Tähän riitti kun kertoi RKP:n mahtavasta vaalivoitosta. Säälittävää 😂
Tili meni lukkoon
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi, monet kerrat...
Du torde ha bredare erfarenhet om det temat än så. eller hur lukiolaislikkoja samt bl.a persunuori?
- Anonyymi
Vaali-iltana oli huumori kun baja sanoi tuloksesta vitosen näyttävän hyvältä.
Miinus kahdeksan valittujen määrässä ei tullut mieleen.
Hassun idiootti tapaus. - Anonyymi
Det blev tydligen mera banni? Vi tackar.
No ikäväähän se on jos joku kertoo tosiasioita ihmisille jotka eivät niitä kestä 😂
Arka aihe nyt näyttää olevan RKP:n "vaalivoitto"!Sven-Håkan kirjoitti:
No ikäväähän se on jos joku kertoo tosiasioita ihmisille jotka eivät niitä kestä 😂
Arka aihe nyt näyttää olevan RKP:n "vaalivoitto"!För folk som hurrar över att halva Estlands folk blev deporterat och mördat så är nog banni inte ett straff nog. Far din borde ge dig med remmen, men ni är väl inte bekanta, antar jag?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647