Erot kasinoissa

Anonyymi

Aivan ihme homma näillä kasinoilla kyllä. Viime la hävisin joku 3k ja sitten nakkas 6k voiton eräs kasino. Ke toinen kasino antoi 12k ja eilen vielä tuli kolmannelta kasinolta 4.8k kun mies kävi kaupassa. Istuin autossa ja pari pyöräytystä 12e panoksella. Tänä aamuna tuo viime la 6k antanut kasino vei 5k ilman yhtään yli 1k voittoa. On tämä hommaa.

13

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovat on panokset sinulla ja tietää varmasti sitä että jos jatkat samalla linjalla niin menee omat, lainatut ja varastetut. Eli tämä vain varoituksen sanasena sinulle!

    • Anonyymi

      Tuona päivänä tuli vielä 11k takaisin, sen jälkeen eilen 18k. Annollaan on.

    • Anonyymi

      Sinua on silti varoitettu! Turha itkeä jonkun ajan päästä kuinka pelit vei kaiken jne.

    • Anonyymi

      varokaa kaikkia white hat gaming ltd kasinoita, ei voittoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huh taas on tullut viime viikolla 19k ja eilen 12k, tänään 15k.

      Tämän päivän rahat kelpasi toki mutta bonusrulla yhden päässä siitä että olisi tullut 44k. Voi vietävä, on nimittäin usein tullut tuosta päävoitto pienemmillä panoksilla ja tiedän miten bonusrulla silloin liikkuu ja lukittuu ns puolivälissä. Oli hieman jännää mutta antoi kuiten 10k silloin siitä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tykkään kyl eniten 22bet casinosta. Voitot on minuuteissa tilillä, kun puhelimeen tulleen vahvistuskoodin kirjoittaa. Arvosta juuri tätä nopeaa ja luotettavaa voittojen kotiutusta.

      https://22bet.com?bf=615df5c5ecabd_1107121011

    • Anonyymi00012

      Aika hurjaa vaihtelua kyllä. Juuri tuo tekee kasinopeleistä niin arvaamattomia — yhtenä päivänä voi tulla useamman tuhannen voitot ja seuraavana kaikki menee takaisin ilman mitään isompia osumia. Varsinkin korkeammilla panoksilla heilahtelut näkyvät nopeasti.

      Siksi moni pelaaja suosii nykyään pienempiä talletuksia ja testaa eri kasinoita varovaisemmin. Esimerkiksi https://1eurontalletuscasino.com
      listaa kasinoita, joilla voi aloittaa jo 1 € minimitalletuksella ja pelata vähän maltillisemmin.

    • Anonyymi00015

      Tuo kuulostaa kyllä tyypilliseltä kasinopelaamiselta – välillä tulee isoja voittoja lyhyessä ajassa ja sitten taas rahat voivat hävitä yllättävän nopeasti. Siksi moni pelaaja kotiuttaakin osan voitoista heti, kun osuu suurempi voitto kohdalle.

      Jos pelaa useammalla kasinolla, kannattaa myös hyödyntää tarjoukset ja ilmaiskierrokset, jotta omaa rahaa ei tarvitse riskeerata yhtä paljon. Itse olen löytänyt niitä täältä:

      https://kasinofreespins.com

      Ja ennen kaikkea kannattaa muistaa pelata vain sellaisilla summilla, jotka on valmis myös häviämään. 😊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe