Viisikymmentäneljä (54) euroa vuodessa veloittaa Nordea syksystä 2021 alkaen verkkopankin käytöstä pc:llä.
Mobiililaitteella ilmainen.
Nordean uusi lypsykone
199
4559
Vastaukset
- Anonyymi
Jokin premium-etu 7€/kk. Lisäksi muut maksut. Aivan käsittämätöntä.
- Anonyymi
Nordea budjetoi kuten tasavallan hallitus.
Ensin katsotaan, paljonko rahaa saadaan kulumaan.
Sitten määrätään maksut kulutuksen mukaan.
- Anonyymi
Siis heikon tietoturvan valitsevalle on edullisempaa kuin vahvemman tietoturvan valitseva.
Todella sairasta nordealta!- Anonyymi
Minulla Nordean käyttötili on osakesalkun hoitotili.
Puistattaa ajatus että antaisin se mobililla hakkeroitavaksi - Anonyymi
Pitäisi nostaa siviilikanne nordeaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi nostaa siviilikanne nordeaa vastaan.
Aloituksessa epätarkkuutta. Selvisi puhelimessa erään tutun kanssa.
Ilmainen ollut vain premiumasiakkaalla (sijoitukset 80 tuhatta)
Hänelle kk-maksu olisi tullut jo pari vuotta sitten. Vaihtoi S-pankkiin.
Mutta ERIARVOISTAVA uusi hinnoittelu on.
Tyypillisesti vanhus-premiumasiakkaat maksavat 54e vuodessa, kun eivät halua taistella uuden mobiilipankin kanssa.
Muut premiumasiakkaat hoitavat mobiililla ilmaiseksi.
Onko Nordean syrjimisperuste laillinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillisesti vanhus-premiumasiakkaat maksavat 54e vuodessa, kun eivät halua taistella uuden mobiilipankin kanssa.
Onko Nordean syrjimisperuste laillinen?meillä on Nordeassa kaikki ilmaista, myös kultakortit.
Jos tulisi pienikin maksu, lähtisi rahat.
no toisaalta 0.20 e on laskun ilmoittamisesta, mutta laskuja tulee sinne 1-3 vuodessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Nordean syrjimisperuste laillinen?Tarkkuuden vuoksi muistutettakoon, että ilmaisuus päättyy neljältä ryhmältä, jos haluavat käyttää nettipankkia tietokoneella:
Premium- ja asuntolaina-asiakkaat. Nuoret 19-25v ja korkeakouluopiskelijat 19-30 v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistattaa ajatus että antaisin se mobililla hakkeroitavaksi666-mikrosiru. ja kaikki tietosi , paikkatietosi, ostot, jne anti-kristuksen valtaeliitille brysseliin toimistonpöydälle näytölle joka hetki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistattaa ajatus että antaisin se mobililla hakkeroitavaksiJoku vielä myy osakkeesi itselleen pilkkahintaan ja siirtää ne Panamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistattaa ajatus että antaisin se mobililla hakkeroitavaksiMobiili on salkunhoitoon huono. Ruudulla vain muutama tieto.
Anonyymi kirjoitti:
Mobiili on salkunhoitoon huono. Ruudulla vain muutama tieto.
Osuuspankin mobiiissa asia sujuu hyvin. Mutta siitä ny ei juu ollukkaa kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkuuden vuoksi muistutettakoon, että ilmaisuus päättyy neljältä ryhmältä, jos haluavat käyttää nettipankkia tietokoneella:
Premium- ja asuntolaina-asiakkaat. Nuoret 19-25v ja korkeakouluopiskelijat 19-30 vAha. Minulla on huonokorkoisilla tileillä, etenkin on pari käyttötiliä, joilla on 0-korko muutama kymppitonni rahaa Nordeassa. Sijoituksia ei ole. Sitten on jotai josta saa vähän korkoa, niin että on täydet 100000€ kyllä siellä tileillä yhteensä.
Kyllä taidan olla Premium-asiakas. Velkaa sinne ei ole yhtään. Muijalla on pieni velka, ehkä joku 10000€, mutta toisaalta muutama kymppitonni on talletuksia, jonkun perinnön kautta tms. Itse olen jo eläkkeellä, ollut kohta pari vuotta, ikää on 65 vuotta.
Nordealle lienee joku Mobile pay paljon halvempi kuin nykyinen verkkopankki.
Siksi se pyrkii verkkopankista eroon. Itse en haluaisi hoitaa kännykän kautta raha-asiointia, enkä oikein luottaisi sen turvallisuuteen. Pieni on siinä näyttö ja surkeaa toiminta pienen näppäimistön avulla!
Jos he*vetin Mobilepay täytyy ottaa, saisiko sen toimimaan myös pc:llä, iso näyttö ja kunnon näppäimistö? Vai täytyykö hommata uudelleen Android-tabletti, johon saa sim-kortin ja jopa puhelut toimimaan?
Aika satasaus se olisi, kun on pari kappaletta 3 v vanhoja Lenovo Thinkpadejakin käytössä. Noihinkin kai saa lisälaitteeksi sim-korttimoduulin ja sim-kortin. - Anonyymi
Nyt kun huijaus-verkkopankkeja vilisee netissä, arvelee Nordea sovelluskaupan verkkopankit kaikki aidoiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun huijaus-verkkopankkeja vilisee netissä, arvelee Nordea sovelluskaupan verkkopankit kaikki aidoiksi?
Googlauksella "OP henkilöasiakkaat" meni joku älyvajeinen täti maksamaan laskua.
Google ohjasi huijaussivustolle ja 30 tonnia meni rosvoille Italiaan.
OP ei vaatinut mitään vahvistusta oudoille isoille tilisiirroille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> huijaus-verkkopankkeja vilisee netissä, arvelee Nordea sovelluskaupan verkkopankit kaikki aidoiksi <<
GooglePlay ottaa jakeluun kaikki tarjotut haittaohjelmineen.
Muutenhan auttaisi tapauksiin, joissa ikioma verkkopankin nettiosoite googlataan ja saadaan milloin minkäkin huijaussivustn osoite. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Nordean syrjimisperuste laillinen?Vaihtaa nyt hyvät ihmiset pankkia jos ootte vielä Nordean asiakkaita. Sanoihan se Wahlroosikin aikoinaan, että köyhät tuovat vain hiekkaa pankin lattialle!!!!!
- Anonyymi
Tässä nörteille haaste kirjoittaa hyvät ohjeet Android-emulaattorille.
- Anonyymi
Emulaattorit tehdään mobiilipelejä varten ja olisi kiva kuulla toimivuudesta pankkiasioinnissa.
- Anonyymi
Blue Stacks -emulaattori tuli ekana vastaan googlatessa.
Kunpa joku kokeilisi ja raportoisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blue Stacks -emulaattori tuli ekana vastaan googlatessa.
Kunpa joku kokeilisi ja raportoisi.S24:n jollain IT-palstalla oli väite, että Android-emulaattorilla ei pääse nettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S24:n jollain IT-palstalla oli väite, että Android-emulaattorilla ei pääse nettiin?
BlueStacks'in edellisen eli nelosversion asensin.
Hyvin pääsi GooglePlay-kaupasta hakemaan Nordea Mobiilipankki Suomi -app'in.
Hyvin toimi tilisaldojen tsekkaus kun pc:llä mobiilipankkia käytin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BlueStacks'in edellisen eli nelosversion asensin.
Hyvin pääsi GooglePlay-kaupasta hakemaan Nordea Mobiilipankki Suomi -app'in.
Hyvin toimi tilisaldojen tsekkaus kun pc:llä mobiilipankkia käytin.Joo, pc:llä voi leikkiä mobiililaitetta.
Nörttiohjeita tarvitaan vaan bios-asetuksiin jolla saadaan nopeammaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pc:llä voi leikkiä mobiililaitetta.
Nörttiohjeita tarvitaan vaan bios-asetuksiin jolla saadaan nopeammaksi.> Nörttiohjeita tarvitaan vaan bios-asetuksiin ...
Ei tarvita. Paljon nopeutettu BlueStacks 5 toimi suoraan ja ihan kivasti.
Väärinkäsitys toimimattomuudesta tulee mobiilipankin omituisesta ohjelmoinnista, kun ekalla kerralla tulee vain mainosruutuja niin että näyttää jumiutuneelta.
Sitkeästi oikealle vierittäen tulee mobiilipankkikin.
- Anonyymi
S-Pankki on ilmainen.
- Anonyymi
poppi-pankki ilmainen myös näin toimii osuuskauppaväki
- Anonyymi
Mikä se on? Ei ainakaan mikään pankki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on? Ei ainakaan mikään pankki.
googleen pop pankki
- Anonyymi
Itse olen vielä postipankissa ja tyytyväinen asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen KOPssa. Harkitsen vaihtoa SYPpiin.
- Anonyymi
Kyllä Kansallisosakepankki voiton vielä vie. Ja aina voi äänestää jaloillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen KOPssa. Harkitsen vaihtoa SYPpiin.
Mun pankki on STP.
- Anonyymi
Tablettikin kelpaa mobiilipankkilaitteeksi, jos ei halua kömpelöä älykännymöhkälettä.
Mobiilia käyttäen muutamat asiakasryhmät säilyvät kuukausimaksuttomina.
On kyllä sanottava että S-pankki on ylivoimaisesti parempi aukiolojenkin suhteen.
Vai onko Nordea koskaan auki ilman ajanvarausta? En tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googleen pop pankki
Mä oon kans ollu koko ikäni, pian 60, POP pankin asiakas, ennen Lie nimeltään Op. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. S-pankki vois olla toinen varteenotettava pankki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon semmosen pankis, jossa maksetaan vielä kärpännahoilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poppi-pankki ilmainen myös näin toimii osuuskauppaväki
Ja uskomattoman huono ja epäluotettava. Kirjekuoressa suoritettavat maksuosoitukset katoavat jonnekin!?!
- Anonyymi
Missä tuollainen lukee? Eihän tuossa ole mitään järkeä ja tuskin laillistakaan. Yrittävätlö pakottaa kaikki mobiilitunnistautimiseen ja vakoiltaviksi.
OP:llakin lakannut tulemasta bonuksia vaikka aikaisemmin tuli pari euroa kuussa, samaan aikaan nostavat palvelumaksuja ja tekevät koko ajan isompia voittoja. Uskomatonta röyhkeyttä.- Anonyymi
Allaolevassa rinnakkain mobiiliasioiminen ja asioiminen muilla välineillä
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/mobiili-plus-peruspaketti.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allaolevassa rinnakkain mobiiliasioiminen ja asioiminen muilla välineillä
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/mobiili-plus-peruspaketti.htmlNormaalihinta mobiilillakin 4,50, mutta yrittävät näköjään houkutella nuoria ilmaisuudella. Minkä helvetin taka pitäisi käyttää kännykkää mikä vaarantaa tietoturvan ja kun kännykkä varastetaan tai hävittää niin meneekin tosi hankalaksi. En ikinä alkaisi hoitaa raha-asioita kännykällä, enkä edes maksa. Ei ole tullut käytettyä kertaakaan parkkimaksuihinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalihinta mobiilillakin 4,50, mutta yrittävät näköjään houkutella nuoria ilmaisuudella. Minkä helvetin taka pitäisi käyttää kännykkää mikä vaarantaa tietoturvan ja kun kännykkä varastetaan tai hävittää niin meneekin tosi hankalaksi. En ikinä alkaisi hoitaa raha-asioita kännykällä, enkä edes maksa. Ei ole tullut käytettyä kertaakaan parkkimaksuihinkaan.
Vähissä lukemissani nettikeskusteluissa tuli heti purnaus nettipankin toimimattmuudesta kun bugisesta Androidista tuli uusi versio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalihinta mobiilillakin 4,50, mutta yrittävät näköjään houkutella nuoria ilmaisuudella. Minkä helvetin taka pitäisi käyttää kännykkää mikä vaarantaa tietoturvan ja kun kännykkä varastetaan tai hävittää niin meneekin tosi hankalaksi. En ikinä alkaisi hoitaa raha-asioita kännykällä, enkä edes maksa. Ei ole tullut käytettyä kertaakaan parkkimaksuihinkaan.
Riittää, että lataa sen mobiilipankin. Verkkopankkia voi käyttää edelleen, sillä se kuuluu mukaan halvempaan 4.50 eur mobiilipakettiin. 7.50 eur/kk pelkästä verkkopankista ja korteista alkaa olla ryöstöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää, että lataa sen mobiilipankin. Verkkopankkia voi käyttää edelleen, sillä se kuuluu mukaan halvempaan 4.50 eur mobiilipakettiin. 7.50 eur/kk pelkästä verkkopankista ja korteista alkaa olla ryöstöä.
Eikö ne tuota luokkaa ota laskun maskusta / lasku, jos menee pankkiin tiskille maksamaan laskuja?
- Anonyymi
No hyvin on noussut osake pörssissä. Kiitos.
- Anonyymi
Riisto kannattaa aina.
- Anonyymi
Ei se paljoa asiaa auta kun pankin sivut on jatkuvasti nurin tai muuten vaan yhteyttä ei saada milloin mistäkin syystä.
- Anonyymi
Halpaahan tuo on verrattuna Säästöpankkiin joka velottaa 8.50 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Palvelun loputtuakin olen kiinni Nordeassa vuosikymmenien sijoituksilla.
200 euroa kaupankäyntikulua sijoitusten purkamisesta (0,2%)
80 euroa kaupankäyntikulua samat Nordnettiin sijoittaessa (0,08%)
Jotenkin olisi tuntuut hyvältä pitää sijoitukset kahdessa eri pankissa. - Anonyymi
Itse teet työn, kustannat laitteet ja takkuroit monta tuntia muutaman laskun kanssa. Minä hyväksyn vain ostot käteisellä tai pankkikortilla. Jos ei käy, en osta. Alkavat siten käymään kaikki maksut.
- Anonyymi
Pienyrittäjä nordea 25-40 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Pienenä pysyykin toiminta noilla "palvelu"maksuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienenä pysyykin toiminta noilla "palvelu"maksuilla
Kuppaaminen ei lopu.
- Anonyymi
Veronmaksajat laitettiin aikanaan maksamaan pankkien kuprut eli ne pelastettiin veromaksajien rahoilla ja miten ne nyt palkitsevat tämän...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronmaksajat laitettiin aikanaan maksamaan pankkien kuprut eli ne pelastettiin veromaksajien rahoilla ja miten ne nyt palkitsevat tämän...?
Ryöstävät lisää.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää OP:n linja, mitä tuleee maksamaan kuolinpesän laskujen maksu, koska kuolinpesä on jo 18 v ollut jakamaton.
Se on arvonlisävelvollinen. Tuloja on 800€/vuosi. Veli on hoitanut laskujen maksun. On kiinteistöveroja, tiemaksuja ja vakuutuksia. Pieni maatila metsätila erikseen. Hiukan on tuonne työnnetty rahaakin, ja osa maksuista maksettu yksityisesti.
Esim. Sähkölaskun maksaa eräs osakas, joka käyttää sähköverkossa olevaa kiinteistöä ehkä hiukan enemmän kuin muut. Siellä ei yövy kukaan.
- Anonyymi
Ilmaisia lounaita ei ole muilla kuin sossun asiakkailla.
- Anonyymi
Muistan vielä sen ajan, Kun pankki-asiointi oli ilmaista. Ihan joka pankissa ja säästötilillekin maksettiin korkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan vielä sen ajan, Kun pankki-asiointi oli ilmaista. Ihan joka pankissa ja säästötilillekin maksettiin korkoa.
Ennen oli ilmaitai lounaita, niistä jopa maksettiin.
- Anonyymi
Sinähän ne sossun lounaat tiedät. Maistuuko hirssi ja palkokasvit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ihan mainosti standeilla kadulla että "meillä säästösi kasvavat korkoa 4%".
Mutta sitten ne sai pomoikseen satanistit ja ahneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ihan mainosti standeilla kadulla että "meillä säästösi kasvavat korkoa 4%".
Mutta sitten ne sai pomoikseen satanistit ja ahneet.Inflaation aikana helppo maksaa korkoa, mutta eihän nyt ole pitkiin aikoihin lainoissakaan ollut korkoa juuri ollenkaan, ennen markka-aikaan ne oli pilvissä. Ahneutta silti kun ei ole juuri mitään kulujakaan konttoreista, henkilöstöstä jne, mutta johtajat nostaneet omaa palkkaansa kymmenillä tai sadoilla miljoonilla ja jakavat osinkoja loissijoittajille. Sinne ne köyhien rahat menee.
- Anonyymi
Mitenkähän mahtaavat erotella laitteet toisistaan ? Danske ei ainakaan vielä laskuta mitään mutta ehkä Nordean on Pakko, onhan Svedupellen velkamassa todella valtava ja toivat pankin tietoisesti suomeen, koska suomessa on hövelit maksajat !
Samalla itse pääpiru luikki livettiin....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16215816/tiesitko-etta-b--wahlroos-ei-ole-ainoa-rahansa-suomesta----- Anonyymi
"Mitenkähän mahtaavat erotella laitteet toisistaan "
Höh..siis tuo ilmaisuus koskee luurissa olevia pankkisovelluksia, siitäpä sen erottaa. Läppärillä ym tietsikalla mennään selaimella verkkopankkiin.
Mut enivei, on kyllä rahastuksen taas keksineet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh..siis tuo ilmaisuus koskee luurissa olevia pankkisovelluksia, siitäpä sen erottaa. Läppärillä ym tietsikalla mennään selaimella verkkopankkiin.
Mut enivei, on kyllä rahastuksen taas keksineetMitenkä ne laskuttaa jos käyttää mobiilisovellusta mutta kerran kuussa satunnaiseti käy tietsikalla kun luurissa oli netti rikki? Eikö verkkopankki ole käytettävissä jos on mobiili ? Entäs jos maksaa sen 4,50e/kk verkkopankista niin voiko käyttää mobiilia jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ne laskuttaa jos käyttää mobiilisovellusta mutta kerran kuussa satunnaiseti käy tietsikalla kun luurissa oli netti rikki? Eikö verkkopankki ole käytettävissä jos on mobiili ? Entäs jos maksaa sen 4,50e/kk verkkopankista niin voiko käyttää mobiilia jne.
Raskaimman mukaan laskutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut enivei, on kyllä rahastuksen taas keksineetWin11 toimii applen ja androidin kännykkäsovellukset. Tietoturva helpompi saada paremmaksi, paitsi että ms ja sovellukset itse vakoilee. Mobiilitunnistautumisen varmaan ainakin vaativat, itse haluan käyttää liuskaa ja pysyn seiskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut enivei, on kyllä rahastuksen taas keksineetKyllä se ilmaisuus koskee asuntolaina-asiakkailla ja nuorilla verkkopankkiakin, jos lataa mobiilipankin. Sen jälkeen voi käyttää kumpaa haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ne laskuttaa jos käyttää mobiilisovellusta mutta kerran kuussa satunnaiseti käy tietsikalla kun luurissa oli netti rikki? Eikö verkkopankki ole käytettävissä jos on mobiili ? Entäs jos maksaa sen 4,50e/kk verkkopankista niin voiko käyttää mobiilia jne.
Siihen 4.50 eur mobiilipakettiin kuuluu kortit, mobiilipankki ja verkkopankki. Voi käyttää halutessaan pelkästään verkkopankkia, jos siltä tuntuu. Riittää että se mobiilipankkisovellus on ladattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut enivei, on kyllä rahastuksen taas keksineetEikö Android läppärillä pääse verkkopankkiin kuten kännykällä? Sama käyttishän siinä on.
Moniin tabletteihin saa tunnetusti data-sim-kortin, ehkä jopa puhe-simmin, jossa on datapaketti mukana. Kelpaako WLAN-yhteys vai pitääkö olla puhelinoperaattorin yhteys?
Sekin mielestäni on mahdollista "jättikännykkään", tablettiin!
Microsoftilla on Windows tabletteja. Saakohan niihin sitten millään jotan MobilePayta toimimaan? Muuten, läppäri on jo mukava käyttää, kun sillä on se 15,6" näyttö ja lisäksi ostettu langaton hiiri.
Tavallisissa tableteissa on kosketusnäyttö ja en tykkää niiden kosketusnäyttönäppäimistöjen käytöstä. Vanhemmissa tableteissa ainakin oli hankala toteuttaa tekstin copy-pastea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win11 toimii applen ja androidin kännykkäsovellukset. Tietoturva helpompi saada paremmaksi, paitsi että ms ja sovellukset itse vakoilee. Mobiilitunnistautumisen varmaan ainakin vaativat, itse haluan käyttää liuskaa ja pysyn seiskassa.
Win 11 vaatiii käytännössä lähes uuden läppärin/pöytäkoneen. Se ei ole tehoista kiinni, vaan jostain sirusta siitä, että on oltava uusimuotoinen BIOS, joka on UEFI. Tietoa kyllä löytyy Googlella. Tuo UEFI liittyy tietokoneen buutin parametrisointiin kuten vanha BIOS, joka on ms-dos pohjainen. UEFIn voi käynnistää Windows:sta.
Hassua, kun puhutaan pöytäkoneesta, desk-top. Se sisältää tietysti myös lattialla pidettävän tornikotelollisen isokokoisen pc:n. Läppäri on "sylikone", Lap-Top.
- Anonyymi
Kun laskuautomaatit tuli aikoinaan, vannottiin, että ne pysyy ikuisesti ilmaisena
- Anonyymi
Voisikohan sellaisen ostaa jostain kotiin, olisi se kätevä ja ilmainen!
- Anonyymi
Näin muistaakseni Forssan Kutomon liikekeskuksessa CM:n lähellä aulatilassa laskunmaksuautomaatin. En ole sellaista käyttänyt tosi moneen vuoteen enkä tarvinnut. Siksi oli aika ihmetys, kun tuollainen löytyi, ja tuo Kutomon ostari oli minulle vanha tuttu kuitenkin. Lieneehän maksuautomaatteja varmaan muissakin kaupungeissa!
- Anonyymi
Pankit haluaa ryöstää asiakkaansa.
- Anonyymi
Saatava valtion rahalaitos pieneen rahaliikenteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EUn säännöistä löytyy porsaanreikiä, jos halutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkäs ne myi Postipankin, paskakokkareet ja kepulit myy kaiken valtion omaisuuden kavereilleen tai kuka eniten maksaa että pääösevät jakamaan rahat keskenään. Eikä demarit sen parempia ole, vain PS haluaa säilyttää tärkeimmät palvelut ja toiminnot valtiolla ja edullisina tai ilmaisina.
- Anonyymi
Pankkien omistajien ja muiden hyvien veljien tietoliikennesijoitukset eivät tuota, ellei kansalle saada myydyksi sekä tietokoneita että kännyköitä. Nahjuskansa pakotetaan nörtittymään korottamalla perinteiset lähipalvelumaksut pilviin ja lopettamalla tiskipalvelut kokonaan. Tietoturva on mitä on, jos turva-sanaa ilkeää käyttää.
- Anonyymi
> Nahjuskansa pakotetaan nörtittymään ...
Mummut ja papat huuli putkella päivittävät käyttöjärjestelmiä kun uuden Android-version tultua mobiilipankki lakkasi toimimasta.
Kuten jo vähiä nettikeskusteluja luettuani tuli vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummut ja papat huuli putkella päivittävät käyttöjärjestelmiä kun uuden Android-version tultua mobiilipankki lakkasi toimimasta.
Kuten jo vähiä nettikeskusteluja luettuani tuli vastaan.Ja ostavat 2-3 vuoden välein uuden kalliin kännykän, siinä sitä kuluja vasta tuleekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo vähiä nettikeskusteluja luettuani tuli vastaan.Höpö höpö. Verkkopankin käyttämistä voi jatkaa edelleen, kunhan lataa sen mobiilin. Säännölliset laskut voi muuttaa muutenkin e-laskuksi, niin ei tarvitse verkkopankissakaan notkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Verkkopankin käyttämistä voi jatkaa edelleen, kunhan lataa sen mobiilin. Säännölliset laskut voi muuttaa muutenkin e-laskuksi, niin ei tarvitse verkkopankissakaan notkua.
Kyllä, E-laskuina on muistaakseni ihan kaikki laskuni. Jos satun lehden tilaamaan, niin pitää tarkistaa, onko E-laskutus jo ennestään kyseiseen lehtiyhtiöön.
Harvoin tulee muita laskuja.
Nettiostokset menee yleensä PayPalilla, harvemmin luottokortilla.
Suomalaisiin verkkokauppoihiin maksamiseen voi tulla ihmeteltävää, jos haluaa maksaa ns. pankkikortilla eikä luottokortilla. Kai niissä se Mobile Pay jotenkin näkyy ja on mahdollista.
Nordea ei halua enää vanhaa verkkopankkia kai kalleuden vuoksi, kukahan laskuttaa Nordeaa sen ylläpidosta, sekä myös velottaako /tapahtuma se liikaa maksua? Olisiko Tieto yksi osapuoli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Verkkopankin käyttämistä voi jatkaa edelleen, kunhan lataa sen mobiilin. Säännölliset laskut voi muuttaa muutenkin e-laskuksi, niin ei tarvitse verkkopankissakaan notkua.
Mutta eikö sitten juokse sen vanhan verkkopankin maksutkin, oliko se nyt 4,50€/kk?
- Anonyymi
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tyytyväinen S Pankin asiakas. - Anonyymi
Olen kuullut, että on vaihdettu Nordea OP:n palveluihin.
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla kokemuksia Blue Stacks -asennusten toimivuudesta.
Siis PC:lle asennettu Android-emulaattori. PC toimii "mobiililaitteena"- Anonyymi
Vaatiikohan Android-emulaattori paljon tehoa pc:ltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiikohan Android-emulaattori paljon tehoa pc:ltä?
Riippuu alla olevasta käyttöjärjestelmästä.
- Anonyymi
Mobiililaitteella ilmainen-TOISTAISEKSI! Katsokaapa vaan, kyllä ei ahneus lopu ikinä, kun pankkiasiakkaita rahastetaan!
- Anonyymi
Eihän se ole nytkään kuin nuorilla ja opiskelijoilla, muuttuu automaattisesti maksulliseksi kuten aikuisilla nytkin ellei ole "premium"-asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole nytkään kuin nuorilla ja opiskelijoilla, muuttuu automaattisesti maksulliseksi kuten aikuisilla nytkin ellei ole "premium"-asiakas.
netiin voi aina luottaa...piip... räks... hei, kuka tän taas hakkeroi?....
Wahlroosinnalle: " RÖYH!!"
- Anonyymi
Meidän pankki on restaurantti.
- Anonyymi
Mene toiseen pankkiin, ja valtuuta ne muuttamaan tilisi heille. Ei tarvitse itse tehdä mitään, kirjoittaa vain valtakirjan. Pankkia on yllättävän helppo vaihtaa.
- Anonyymi
Kummallista ettei joskus aikoinaan onnistunut tilin siirtämimnen osuuspankista toiseen, piti itse käydä lopettamassa ja siirtää rahat.
- Anonyymi
Näin illuminaatti ohjailee käytöstämme ja pakottaa tiettyyn suuntaan.
Siinä ei tarvita mitään magneettisiruja kun vain diktatoorisesti päättää mitä maksaa kansalaiselle käyttää omia rahojaan.- Anonyymi
Ei tässä mitään salaliittoteorioita tarvita, nordea vaan toimii nyt (jälleen) todella typerästi ja ikävästi asiakkaitaan kohtaan.
- Anonyymi
Herra on hyvä.
- Anonyymi
Nordean kuukausi maksu ollut visa electron ja verkkopankki paketille jo pitkään 7,50 ja syksyllä nousee 7,75 euroon, halvempaa mobiililla mutta ei ole älykännykkää. 12x7,75=93 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Nousua siis 3 euroa syksyn jälkeen entiseen 90 euron vuosimaksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis nykyiseen 90 euron vuosimaksuun.
- Anonyymi
Järjetöntä rahastusta, miksi kaikki työikäiset ei vaihda S-pankkiin, se pakottaisi muutkin pankit muuttamaan tapojaan. OP ei ole vielä yhtä kallis, vaihtaisin varmasti noilla hinnoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nousuprosentti on ääretön kun Nordean pakottamana aloin aikanaan kuukausisäästämään ja olen premium-asiakas (sijoitukset 80 tonnia)
Tähä asti ilmainen vaikka en mobiilipankkia käytä.
Mikähän viranomainen puuttuisi premium-asiakkaiden eriarvoistamiseen?
- Anonyymi
Täytyypä harkita pankin vaihtoa.
- Anonyymi
Sama täällä. Periaatteen vuoksi kun haluavat hätistää eriarvoistavalla maksulla asiakkaan, jonka sijoitukset ovat kuusinumeroiset.
Tottakai olisi varaa ostaa harmiksi älykänny ja liittymä siihen ja hoitaa pankkiasiat hankalasti tietokoneen sijasta pieniruutuisella kännykällä.
Nyt businesläppärissä tarkka 1400 x 1024 pikselin näyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Periaatteen vuoksi kun haluavat hätistää eriarvoistavalla maksulla asiakkaan, jonka sijoitukset ovat kuusinumeroiset.
Tottakai olisi varaa ostaa harmiksi älykänny ja liittymä siihen ja hoitaa pankkiasiat hankalasti tietokoneen sijasta pieniruutuisella kännykällä.
Nyt businesläppärissä tarkka 1400 x 1024 pikselin näyttö.Häädettävänä ovat premium-asiakkaan lisäksi asuntolaina-asiakas, korkeakouluopiskelija-asiakas 19-30-vuotias ja Nuorisoasiakas 19-25-vuotias.
Näille kaikille tulee kk-maksu jos eivät käytä turvatonta mobiilipankkia:
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/mobiili-plus-peruspaketti.html - Anonyymi
Täytyypä asentaa tietokoneeseen Android-emulaattoriohjelma käytettäväksi siihen asti kunnes tulee Windows 11 joka osaa ajaa kännyohjelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häädettävänä ovat premium-asiakkaan lisäksi asuntolaina-asiakas, korkeakouluopiskelija-asiakas 19-30-vuotias ja Nuorisoasiakas 19-25-vuotias.
Näille kaikille tulee kk-maksu jos eivät käytä turvatonta mobiilipankkia:
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/mobiili-plus-peruspaketti.htmlOpetelkaa nyt lukemaan. Mobiilipaketin ilmaiseksi tai 4.50 egellä kun lataa mobiilipankin. Kukaan ei velvoita sitä käyttämään, sillä verkkopankki kuuluu edelleen samaan paketiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt businesläppärissä tarkka 1400 x 1024 pikselin näyttö.Minulla on niukasti 5-numeroinen summa pelkästään melko perinteisillä pankkitileillä Nordeassa. Sijoituksia ei ole, ainoastaan seinäpuhelimen perua 2 puhelinyhtiön osaketta.
Minä hoidan pankkiasiat mielellään tällä 27" tv:llä, se toimii ihan hyvin vanhan läppärin kakkosnäyttönä. Kyllä ne hoituvat 15,6" Windows-läppärilläkin, jota pidän mökillä ainoana tietokoneena. Ei siellä ole sähköverkkoa. Lähikaupungissä on yksi kämppä jossa voin ladata mm. isoa vapaa-ajan akkua. Mökillä on ns. salkkuaggregaatti tosi hyvä sähköntuottaja, 2 kW puhdasta tasaista sähkövirtaa 220 V. Honda EU 20i.
Kännykällä operoinnista en pidä. Näyttö on pieni ja kirjoittaminen sillä on hitaampaa.
- Anonyymi
Nordean uudet hinnat ovat täällä https://www.nordea.fi/Images/146-404726/toukokuu-2021-asiakaskirje-hintamuutokset-fi-fi.pdf
Jos teillä ei ole varallisuutta eikä työeläkettäkään ole kertynyt kuin nimeksi, niin menkää S-Pankkiin.- Anonyymi
Kiitos selkeän pdf-hinnaston linkistä.
Viisi ekaa riviä koskee jomman kumman paketin ottaneita taviksia.
Pakettiin kuuluu myös pankkikortti, jollaisia on paria maksutonta sorttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos selkeän pdf-hinnaston linkistä.
Viisi ekaa riviä koskee jomman kumman paketin ottaneita taviksia.
Pakettiin kuuluu myös pankkikortti, jollaisia on paria maksutonta sorttia.Verkkopankkiviestissä kerrottiin, että Gold-kortti olisi ilmainen.
Korttia ei ole ollut kun tili on vain asunto- ja pörssisijoituskäytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkopankkiviestissä kerrottiin, että Gold-kortti olisi ilmainen.
Korttia ei ole ollut kun tili on vain asunto- ja pörssisijoituskäytössä.Verkkopankin viesteissä purnasin mobiilipankkipakosta.
Neuvojatäti "lohdutti" että älykännyn sijaan voin ostaa tabletin, toimii siinäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkopankin viesteissä purnasin mobiilipankkipakosta.
Neuvojatäti "lohdutti" että älykännyn sijaan voin ostaa tabletin, toimii siinäkin.> ... älykännyn sijaan voin ostaa tabletin, toimii siinäkin.
Toimii seuraavaan Android-päivitykseen asti.
Sitten alitettava alusta eli ladattava pankkisovelluksen uusi versio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> ... älykännyn sijaan voin ostaa tabletin, toimii siinäkin.
Sitten alitettava alusta eli ladattava pankkisovelluksen uusi versio.Juuri näin ja Applen ja Androidien tietoturva on täysin olematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja Applen ja Androidien tietoturva on täysin olematon.
Tabletissani on Google-kuvake.
Klikatessa tulee tarjolle mm Gmail.
Sitä klikatessa tuli vanhoja sähköposteja (15.7. asti) ilman mitään tunnistautumista.
Suostui myös kirjoittamaan uuden sähköpostin luonnoksena tallettaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten alitettava alusta eli ladattava pankkisovelluksen uusi versio.Juu. Kauhea homma, kun pitää päivittäessä painaa lataa- painiketta ja muu hoituu itsestään.:) t. täti 80 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja Applen ja Androidien tietoturva on täysin olematon.
No höh. Mulla on Androidissa F Secure kuten läppärissäkin. Mobiilipankkia ei ole pakko käyttää, vaikka sen lataa. Sillä verkkopankki kuuluu myös mobiilipakettiin. Ongelmia on vain niillä, joilla ei ole älykännykkää tai tablettia. Tabletti tulee käytössä halvemmaksi, sillä sitä voi käyttää kotona wifillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten alitettava alusta eli ladattava pankkisovelluksen uusi versio.Veikkaan että 3 vuoden välein on vaihdettava Android-kännykkä uuteen, koska päivityksiä ei tule, vaikka laite olisi muuten ehjä ja toimiva. Isokokoinen tabletti maksaa pirusti. Noin 10" tabletti maksaa kyllä hyvän älypuhelimen verran. Kännykästä halvahkostakin muuten voi antaa tabletille WiFin (WLAN), jos kännykkään tulee hyvä kenttä esim. 4G dataa.
Nokian puhelimessa oli termi "HotSpot". Lienee myös minun Nokia 6.1:ssä, joka on jotain 3 v vanha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kauhea homma, kun pitää päivittäessä painaa lataa- painiketta ja muu hoituu itsestään.:) t. täti 80 vuotta.
Kyllä siinä voi jotain vituiks mennä "tädilläkin".
Tässä tällainen nuori sulho, 65 v. No, en ole oikeastaan vapaa mies.
- Anonyymi
Hauskasti Nordea valinnut sorrettavalsi premium-asiakkaat, joiden vastedes pitäisi kahdeksansarakkeista osakesijoitustensa talukkoa tutkia kännyruudulta.
- Anonyymi
Tähänastinen ilmaisuus poistuu myös asuntolaina-asiakkailta ja nuorilta ja opiskelijoita jolleivät vaihda pankkiasiointia turvattomaan mobiilipankkiin.
Mobilipankittomuusko on laillinen syrjintäperuste? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänastinen ilmaisuus poistuu myös asuntolaina-asiakkailta ja nuorilta ja opiskelijoita jolleivät vaihda pankkiasiointia turvattomaan mobiilipankkiin.
Mobilipankittomuusko on laillinen syrjintäperuste?Onko nyt ostettava tarpeeton alykänny ja siihen liittymä?
Jos liittymän lainaa kerran kuukaudessa simpukkapuhelimesta, kuolettuu halvimman älykännyn hinta kahden vuoden Nordea-sakoilla (54e/vuosi) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt ostettava tarpeeton alykänny ja siihen liittymä?
Jos liittymän lainaa kerran kuukaudessa simpukkapuhelimesta, kuolettuu halvimman älykännyn hinta kahden vuoden Nordea-sakoilla (54e/vuosi)Saisi IT-osaajat ohjeistaa Android-emulaattorin käytön niin että pc:llään voisi kerran kuukaudessa käyttää mobiilipankkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi IT-osaajat ohjeistaa Android-emulaattorin käytön niin että pc:llään voisi kerran kuukaudessa käyttää mobiilipankkia
Asensin Bluestacksin. Ei toiminut Nordea Mobiili.
Kehui englanniksi "enkös ole nätti" mutta ei yritänykään piirtää tekstinsyöttöruutuja, johon pitäisi kirjoitella käyttäjätunnuksesta alkaen tietoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asensin Bluestacksin. Ei toiminut Nordea Mobiili.
Kehui englanniksi "enkös ole nätti" mutta ei yritänykään piirtää tekstinsyöttöruutuja, johon pitäisi kirjoitella käyttäjätunnuksesta alkaen tietojaBlueStacks 4 eli vanhempi versio oli kiltimpi.
Suurin hidasteluin päästi huippunopea äänityöasema-läppärini kirjautumaan.
Tilisaldo ja sijoitusmäärät näytti oikein.
Lienen nytkuukausimaksuton mobiilipankkikäyttäjä kunhan ensin tilaan pakollisen NordeaGold-kortin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mobilipankittomuusko on laillinen syrjintäperuste?Nillitys seis! Ottakaa käyttöön se mobiilipankki, jos teillä on älypuhelin tai tabletti. Jatkakaa sen jälkeen normaalisti verkkopankin käyttöä, sillä se kuuluu siihen mobiilipakettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt ostettava tarpeeton alykänny ja siihen liittymä?
Jos liittymän lainaa kerran kuukaudessa simpukkapuhelimesta, kuolettuu halvimman älykännyn hinta kahden vuoden Nordea-sakoilla (54e/vuosi)Halvassa älykännyssä on ainakin h. huono kamera. Kokemusta on M$:n Lumia 435 tai mikä se olikaan. Tuo oli siis Windows-puhelin. Jokunen vuosi sitten sen sai 50€ hintaan Gigantin poistotarjouksena. Siinä ei ole kamerassa minkäänlaista salamaa tai sen korviketta. Ei tietysti saa taskulamppu-appsia toimimaan, kun ei ole mitä sytyttelisi.
- Anonyymi
Koko sähköinen asiointi on nykyisin arveluttavaa.
Minkähän vuoksi asiointikäyttöön ei ole muusta julkisesta hupi-internet verkosta erillistä suojattua viranomaisten hallinnoimaa asiointi-verkkoa, jossa asiointi on riittävillä tavoilla turvattua ja suojattua kun kerran se on selvästi tarpeen.
Eivät nämä hajanaiset yksittäiset erityisratkaisut sitä tosiaan toteuta, eikä uutisissa toistuvat varoitukset väärinkäytösten mahdollisuuksista muuta osoita.
Voisikos kansalaisaloite tai muu mielenilmaus olla riittävä tapa tuoda epäkohtia esille ja
riittäviä toimenpiteitä viranomaislähtöisesti. - Anonyymi
NORDEA ON ROISTO JA ROSVO
- Anonyymi
Paha maku jäi kun nettipankin viesti vähätteli 54€:n vuosimaksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sainpas toiseksiuusimman BlueStacksin (4) toimimaan läppärissä.
GooglePlaystä Nordean mobiilipankki ja sillä kävin tilini saldoja tutkimassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska pankki kaikin puolin vaihtamalla paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli puheeksi Nordean pitkäaikaiseen asiakkaan kanssa.
39 euroa vuodessa lisämaksua jos ei käytä mobiilipankkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli puheeksi Nordean pitkäaikaiseen asiakkaan kanssa.
39 euroa vuodessa lisämaksua jos ei käytä mobiilipankkia.Aloittaja kuuluu johonkin niistä neljästä ryhmästä, joilla ilmainen muuttuu 54€ vuodessa maksavaksi.
Muilla on ollut maksu ennenkin ja maksu nousee 39 €:lla vuodesa.
Toisia voi auttaa tieto, että mobiilipankkia voi käyttää tabletissa.
Muut joutuvat virittelemään pc:lle Android-emulaattorin.
Kuulemma BlueStacks'in nelosversiolla toimii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kuuluu johonkin niistä neljästä ryhmästä, joilla ilmainen muuttuu 54€ vuodessa maksavaksi.
Muilla on ollut maksu ennenkin ja maksu nousee 39 €:lla vuodesa.
Toisia voi auttaa tieto, että mobiilipankkia voi käyttää tabletissa.
Muut joutuvat virittelemään pc:lle Android-emulaattorin.
Kuulemma BlueStacks'in nelosversiolla toimiiSuurimmalle osalle riittää neuvo, että mobiilipankkia ei ole pakko käyttää, riittää että sen lataa. Verkkopankki kuuluu edelleen myös halvempaan (tai joillekin ilmaiseen ) mobiilipakettiin.
- Anonyymi
No on kyllä ryöstöä!
Sillähän saa Kansan Uutiset melkein puoleksi vuodeksi paperisena! - Anonyymi
Siirryin juuri S-pankkiin,ilmaista.
- Anonyymi
Voisimmeko pyytää nordealta että lakkaa tekemästä tuollaista. Lähettää vaikka kukkakimpun.
- Anonyymi
Miksi täällä on pötyä.
https://www.vertaaensin.fi/pankkipalvelut/pankkien-palvelumaksut
Sivua ei ole
Valitettavasti hakemaasi sivua ei löytynyt- Anonyymi
En tiedä , ehkä tuo on joku huuhaasivusto?
- Anonyymi
Tuo "vertaaensin.fi" kertoo puutaheinää. Katselin pankkimaksuja ja mobiililaajakaistoja. Kaikkien tietämieni hinnat olivat täystotaalisen väärin.
- S-pankki on ilmainen, Nordean perusasiakkaalle 1.9. maksaa 7,75e/kk
- ilman tarjousta 4G maksaa 100Mbit/s 16.11e/31pv
- prepaid puheliittymä ilmainen: vuosimaksulla 5e saat puheaikaa 5 eurolla
- Anonyymi
Vaihtakaa S-pankkiin. Itse vaihdoin vasta vuonna 2008, olisi kannattanut jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Olen tällä hetkellä Nordean asiakas. Onko kukaan laskeskellut, paljonko siinä vuositasolla voittaa, jos siirtyy Nordeasta S-pankin asiakkaaksi. Pankkilainoja ei ole, ja normaali luottokortti riittää minun tarpeisiin.
Ihan yhden 20 euron takia en viitsisi alkaa pankinvaihtorumpbaan, Mutta satasen ero vuodessa alkaa jo painaa siirtymisen puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tällä hetkellä Nordean asiakas. Onko kukaan laskeskellut, paljonko siinä vuositasolla voittaa, jos siirtyy Nordeasta S-pankin asiakkaaksi. Pankkilainoja ei ole, ja normaali luottokortti riittää minun tarpeisiin.
Ihan yhden 20 euron takia en viitsisi alkaa pankinvaihtorumpbaan, Mutta satasen ero vuodessa alkaa jo painaa siirtymisen puolelle.Riippuu asiakkuutesi tasosta ja käytätkö mobiilipankkia:
https://www.nordea.fi/Images/146-404726/toukokuu-2021-asiakaskirje-hintamuutokset-fi-fi.pdf
Perustasolla 1.9. jälkeen mobiilipankittoman vuosimaksu 12x7,75 = 93 euroa
S-asiakkuutteen liittyy korkoa tuottava osuusmaksusijoitus
- Anonyymi
Tehokkaaseen läppäriin (W10 64-bit) asennettu BlueStacks4 ja Nordean mobiilipankki toimivat, mutta hitaasti.
Toissapäivänä ja tänään olen asiointisessiot näillä hoitanut
Oltava odottelujan ajankuluksi toinen tietokone...
Pohdituttaakin halvan tabletin (alk 69e) ostaminen mobiilipankkia varten.- Anonyymi
Emulaattorin hitauden vuoksi tartuin 99€ tablettitarjoukseen (10" G4 wifi), jonka opettamana pidän mahdollisena että nopeampi BlueStacks5 kuitenkin toimii.
Tabletissakin alkoi "tyhjällä" ruudulla ja pitää malttaa vierittää monta kehuruudullista oikealle, jotta pääsee varsinaiseen mobiilipankkiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emulaattorin hitauden vuoksi tartuin 99€ tablettitarjoukseen (10" G4 wifi), jonka opettamana pidän mahdollisena että nopeampi BlueStacks5 kuitenkin toimii.
Tabletissakin alkoi "tyhjällä" ruudulla ja pitää malttaa vierittää monta kehuruudullista oikealle, jotta pääsee varsinaiseen mobiilipankkiin.Jatkoksi edelliseen: Viikonvaihteessa puran nelosversion asennuksen ja asennan taas viitosen, jota kehutaan nopeaksi.
Toimi tai ei, nyt vältän Nordean rangaistusmaksun tabletilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoksi edelliseen: Viikonvaihteessa puran nelosversion asennuksen ja asennan taas viitosen, jota kehutaan nopeaksi.
Toimi tai ei, nyt vältän Nordean rangaistusmaksun tabletilla.Tehty. Toimii upeasti eikä hidastelekaan.
Siis asennettu BlueStacks 5 ja haettu PlayStoresta "nordea mobiilipankki suomi"
Taisi olla jokin "nordea mobile finland" mutta muita samansorttisia ei ollut.
Tunnuslukusovellusta en halunnut. Vaihdoin kirjautumisen tunnuslukulaitteelle vaikka painostaa salasnan määrittämiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehty. Toimii upeasti eikä hidastelekaan.
Siis asennettu BlueStacks 5 ja haettu PlayStoresta "nordea mobiilipankki suomi"
Taisi olla jokin "nordea mobile finland" mutta muita samansorttisia ei ollut.
Tunnuslukusovellusta en halunnut. Vaihdoin kirjautumisen tunnuslukulaitteelle vaikka painostaa salasnan määrittämiseen.Toimi upeasti äänityöasema-teholäppärillä.
Tosin 2012 ostetulla ... Uudet peruskoneet saattavat olla jo tehokkaampia?
Varmaan pian kokeilen joutilaalla HP EliteBook'illa
Joutilas koska muuntajan häiriöt peittävät paikallisradiot :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimi upeasti äänityöasema-teholäppärillä.
Tosin 2012 ostetulla ... Uudet peruskoneet saattavat olla jo tehokkaampia?
Varmaan pian kokeilen joutilaalla HP EliteBook'illa
Joutilas koska muuntajan häiriöt peittävät paikallisradiot :)> ... kokeilen joutilaalla HP EliteBook'illa
Ei oikeastaan toiminut. Epävarmaa eli jumitteli ja ainakin oli hidas,
- Anonyymi
En pidä pahana
- Anonyymi
Toisten mielestä 93 euroa ei ole paha hinta etäpankista.
Monella vaan on ilmainen paremmin palveleva S-pankki Prismoissa.
Tiistaina kännymyymälässä käydessä Prisman S-pankki lapulla ovessa pahoitteli että ei ole kesällä auki sunnuntaisin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiistaina kännymyymälässä käydessä Prisman S-pankki lapulla ovessa pahoitteli että ei ole kesällä auki sunnuntaisin...On se paljon jos ei jää ruokaankaan montaa kymppiä kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se paljon jos ei jää ruokaankaan montaa kymppiä kuukaudessa.
Nordean palveluttomuusmaksu pitäisi ilmoittaa "25½ senttiä päivää kohti"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiistaina kännymyymälässä käydessä Prisman S-pankki lapulla ovessa pahoitteli että ei ole kesällä auki sunnuntaisin...Olikohan kello 17 vaiko 18 kun ihmettelin, että Keravan Prismasss S-pankki oli auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordean palveluttomuusmaksu pitäisi ilmoittaa "25½ senttiä päivää kohti"
Kyllä maksun suuruus vuodessa on oikea ilmoitustapa.
54 euroa neljällä aikaisemmin nollamaksuisella asiakkaalla.
93 euroon nousee niillä, jotka ovat aikaisemminkin maksaneet tilinpidosta.
- Anonyymi
99 euron tabletista (10 ") Nordean 93 vuosimaksu kattaa melkoisen osan.
Mobiilipankkia voi tihrukännyn sijasta käyttää reiluruutuisella tabletilla.- Anonyymi
Mutta onko se yhtään tietoturvallisempi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vähääkään turvallisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F Secure pankkisuojaus toimii kaikissa laitteissa. Yhden laitteen lisääminen olemassa olevaan läppärin tietoturvaan ei vie konkurssiin.
- Anonyymi
Eikä nylkeminen lopu koskaan. Lisää saatava.
- Anonyymi
Tämän nylkemiskierroksen välttääkseni asensin Android-emulaattorin BlueStacks5 läppäriini (Acer Aspire E1-571, 64 bitin Windows 10, RAM 8GB)
Toimi ihan mukavast "mobiilipankki".
- Anonyymi
Osuuspankki yritti väkisin saada muuttamaan vakuutukset omaan yhtiöön, kahdesti jättäneet välittämättä maksun toidselle yhtiölle ja menee muistutusmaksu, aika kusipäitä.
- Anonyymi
OP asiakasomistajalla luulisi olevan edullisempaa kuin Nordeassa, ei kai OP pakota mobiilipankkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OP asiakasomistajalla luulisi olevan edullisempaa kuin Nordeassa, ei kai OP pakota mobiilipankkiin.
Oli kysely, ei ainakaan vielä. Hinnat kyllä nousee sitä tahtia että kohta vaihtuu tili s-pankkiin.
- Anonyymi
Millä tavalla Nordea on tiedottanut teille PC-koneella nettipankkia käyttäville noista hinnanmuutoksista?
Makselen vaan niitä joitakin paperilaskuja, joita en ole halunnut laittaa suoraveloitukseen. Tällä tavalla käytellen ei ole mistään kautta tullut paperilla eikä netitse tietoa hinnankorotuksista.- Anonyymi
Verkkopankissa on postilaatikko, jonne viestit tulevat. Minä sain kyllä ilmoituksen kotiinkin.
- Anonyymi
S-pankki velottaa alk. 12,50e/kk tilistä ja kortista jos et ole asiakasomistaja. S-mobiilia et myöskään voi käyttää. Saat käyttöoikeuden maksamalla 100e.
- Anonyymi
... ja jos päätät luopua asiakasomistajuudestasi niin saat tuon satasen takaisin.
https://www.s-kanava.fi/asiakasomistaja/artikkeli/s-ryhman-asiakasomistajajarjestelman-saannot/4BLQNRsB04myaicKgEqCIa
Jos en olisi muuten naimisissa pankin kanssa niin Nordeasta lähtisin oitis.
- Anonyymi
Nordean stäkkäräiset!
Any unofficial versions not downloaded from Bluestacks.com are likely to be bundled with malicious code that includes keyloggers, cryptojackers, spyware, and other types of malware. Therefore, you should avoid these.- Anonyymi
Nuo ovat niitä "mobiilin" vaaroja jo muutoinkin.
- Anonyymi
Itsekin olen Nordean asiakas. Myös omistaja. En maksa senttiäkään palvelumaksuja. Osinkoa on taas kohta tulossa mukavasti. Jokaiselle osaamisensa mukaan.
- Anonyymi
Kerro lisää kun uusi hinnasto astuu voimaan 1.9.2021.
En minäkään vielä maksa senttiäkään.
Verkkopankkiviestinvaihto ollut vilkasta.
Mobiilipankin käyttäminen kerran kuukaudessa on ilmaisuuden jatkumisehto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää kun uusi hinnasto astuu voimaan 1.9.2021.
En minäkään vielä maksa senttiäkään.
Verkkopankkiviestinvaihto ollut vilkasta.
Mobiilipankin käyttäminen kerran kuukaudessa on ilmaisuuden jatkumisehto.>Mobiilipankin käyttäminen kerran kuukaudessa on ilmaisuuden jatkumisehto.
Tylyä.
Laskut e-laskuina, ei ole asiaa tilille joka kuukausi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>Mobiilipankin käyttäminen kerran kuukaudessa on ilmaisuuden jatkumisehto.
Tylyä.
Laskut e-laskuina, ei ole asiaa tilille joka kuukausi.Ilmaisuuden edellytys on koko "paketin" ottamien eli myös kortin vaikka ei tarvitsisikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>Mobiilipankin käyttäminen kerran kuukaudessa on ilmaisuuden jatkumisehto.
Tylyä.
Laskut e-laskuina, ei ole asiaa tilille joka kuukausi."ei ole asiaa tilille joka kuukausi"
Juuri näin!
- Anonyymi
Digitalisaatio vie mielen ja kielen.
- Anonyymi
Tämä on ryöstö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ryöstö!
Nordeasta on tullut selkärangaton keinottelijafirma.
- Anonyymi
NORDEA ON KRIISIPANKKI. ASIAKKAIDEN LASKUTUSTA ON PAKKO NOSTAA, JOS KORKOJA EI VOI.
- Anonyymi
Juu, johtajien ja sijoitajien miljardivoitot on taattava keinolla millä tahansa. Asiakkaat voisi äänestää jaloillaan ja siirtyä S-pankkiin, kohta varmaan itsekin osuuspankista.
- Anonyymi
Aivan sama mitä mutta mitä palvelua kyseinen pankki tällä seudulla tarjoaa niin täysin ala-arvoista. Erittäin töykeää käyttäytymistä virkailijoilta aikaa ei saa kuin jonottamalla puhelimen päässä ja sekin monen päivän päähän.
Tämä läheisten ja mukana ollessani vanhempaa ihmistä kohtaan.
Siis ja tilata pitää asiointi aika jotta saa asiansa hoidettua jos sittenkään.- Anonyymi
Totta. Konttoripalvelun loppumisen vuoksi lienee paljon kaltaisiani, joka pääosan asionneista on siirtänyt S-pankkiin eikä tarvi Nordean korttia.
Kortti kuitenkin oltava jotta pääsee palvelupakettihinnoittelun piiriin.
Korteista pidetään eniten esillä luotollisia, joista maksaessa pitää muistaa selvittää, maksetaanko heti vai meneekö luotolle.
Toki saa suojaa postimyyntitilauksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Konttoripalvelun loppumisen vuoksi lienee paljon kaltaisiani, joka pääosan asionneista on siirtänyt S-pankkiin eikä tarvi Nordean korttia.
Korteista pidetään eniten esillä luotollisia, joista maksaessa pitää muistaa selvittää, maksetaanko heti vai meneekö luotolle.
Toki saa suojaa postimyyntitilauksissa.> Korteista pidetään eniten esillä luotollisia
Kaitpa sen luoton hallinnoinnista Nordea tienaa jotakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki saa suojaa postimyyntitilauksissa.Korttipakon lisäksi on pakko käyttää mobiilipankkia kerran kuukaudessa.
Käytettävä vaikka eräitä asioita voi tehdä vain pc:llä.
Käytettävä vaikka laskut ovat e-laskuilla eli mitään asiaa ei olisikaan.
- Anonyymi
Nordean maine huononee päivä päivältä.
- Anonyymi
Jos haluaa säilyttää tietoturvan mutta silti halvemman verkkopankkiyhteyden, pitää laittaa app androidiin jota käyttää wifillä ja pitää sammuksissa kun ei tarvitse.
En kokeillut toimiiko verkkopankkiin kirjautuminen wifillä vai tarvitseeko laite sisälleen sim-kortin ja oman mobiiliyhteyden, saattaa olla niin, perseily ei edes yllättäisi. - Anonyymi
Siinähän on sitten korotusvaraa, koska ensi vuonna sitä voisi nostaa vaikka eurolla, eikä kellään ole nokan koputtamista.
Itse olen eri pankissa, mutta kun tuli aika paljon veronpalautuksia tänä vuonna niin minuutin päästä tuli pankista tekstiviesti että pitäisi pankkiasioita tarkistaa ja käydä läpi virkailijan kanssa. Ihme vahtimista! - Anonyymi
Valuuttakramppien on pakko olla vain lahjaa niidenkin. Ahneudesta en sanoisi.
- Anonyymi
Nordea onkin meidän eliitin valinta, joilla on rahaa palveluihin. Kun vain myös polttoaineidenkin hinta nousisi 10 €/litra, niin sen jälkeen näkisi ainoastaan kavereita liikenteessä. Köyhät kyykkyyn.
- Anonyymi
osa uutta jäljittämistä
puhelin on aina mukana, siitä ei ole pitkä matka siruun käsivarteen
ai niin, 3 miljoonalla suomalaisella on jo - Anonyymi
https://www.nordea.fi/Images/146-404726/toukokuu-2021-asiakaskirje-hintamuutokset-fi-fi.pdf
Ja silti olet edelleen asiakas. Odottakaas vaan kun siirtyvät laskuttamaan saman mitä yrittäjiltä. Esimerkiksi yksittäisesta rahansiirrota tilille ilman viitenumeroa.... - Anonyymi
Onko muissa pankeissa tällaista ryöstömentaliteettia asiakkaita kohtaan?
- Anonyymi
Joku hullu nostaa vanhoja viestejä palstalle. Aloitus tehty 2021
- Anonyymi
Mitä helvetin järkeä tuossa on? Ihan perseestä maksella laskuja joltain puhelimen pieneltä näytöltä.
Nordea menee varmasti vaihtoon jos tuo toteutuu. On jo 2 muuttakin tiliä eri pankeissa, joten ei ongelma.- Anonyymi
Ainakin sijoitusten seuranta on mobiilissa tuskallista.
Kerrallaan näkyvissä vain osa tarpeellisista tiedoista.
- Anonyymi
Tää linkki 2 vuottta vanha ja edelleen pc ilmainen
- Anonyymi
Eihän ole ilmainen.
- Anonyymi
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/mobiili-plus-peruspaketti.html
verkkopankin ilmaisuuden edellytykset:
- oltava MYÖS mobiilipankki (käytössä kerran kuukaudessa)
- JA kuuluttava ryhmiin: Premium-asiakas, Asuntolaina-asiakas, Korkeakouluopiskelija-asiakas 19-30-vuotias tai Nuorisoasiakas 19-25-vuotias
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223690Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122881Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22870Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39846PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35678- 35656
- 134615
- 104607