Itse olen varattu mies ja haaveeni olisi löytää varattu perheenäiti salaisiin fantasioiden toteutuksiin. Ja kyseessä fantasioita joita ei puolisolleen pysty kertomaan. Eli todella tuhmia irstaita.
Oma puolisoni on sellanen ettei tykkää mistään "erikoisemmasta" vain ja ainostaan pimeässä ja toppi päällä :(
Varattu perheenäiti
35
1375
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi löytyä jos et ole ihan toiselta puolelta Suomea...
- Anonyymi
Missä sä sitten ole,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sä sitten ole,
Pohjois-Savossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Savossa
Niin olen minäkin . Haluutko tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Savossa
Ja Millainen sä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Millainen sä oot
Varattu, yli 40v.
En viitsi tarkemmin täällä kertoa. - Anonyymi
Vai haluatko kertoa jotain vielä täällä tai kysyä?
- Anonyymi
Sinullahan on siitä paljon kokemusta mutta olethan alkuperäinen kauhalöylis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai haluatko kertoa jotain vielä täällä tai kysyä?
Olen yksin kotona, tulispa joku painamaan vieraan kalun sisääni, aaahhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin tulla tai tuutko mun luo😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oveesi koputetaan...se on vakuutusasiamies . Päästät hänet sisään juttelee. Mies on tumma hoikahko vartaloinen ja leppoisan oloinen kaveri. Hän esittelee itsensä ja alkaa kertoa kasiaansa .
Hän näyttää sulle koneeltaan millaisen vakuutuksen tarjoaisi ja sinä meet viereen kurkkimaan samalla mies hipaisee sun pakaroitasi kuin vahingossa..... Olet niin kiimassa että hymyilet vaan jaa katsot häntä silmiin mies hyväilee rohkeammin ja sinä alat lämmetä. Mies rohkenee suudella sua ja sinä vastaat siihen samalla kätesi kokeilee miehen etumusta jossa tuntuu kovettunut kalu jo olevan valmiina. Et epäröi vaan avaat miehen housujen vyön auki jotta saat paremman tuntuman kalusta ja sehän on valtavan kokoinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oveesi koputetaan...se on vakuutusasiamies . Päästät hänet sisään juttelee. Mies on tumma hoikahko vartaloinen ja leppoisan oloinen kaveri. Hän esittelee itsensä ja alkaa kertoa kasiaansa .
Hän näyttää sulle koneeltaan millaisen vakuutuksen tarjoaisi ja sinä meet viereen kurkkimaan samalla mies hipaisee sun pakaroitasi kuin vahingossa..... Olet niin kiimassa että hymyilet vaan jaa katsot häntä silmiin mies hyväilee rohkeammin ja sinä alat lämmetä. Mies rohkenee suudella sua ja sinä vastaat siihen samalla kätesi kokeilee miehen etumusta jossa tuntuu kovettunut kalu jo olevan valmiina. Et epäröi vaan avaat miehen housujen vyön auki jotta saat paremman tuntuman kalusta ja sehän on valtavan kokoinenMies alkaa riisua sinua hyväillen ja suudellen sun kiimasta nöpöttäviä nännejäsi...riisutaan itse jo hameeni lattialle jotta mies voinparwmmin hyväillä sun kiimazta kosteaa pilluasi...kohta mies nostaa sut pöydälle riisuu sulta pikkarit pois ja hyväilee kielellään sun pilluasi ...voihkit onnesta ja harot miehen tukkaa..mies lopettaa kielihoidon ja työntää juhlavan kalunsa sulle sisään alkaen samalla puristella sun rintojasi...kalu liikkuu eestaas tihenevään tahtiin ja pöydällä ollut läppärikin lentää lattialle...se ei tahtia haittaa vaan mies jatkaa naimista kunnes saa sinun useiden orkkujen jälkeen oman orkkunsa huudon kera ja sperma purkautuu sisällesi valtavalla paineella saaden sut köyristämään selkääsi oman orkkusi ansiosta. Olet saanut odottamasi tyydytyksen ja päätät ettet ota vakuutusta tällä kertaa , mutta ehkä miehen pitää palata uudemman kerran jos sitten olisi parempi tarjous🙂
Anonyymi kirjoitti:
Varattu, yli 40v.
En viitsi tarkemmin täällä kertoa.Kerro mun treffipalstalla mie on profiili siellä
Anonyymi kirjoitti:
Varattu, yli 40v.
En viitsi tarkemmin täällä kertoa.Treffipuolelle yee profiili niin voidaan siellä keskustella ilman häiriöitä ja ilman kuvia.
Minun profiili on mie
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
Olen 28v perheenäiti 164cm 61kg- Anonyymi
Tuossa yläpuolella on yhteystiedot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa yläpuolella on yhteystiedot
Olenko liian vanha? Kuntoileva vaalea nainen, varattu Varkaudesta 56v
- Anonyymi
Missäpäin perheenäiti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minulle ainakaan.
t. kymppimies - Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minulle ainakaan.
t. kymppimiesKiva kuulla..
- Anonyymi
Mistäpäin?
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään ole :)
Täällä on myös mies, joka painii samanlaisen "ongelman" kanssa.. En toki tullut syömään aloittajan leipää, koska olen pk-seudulta ja 34v..eli jos on rouvia täältäpäin, niin sopii heittää viestillä :)
Maksullisiin naisiin tai etsimään seksitreffeistä.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854