Ns. "suvaitsevaisten" mielenterveysongelmat

Anonyymi

Niitä tuntuu heillä riittävän, mutta tutkimushan kertoi kuinka juuri vasemmistolaisilla on paljon mielenterveysongelmia.

Täälläkin tuntuu näitä idiootteja suvakkeja pyörivän.

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaisia ne vasemmistolaisten mielenterveysongelmat ovat ja miten ne ilmenevät? Haluan vastauksen perustuvan tutkittuun tietoon.

      • Anonyymi

        Ahdistusta, skitsofreniaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistusta, skitsofreniaa jne.

        Valaise enemmän: Miten ja missä yhteydessä? Mihin tutkimukseen viitaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valaise enemmän: Miten ja missä yhteydessä? Mihin tutkimukseen viitaat?

        Hän viittaa palstapersun tyhjien tynnyrien kolinaan.


    • Anonyymi

      Suvakeilla on kova viha persuja kohtaan.

      • Anonyymi

        Eikö tämäkin aloitus kerro ihan muuta, perssujen vihasta ja ongelmista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämäkin aloitus kerro ihan muuta, perssujen vihasta ja ongelmista?

        Ai millaisista ongelmista? Ei kait vaalivoittajien tarvitse tehdä itseään yhtään tärkeämmäksi. Vaalitulosten mukaan vihervassut lähtee takamatkalta eduskuntavaaleihin. Samanlaisiin - lukuihin ei niissä vaaleissa olisi enää varaa.

        Alkaa persupelko nousta puseroon, päiväpäivältä. Kyllähän se ahistaa ja tulee mielipahaa ja mielenterveysongelmia. Kova paikka tajuta, että oma ajatusmaailma ei olekaan kansansuosiossa. Ymmärrän hyvin.


    • Jos tähän halutaan sotkea faktaa, niin eniten mielenterveysongelmia Suomessa on Pohjois-Karjalassa, Pohjois-Savossa ja Pohjois-Pohjanmaalla. Sitä tilastot eivät kerro ovatko noiden maakuntien mielenterveysongelmista kärsivät arvoliberaaleja vai -konservatiiveja, mutta alueellisesta jaosta voi päätellä jotakin.

      Uusimaa kuuluu Manner-Suomen "terveimpiin" alueisiin myös mielenterveyden osalta ja lisäksi kehitys on ollut 2000-luvulla positiivista.

      https://yle.fi/uutiset/3-10997521

      • Anonyymi

        No ei s*tana haluta!

        Kato nyt miten kävi: hyvä öyhötys loppui alkuunsa. Ajattelisit vähän ennen kuin alat tunkemaan faktoja joka väliin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei s*tana haluta!

        Kato nyt miten kävi: hyvä öyhötys loppui alkuunsa. Ajattelisit vähän ennen kuin alat tunkemaan faktoja joka väliin!

        Tutkimus vaan kertoi, että vasemmistolaisilla on huomattavan paljon mielenterveysongelmia. Kuten myös muslimeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus vaan kertoi, että vasemmistolaisilla on huomattavan paljon mielenterveysongelmia. Kuten myös muslimeilla.

        Kerroppa missä siitä voidaan lukea? MV-lehdessä ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus vaan kertoi, että vasemmistolaisilla on huomattavan paljon mielenterveysongelmia. Kuten myös muslimeilla.

        Itsekeksitty "tutkimus". Näitähän tällä foorumilla riittää.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Kerroppa missä siitä voidaan lukea? MV-lehdessä ehkä?

        Ei ole ollut siellä tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekeksitty "tutkimus". Näitähän tällä foorumilla riittää.

        Esim. PEW on tuota tutkinut, kuten eräs tanskalainenkin, punikki googlaa vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim. PEW on tuota tutkinut, kuten eräs tanskalainenkin, punikki googlaa vaan.

        PEW ei ole tietääkseni ole tutkinut Suomen mielenterveysongelmia lainkaan. Vai onko nyt kansallinen näkökulma turha?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        PEW ei ole tietääkseni ole tutkinut Suomen mielenterveysongelmia lainkaan. Vai onko nyt kansallinen näkökulma turha?

        Paljonko päivystät palstalla, ja paljonko mahdat kirjoitella ilman nimmaria?


    • Anonyymi

      Vihervassarit haluavaat hoitaa mielen sairauksia.
      He ovat siitä huolissaan siksi, että jos joku parantuu niin hän voi liittyä vaikka kokoomukseen tai persuihin.
      Siksi sairautta on hoidettava niin että se voi hyvin.

    • Vastaamon tietomurrostakin tuli hirveä haloo koska asiakaskunta on täynnä vihervasureita ihan ministereitä myöten.

      • Anonyymi

        Persut eivät haekkaan apua ongelmiinsa, persut tarttuvat pulloon ja vasaraan.


      • Anonyymi

        Vihervasureita nimenomaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on Mannerheimintiellä hyvä esimerkki nuorten ongelmista.

      • Anonyymi

        Ja taas vihervassarit asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas vihervassarit asialla.

        Elopellet.


    • Anonyymi

      Jos diggaa muslimeita, ei voi olla terve.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe