Eräs rouva kirjoitti Ylärissä parkanon koulukiusaamisesta. Sitä on ja paljon. Yritetään ihan koulun henkilökunnan puolesta tämä koulukiusaaminen painaa villasella. Ei se nyt ihan vaan näin taida mennä. Tämä rouva kertoi, että hän nähnyt ja kuullut. Opettajat ei REAKOI? Tämähän jo menee siihen, että opettajat syyllistyy kiusaukseen. Tuttava kertoi, että hän on ottanut yhteyttä rehtoriiin, mutta?
Koulukiusaaminen
5
949
Vastaukset
- Anonyymi
No toihan jo työpaikkakiusaamista. Eräs opettaja kertoi, että tätä tapahtuu, mutta ei saa kuulla mitään. On ylemmän tahon kommentti ja määräys. Voi voi. Kyllä siä ny taitaa vähä isompi luuta lakasta. Onko pollen suittes ny vääris KÄSIS?
- Anonyymi
Varsinkin jos kiusaaja on "kermasakin" kakaroita niin asialle ei tehdä mitään. Näitähän ne tuntuu olevan, mutta jos tavan Pekka sanoo takasi kiusaajalle niin saa siitä sanktiot. Reilu peli kerrassaan. Rahalla saa ja niin edelleen
- Anonyymi
Yleensä nuo kiusaajat on ns"eliitin" vesoja. Näiden mulliturpien jälkeläisiä, jotka luulevat näissä pienissä piireissä olevansa jotakin. Ei opettajat puutu, kun ryyppäävät näiden kanssa Brankkarissa, joka on tuon teko eliitin majailupesäke ollut perustamisestaan lähtien.
- Anonyymi
Parkanon eliittejä. Kaikkia niitähän parkanon verorahoilla raukkoja on tuettu. Tää brankkari tehtiin verorahoilla. Kattokaas niitä vuokrasopimuksia. Piti tällä juottolalla nostaa, nii parkanon imakoo. Muuta saatu ku kotona tänne.
- Anonyymi
Ala vai yläkoulu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076