Tiällä tuas tuomiorovasti emeritus lapinlahdelta pitkästä aekoo ehtoota. Kylämme metakemisti juicesta juolahti mieleeni, notta mixei kylämme lukio voisi olla erotiikka-painotteinen opinahjo? Nuorisomme forte ei ole matemaattis-luonnontieteelliset jutut, mutta voisimme kunnostautua köyrimisen ilosanoman viemisestä mualimalle. Ja rippileirejä vetäneenä voin sanoa, että siinä on hohtoa "nykäistä" teinityttöä /-poitsua hyyskän takana. Lauletaan "taivaan kodista" ja sit saadaan "pesää". Kaunista - eikö?
🤣
Rakkauvven ämmättiläinen
5
927
Vastaukset
- Anonyymi
Eläpä muuta viserrä! Siinnoessii melekosen rasakka teema lukijolle! Ja toevon mukkaan saes syntyvvyystilastottii meijjän aluveella ihan toesen suunnan - nykysin ku paennuuvvat kaakon suunnalle ni jopa pomppoosivattii ilosesti koellisen suunttaan! Puhumatakkaa kaekesta muusta naatinnosta ja ilottelusta kylän raetilla! Siinä vanahattii nuortus kerralla!
- Anonyymi
Veijolle kävi köpelösti
- Anonyymi
Ihanoo savvoo poojilta olis mukava tuntee tappaakset
- Anonyymi
Jos nuin aattelet ni ee muutaku tutustummaa! Tietennii sillä varraaksella jotta oot nuaraspuolinen immeiselävä ja vielä mielellään nuorruuvven kukostuksessa:D:D
- Anonyymi
Hyvä ajatus tuo erotiikkapainotteinen koulu. Ja voisihan tiällä järjestää esim. köyrimisen SM-kilpailut. Kyllä takuulla saisi kylä kuuluisuutta. Jotkut kylän merkkihenkilöt/yrittäjät vetämään kilpailua. Ja voisivathan he toki osallistua itse köyrimiseenkin. Ihan höpöjä tällaiset kanava- ym. tapahtumat. Köyriminen voisi olla Juankoskella läpileikkaava teema vähän asiassa kuin asiassa. Ja asuuhan kylällä paljonkin todella kovia köyriöitä, ja mökkiläisissä heitä on myös. Tämä potentiaali tulisi nyt valjastaa kylän kehityksen punaiseksi langaksi. Slogan voisi olla vaikka "köyritään yhdessä Juankoski nousuun".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848