Onkohan kyseessä joku tärkeä kiho kun jo jonkin aikaa nää lemmikit hänellä saa kulkea vapaana mukana??? Eikö koske lait/säännöt kyseistä kihoa 😳
Koirat vapaana satamassa
16
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä vuoksi nimittelet koirien omistajaa?
- Anonyymi
On kysytty onko tärkeä henkilö??? Mitäs nimittelyä siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kysytty onko tärkeä henkilö??? Mitäs nimittelyä siinä on?
Jos et tunne kyseistä henkilöä niin miksi kyselet? Mua ei ainakaan itseäni kiinnosta tippaakaan vieraat ihmiset ketä ne on yms. Huomaa mitä juntteja virtolaiset on. Hommatkaa se oma elämä niin ei tarvi nähdä vaivaa muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tunne kyseistä henkilöä niin miksi kyselet? Mua ei ainakaan itseäni kiinnosta tippaakaan vieraat ihmiset ketä ne on yms. Huomaa mitä juntteja virtolaiset on. Hommatkaa se oma elämä niin ei tarvi nähdä vaivaa muista.
Jos tuntis niin eipä tarvis kysellä 😀 Joitakin ei vain yleiset säännöt koske ollaan minä minä!
- Anonyymi
Heti kolahti.
- Anonyymi
Varmaan niin mukava jannu niin katotaan läpi sormien ✔️
- Anonyymi
Minua häiritsevät vapaana olevat koirat Baarpuurissa. Tulevat naapuripöytään nuuhkimaan. Voisi osoittaa jonkin syrjäisen nurkan heille, ettei joudu kulkemaan niiden ohi tiskille tai vessaan.
- Anonyymi
Aika röyhkeää pitää saksanpaimenkoirat irrallaan yleisillä paikoilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika röyhkeää pitää saksanpaimenkoirat irrallaan yleisillä paikoilla...
Ne kun sattuu olemaan viisaimpia koiria, niin surutta voi pitää vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kun sattuu olemaan viisaimpia koiria, niin surutta voi pitää vapaana.
No niin ilman mitään ennakkotapauksia niinhän eläimet aina ollut ja kaikki tietää että nämä susikoirat ei pure 👍 vittu mitä sontaa nauhat !!! Näille ei ole turhaan lakeja laadittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ilman mitään ennakkotapauksia niinhän eläimet aina ollut ja kaikki tietää että nämä susikoirat ei pure 👍 vittu mitä sontaa nauhat !!! Näille ei ole turhaan lakeja laadittu!
Sakemanneihin ei sovi sotkea susikoiria. Täysin eri rotu.
- Anonyymi
Ihme mesta koko paarpuuri,koirat v...uuuuuun sieltä,menkööt koirat kintaiksi.
- Anonyymi
Satoi vähän vettäkin!
- Anonyymi
Mitäs muuta.
- Anonyymi
Seinäjoen menestys yrittäjä kyseessä niitä ei pikkukylän touhut kosketa!??
- Anonyymi
Pääasia että hän saa palvelua. Koiria pelkäävät poistuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1343813Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242715Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02200Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442028Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll131777No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111495Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1391277- 931212
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu891031- 54991