Onkohan kyseessä joku tärkeä kiho kun jo jonkin aikaa nää lemmikit hänellä saa kulkea vapaana mukana??? Eikö koske lait/säännöt kyseistä kihoa 😳
Koirat vapaana satamassa
16
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä vuoksi nimittelet koirien omistajaa?
- Anonyymi
On kysytty onko tärkeä henkilö??? Mitäs nimittelyä siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kysytty onko tärkeä henkilö??? Mitäs nimittelyä siinä on?
Jos et tunne kyseistä henkilöä niin miksi kyselet? Mua ei ainakaan itseäni kiinnosta tippaakaan vieraat ihmiset ketä ne on yms. Huomaa mitä juntteja virtolaiset on. Hommatkaa se oma elämä niin ei tarvi nähdä vaivaa muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tunne kyseistä henkilöä niin miksi kyselet? Mua ei ainakaan itseäni kiinnosta tippaakaan vieraat ihmiset ketä ne on yms. Huomaa mitä juntteja virtolaiset on. Hommatkaa se oma elämä niin ei tarvi nähdä vaivaa muista.
Jos tuntis niin eipä tarvis kysellä 😀 Joitakin ei vain yleiset säännöt koske ollaan minä minä!
- Anonyymi
Heti kolahti.
- Anonyymi
Varmaan niin mukava jannu niin katotaan läpi sormien ✔️
- Anonyymi
Minua häiritsevät vapaana olevat koirat Baarpuurissa. Tulevat naapuripöytään nuuhkimaan. Voisi osoittaa jonkin syrjäisen nurkan heille, ettei joudu kulkemaan niiden ohi tiskille tai vessaan.
- Anonyymi
Aika röyhkeää pitää saksanpaimenkoirat irrallaan yleisillä paikoilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika röyhkeää pitää saksanpaimenkoirat irrallaan yleisillä paikoilla...
Ne kun sattuu olemaan viisaimpia koiria, niin surutta voi pitää vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kun sattuu olemaan viisaimpia koiria, niin surutta voi pitää vapaana.
No niin ilman mitään ennakkotapauksia niinhän eläimet aina ollut ja kaikki tietää että nämä susikoirat ei pure 👍 vittu mitä sontaa nauhat !!! Näille ei ole turhaan lakeja laadittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ilman mitään ennakkotapauksia niinhän eläimet aina ollut ja kaikki tietää että nämä susikoirat ei pure 👍 vittu mitä sontaa nauhat !!! Näille ei ole turhaan lakeja laadittu!
Sakemanneihin ei sovi sotkea susikoiria. Täysin eri rotu.
- Anonyymi
Ihme mesta koko paarpuuri,koirat v...uuuuuun sieltä,menkööt koirat kintaiksi.
- Anonyymi
Satoi vähän vettäkin!
- Anonyymi
Mitäs muuta.
- Anonyymi
Seinäjoen menestys yrittäjä kyseessä niitä ei pikkukylän touhut kosketa!??
- Anonyymi
Pääasia että hän saa palvelua. Koiria pelkäävät poistuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768