymi

      Ossin päässä on keltaista nestettä ja päänsä on pahasti sekaisin, Se tuli vaaleissa ilmi. Kukaan ei ossia äänestä.

    • Anonyymi

      Eikö Virossa ole kivaa ?

    • EsimerkillinenSOTILAS

      Itse "Tsadissa" usein käyneenä näen usein vain likaa, fyysistä ja henkistä.

    • Anonyymi

      Lnkeroisissa on likaa fyysistä ja henkistä.

      • EsimerkillinenSOTILAS

        Ettekö prkele osaa olla ihmisiksi sirllä Tsadissa?


    • Anonyymi

      Monilla Keskustan perinteisillä tukialueilla alkaa olla niin rauhallista että on aivan kuollutta.

      • Anonyymi

        Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto!


      • EsimerkillinenSOTILAS
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto!

        Oikeassa olet.


    • EsimerkillinenSOTILAS

      Sosiaalisesti "Tsadi" on vastemielinen paikka.

    • Anonyymi

      Suomen tsadia ei enää erota afrikan tsadista. Kaapuja kaduilla pilvin pimein.

      Todellinen Talvisotilas.

    • Anonyymi

      Tsadi? Milloin maalaisjuntti oppii kirjoittamaan stadi?

      • EsimerkillinenSOTILAS

        Juntteja on ihan muualla. Täällä korrekti ja käyttäytymisen hallitseva maailmanmies.


    • EsimerkillinenSOTILAS

      Mukavaa on asua täällä. On läheiset, on naapurit jne.

    • EsimerkillinenSOTILAS

      Tosi roskaista on "Tsadissa" viikonlopun jälkeen.

    • Outoa porukkaa Tsadissa.

    • Roskaista on Tsadissa.

    • Anonyymi

      Miten niin Keskustan alueella? Kouvolan valtuuston kokoonpano on tämä:

      Kouvolan kaupunginvaltuustossa on kaudella 2017-2021 yhteensä 59 valtuutettua (SDP 16, KOK 13, KESK 9, VIHR 6, PS 6, KD 4, VAS 2, SIT 2, S-KS 1).

      https://www.kouvola.fi/kouvolankaupunki/paatoksenteko/kaupunginvaltuusto/

      S-KS on kai Suur-Kouvolan sitoutumattomat. Sillä yksi edustaja valtuustossa. Sinäkö, kun sen ehdokkaana olit?

    • Tuli radio-ohjelmaa ja roskia oli

      • On "Tsadissa" toki näkemisen arvoisia paikkoja, kuten Kasvitieteellinen puutarha esmes.


    • "Tsadissa" paljon itseriittoisia tolloja.

      • Anonyymi

        Niin on.


      • Eräs tuo itseään tykö täällä.


    • Anonyymi

      Moi, mä bunkkaan Sörkassa, kait sä snaijaat mis se on. Ihan hyvä mesta. Sä voit leijuu landella, en tuu häiritsee.

    • Helvetti mitä törkyä puistossa.

    • Janne Saarikivi taitaa olla ainoita paljasjalkaisia, joita arvostan.

    • Anonyymi

      Vuokratkin Tsadissa ihan kohdallaan, vuokranantajan vinkkelistä katsoen, 38,5 m2 ja vain 1450/kk. HO HOO, HO HOO!

    • TodellakinSOTILAS

      Menkäähän katsomaan Tsadi puistoja viikonlopun jälleen niin EHKÄ tajuatte mistä siisteys kiikastaa.

    • TodellakinSOTILAS

      Rauhallista on täällä. Punatulkkuja ikkunan alla olevassa puussa.

    • KenttäSOTILAS

      Tsadilaisen tuntee mm kielenkäytöstä. Nimittelee muita mm landepaukuiksi. Mitähän tykkää jos minä heitä asfaltti-idiooteiksi ;-))

    • Anonyymi

      Mistähän kummasta tsadilaisille on kehittynyt luulo omasta paremmuudestaan.

    • HyväSOTILAS1lk

      Tsadiin ei kannata mennä lainkaan. Vaatteet viedään.

      • Anonyymi

        Kallis paikka asua.


    • Anonyymi

      Ompa tämä aloitus kiinnostanut sotilaita. Toistakymmentä sotilasta on tällä käynyt.

      • Anonyymi

        Aloittaja on sotilas. Se vetänyt tälle sotilaslauman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on sotilas. Se vetänyt tälle sotilaslauman.

        Heh heh. Huumorin kukka se kaunis kukka.


    • 1lkKelpoSOTILAS

      Asuinpaikka lyö leimansa ihmiseen, erityisesti tsadilaiseen.

      • Anonyymi

        Auto kanssa. Mersu, Volvo, Lada, Toyota...


    • Anonyymi

      Jostain syystä vain yksiö Helsingin keskustasta maksaa enemmän kuin 200 m2 omakotitalo Kepulandian tukiaisilla elävästä maakunnasta.

      • Anonyymi

        Joillain Nissan, joillain Volkswagen, kolmansilla Audi.


      • Anonyymi

        Mitä järkeä on maksaa maltaita asunnosta pelkästään siitä syystä, että saa asua kasassa?


    • Anonyymi

      Kahdella miljoonalla suomalaisella on alergioita, diabetes, astmaa, rasvamaksa tai korkea verenpaine. Terveimmät asuvat mielikuvitusmajurin vihaamalla pääkaupunkiseudulla.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe