Volvo 940 dieselin automaattivaihde (ZF) ei vaihda kiinteälle välitykselle nopeudella 90. Tietääkö joku missä mättää.
Volvo 940 automaatti
4
1370
Vastaukset
- henkka
Miten on lootan öljyjen laita?
- Yliasentaja
Tosiaan öljy katsoa, ja tarvittaessa vaihtaakin jos ollut kovin pitkään, kuin myös suodatinkin, joka öljypohjan alla vaihdelaatikossa
Turbiinissa myös proppu, pöyräyttää konetta senverran että tulee alapuolelelle
Olisko mahdollista, että ollutkin 3-vaihde laatikossa päällä ajaessa, silloinhan ei jäykistä turbiinia - v.kutvonen
Toimiiko lukko "pakkokolmosella" ajettaessa? Ainaki 960:ssä lukon pitäs olla päällä pakkokolmosella ja D:llä ajaessa kolmosella osittain ja nelosella kokonaan lukossa.Onko 940:ssä sama laatikko? Öljyn jälkeen kannattaa tarkistaa laatikon piuhat kyljestä, voi olla nimittäin sähkövika.Tai sitten on vaan turbiini tullu tiensä päähän.Volvon automaatilla on ajettu jopa 800tkm samoilla öljyillä,(eikä tää ole mikään kylänmiesten suusta kuultu juttu),että sen puoleen kestää.Mutta ite vaihdan öljyn säännöllisesti, opin sen jo Jenkin aikana,niissä kun laatikot on tarkempia öljystään.
Itsellä 98 vuosimallin 940 volvo,jossa vaihteistolaatikon vetolevyn pultit olivat päässeet löystymään.Ei tehty muuta,kuin kiristettiin kunnolla ja homma maksoi 398e!No onneksi ei enempää.Ei kuulemma ollut tarvetta,kun ei ollut mitään päässyt menemään rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924