On ehkä erikoisin ja mielenkiintoisin elämänkerta jonka olen lukenut ja paljon olen niitä lukenut. Varmaan siksi että kirjoitustyyli jo sinällään on ihan omanlainen, kirjan monet luvut alkaa runoilla, jotka on jotenkin ihan erilaisia kuin runot yleensä, on luettava monta kertaa, on todella koskettavia.
Mielenkiintoiseksi kirjan tekee varmasti se että on niin aito kuvaus selvänäkijän elämästä.
Minua ei ole nuo henkiset asiat sillälailla isommin kiinnostanut mutta kun luin kirjan niin pakko sanoa että se herätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia, lähinnä kun olen aiemmin aika skeptisesti suhtautunut noihin henkimaailma-aiheisiin.
Naomi Mesin: Noidan viitta hartioilla
5
934
Vastaukset
- Anonyymi
Minua tuo aihepiiri kiehtoo, enpä ole vielä tuota kirjaa lukenut mutta josko ottaisin nyt seuraavaksi luentaan kun kesälomakin juuri alkamassa niin ehtii.
- Anonyymi
Totta turiset! Olipa todella. Aloin lukea ja melkei samalta istumalta sen luin, aika legendaa ja vielä tässä ajassa.
- Anonyymi
Olen lukenut, tykkäsin. Meinaan sen uuden ottaa nyt seuraavaksi luentaan jahka kesälomat alkaa.
- Anonyymi
Otin työn alle niinkku sanotaan kun tuossa kovin kehuttii eli lukasin pois ja yllätti! Yllätti hyvällä tapaa. En ole yleensä mikään elämänkertojen lukija mutta hyvin oli mielenkiintonen kirja.
- Anonyymi
Ja minä en ole varsinaisesti mikään runouden ystävä mutta ne hänen runonsa ovat jotain ihan omaa luokkaansa, kauniita, koskettavia ja saa sen vaikutelman että ne ovat hänen omaa kokemustaan käsitteleviä. Pitänee tuo uusi kirja myös lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782