Onneksi en ole katkera vasemmistolainen!

Anonyymi

Sehän olis ihan hirveetä elää jatkuvassa katkeruudessa ja kateudessa, syyttäen muita siitä kun oma elämä on pielessä. Mikä usein miten on vasemmistolaisen oma syy.

Täälläkin muutama tuollainen vasuri pyörii, purkavat vielä jostain syystä pahaa oloaan persuihin - mistä sekin johtuu?

27

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katkeruus on terveydelle vahingollista.

      • Anonyymi

        Sata vuotta punikit ovat olleet katkeria maajusseille. On se pitkä aika kantaa kaunaa jostain, mistä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sata vuotta punikit ovat olleet katkeria maajusseille. On se pitkä aika kantaa kaunaa jostain, mistä lie.

        Nyt vassut on vaihtaneet maajussit persuihin.


    • Anonyymi

      lehdessä oli juttu että joku vässy purkaa katkeruuttaan audin keulaan

    • Anonyymi

      Joo, ja sitten pitäis vielä palvoa Stalinia ja Brezneviä ja Maduroa, kyllä olis elämä v-ttumaista!

    • Anonyymi

      Ottakaa iisisti, teillä on mahtava torjuntavoitto taas kerran!

    • Anonyymi

      Onneksi en ole umpikitkerä persu. Piti tulla jytky, mutta tulikin vain tussahdus.

      • Anonyymi

        Heti hävittyjen vaalien jälkeen katkerat vihervassarit aloittivat kovan valehtelun täälläkin, että persut hävisi. Että koville otti punavihreiden tappio.


    • Anonyymi

      Meikä ottaa vaan olvia ja kattelee kauniita naisia kesäterassilla. V'tun lokoinen olo!

      • Anonyymi

        Nyt sait vasurit, joiden kesän ehkä ainoa kohokohta on pridemarssi, todella todella katkeriksi. 😭


    • Anonyymi

      Jos, totta puhutaan, niin kyllä ne ovat persut, jotka täällä eniten katkeria purkauksia vuodattavat ja syyttelevät muita.

      Tuo muitten syyttelyhän on jokapäiväistä kauraa persueliitinkin taholta.

      • Anonyymi

        Ei kannata valehdella, täällä on jatkuvasti mitä tyhmempiä avauksia persuista, osa täysin keksittyjä joita vasurit tekee. Eli kyllä vasurit ovat katkeraa sakkia, persujen suosio ottaa päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata valehdella, täällä on jatkuvasti mitä tyhmempiä avauksia persuista, osa täysin keksittyjä joita vasurit tekee. Eli kyllä vasurit ovat katkeraa sakkia, persujen suosio ottaa päähän.

        Tulta se minustakin vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Tienaa liikaa vaaditaan vähintään 57 %veroja

    • Anonyymi

      Päinvastoin vasemmistolainen koittaa tehdä muidenkin elämästä hyvää, siihen kuuluu yhdenvertaisuuteen perustuva hyvinvointioikeusvaltio elimellisenä osana.

      • Anonyymi

        Täyttä soopaa. Sekoittavat vain nuorten päitä satoine sukupuolineen. Minusta sellainen aivopesu lapsesta asti on törkeetä lasten mielen rikkomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä soopaa. Sekoittavat vain nuorten päitä satoine sukupuolineen. Minusta sellainen aivopesu lapsesta asti on törkeetä lasten mielen rikkomista.

        No ei kyllä missään normaalissa hetero suhteessa tuollaista ole että tuputetaan jotain satoja sukupuolimalleja. Ei ainakaan minun ja vaimoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä missään normaalissa hetero suhteessa tuollaista ole että tuputetaan jotain satoja sukupuolimalleja. Ei ainakaan minun ja vaimoni.

        Eikai monen muunkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai monen muunkaan?

        Niin mutta. Jälkeläinenhän voisi päästä helpommin kunnanvaltuustoon jos siitä tulisi transu?


    • Porvari alusta loppuun saakka. Köyhyys ja typeryys on sosialistien trendi.

    • Anonyymi

      Se on muiden syy enemmän kuin oma.

    • Anonyymi

      Eikä tarvitse olla yrittäjä kun loisii vaan toisten piikkiin

    • Anonyymi

      Rahaa tuleen taikaseinästä elämä on ihanaa

    • Anonyymi

      Muistakaa laittaa veroparatiisi rahaa reilusti jemmaan

    • Anonyymi

      Persujen katkeruus on musiikkia korville etenkin kun galluppien lupaama jytky jäi suutariksi ja eihän duunarit nyt enää ole kusetettavissa kun Jussi näytti persujen oikean karvan eliikkä duunarit kyykkyyn.

    • Anonyymi

      kokoomuslainen ihmisten asialla

    • Anonyymi

      Olen iloinen porvari joka huijaa koijaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe