Onko Naantalin tai turun alalla edullisesti läppärin pölyjen puhdistusta? Vai osaako joku näppärä henkilö naantali alueella putsatta koneeni maksua vastaan?
Tietokoneen pölyjen puhdistus
9
71
Vastaukset
- Anonyymi
Naantalin keskustassa on ainakin kaksi alan liikettä jotka tarjoavat palvelujansa kuluttajille.
- Anonyymi
Naantalin Atk-Palvelu Teijo Sorvari.
- Anonyymi
erinomaista palvelua molemmissa.
- Anonyymi
Miksi vielä läppäri johonkin kalliiseen huoltoon. Minä olen tehnyt tietokoneiden puhdistuksia ja pieniä huoltoja pikkurahalla eli voisin puhdistaa läppärisi ja tarkistaa myös päivitykset sekä virustorjuntaohjelman tilan samaan hintaan eli 20 eurolla. Jos kiinostuit niin jätäthän yhteystietosi tai jotain että voin olla yhteydessä ja keskustellaan asiasta.
- Anonyymi
maksathan verot myös
- Anonyymi
Löytyy itse myös muroplaxa nimimerkkillä Samsungg joss pystyt ottamaan minuun yhteyttä tuohon nimimerkkiini niin pistä osoite minne voisin tuoda koneeni?
- Anonyymi
Tälläisillä helteillä on syytä myös muistaa tarkistaa tietokoneen lämpötahnan riittävyys.
- Anonyymi
Pöytäkoneissa tarkastaminen ja lisääminen on helppoa, mutta läppäreissä se vaatii jo sitten asiantuntemusta ettei sitä tahnaa pistä väätään paikkaan.
- Anonyymi
Noin 40000eur on prosessoin tuulettimen ilmahvaidhon erikoistaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181