Moniko avo/aviopari haluaisi kimppaseksiä tai parinvaihtoa?
Moniko aviopari haluaa ......
46
3987
Vastaukset
- Anonyymi
Uskoisin 80% pareista keskustellut asiasta jossain vaiheessa. Meilllä eka kerta vuosi sitten Himoksella, onneksi lähdettiin mukaan eikä jää viimeiseksi.
- Anonyymi
Olemme aviopari N53 ja M51. Olemme useasti puhuneet toisen miehen mulaan ottamisesta. Asia ei ole edennyt vielä käytännön tasolle. Vaimo kysyi kerran, olisiko kiihottavaa katsella häntä toisen miehen naitavana. Kiihottui myös itse, kun kerroin miten kiimaista sitä olisi ktsella.
- Anonyymi
Meillä tänään sessio.........
- Anonyymi
Meillä myös keskusteltu asiasta. Fantasiassa ollut, että gynellä käydessä lääkäri
haluaisi testata omaan kulliaan, että meneekö se hyvin sisään.
Vaimo kiihoittuu asiasta ja pyytää, että kerron siitä lisää.
Vaimoni kuuntelee ja runkkaa kulliani tosi kovaa ja nautin siitä.
Sitten panen häntä ja hän pyytää sanomaan, että tohtori nussii silloin hänen
kuumaa pilluaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä myös keskusteltu asiasta. Fantasiassa ollut, että gynellä käydessä lääkäri
haluaisi testata omaan kulliaan, että meneekö se hyvin sisään.
Vaimo kiihoittuu asiasta ja pyytää, että kerron siitä lisää.
Vaimoni kuuntelee ja runkkaa kulliani tosi kovaa ja nautin siitä.
Sitten panen häntä ja hän pyytää sanomaan, että tohtori nussii silloin hänen
kuumaa pilluaan....Minä olen ollut muutaman kerran gynekologilla mukana. Kiihottavaa katsoa, kun mies gynekologi tutkii vaimon pillua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut muutaman kerran gynekologilla mukana. Kiihottavaa katsoa, kun mies gynekologi tutkii vaimon pillua.
Samoin odotellut odotushuoneessa, tietäen, että vaimo on pillu esillä komealle gynelle...
Vaimo sanoi, että kostui kun gyne hieroi niin hellästi klitorista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin odotellut odotushuoneessa, tietäen, että vaimo on pillu esillä komealle gynelle...
Vaimo sanoi, että kostui kun gyne hieroi niin hellästi klitorista..Juu ja sit lehmät lensi ikkunasta ja pasko gynen naamalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja sit lehmät lensi ikkunasta ja pasko gynen naamalle
Hehehhee juurikin näin
- Anonyymi
Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Meillä oli mökki juhannuksena vuokralla ja tutustuttiin naapuri mökin miehiin ja juotiin jonkin verran aattona.
Olen yrittänyt saada vaimoani suostumaan kimppaseksiin jo pidemmän ajan.
Nyt vaimoni sanoi kuitenkin suostuvan olemaan kaikkien kolmen kanssa jos vkelä haluan antaa muiden miesten panevan häntä. Tottakai halusin saada oman vaimoni kimppanaiseksi.
Alkoholin rohkaisema vaimo sai neljää miestä juhannusaaton ja juhannuspäivän ajan.
Mikäli minusta riippuu niin ei todella ollut viimeinen kerta kun vaimoa kimpassa nussitaan oli niin hieno kokemus ette uskoisi jos ei oltaisi kokeiltu.
Suosittelen kokeilemaan! - Anonyymi
Vieras mies vaimon ilona on meillä ihan jokakuinen juttu, ja vaihtoakin olemme koittaneet muutamaan kertaan. Hyvin on toiminut. Alkun vaihdossa olimme eri huoneissa, viimeksi jaoimme loppuillasta saman sängyn. Vaimoni on 47v ja minä 53, vieraat n32 ja m27. Oli todella kiihottavaa samalla halia ja hyväillä nuorta naisvierasta ja katsella kun hänen miehensä rakastelee vaimoani. Emme mekään pitkään malttaneet vain katsella vaan pikapikaa livautin seisovan pippelini vieraani pimppiin. Ajallaan vaimoni sai urokseltaan lastin sisäänsä ja minä vuorostani laukesin hänen vaimoonsa. Ilta oli erittäin tyydyttävä ja aamusta sain herätä ihaniin huuliin kaluni ympärillä.
-Pasi-- Anonyymi
Myös meillä viikonloppuna rouva sai vierasta miestä mökillä ja lasti meni vaimoni sisään, oli se kiihoittavaa katsella.
- Anonyymi
Toiseksi mieheksi voisin tulla jonkun vaimoa hyväilee ja panee myös🥰
- Anonyymi
Moi. Vaimoni haluaa aina joskus vakkarin sijaan uutta miestä. Millainen olet? Vaimoni on 47v vaalea, ihan kivoissa mitoissa oleva kaunis nainen. En mitenkään pysty tyydyttämään hänen halujaan, siksi otamme lisäksi aina tousen miehen silloin tällöin.
-Pasi- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Vaimoni haluaa aina joskus vakkarin sijaan uutta miestä. Millainen olet? Vaimoni on 47v vaalea, ihan kivoissa mitoissa oleva kaunis nainen. En mitenkään pysty tyydyttämään hänen halujaan, siksi otamme lisäksi aina tousen miehen silloin tällöin.
-Pasi-Moi. Olen normaalikoinen mies ja tykkään helliä ja tyydyttää kaikessa rauhassa ilman mitään suorituspaineita , siis illanviettoa ja hyväilyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Olen normaalikoinen mies ja tykkään helliä ja tyydyttää kaikessa rauhassa ilman mitään suorituspaineita , siis illanviettoa ja hyväilyjä
Sinua ei häiritse kun aviomies katselee vierestä. Osallistun itse vain yleisönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Pasi-Kerro -Pasi- lisää haluaisin mukaan tyydyttämään vaimosi haluja
- Anonyymi
Kyllä, tälläkin hetkellä haetaan bi naista petipuuhiin mieheni kanssa 😊 kokemusta on jonkunverran ja tykättiin
- Anonyymi
Naapurin rouva olen nuollut ja sen miestä oon kolauttanut persreikään samaa aikaa oli muuten hieno torni muijani kiukutteli ku naapurin äijän keihäs ei mahtunu sisään mut hyvä niin koska kokemus aikasemalta kerralta ei ollu mikään onnistunut kimmppa pano siinä kävi niin et koko torni hajos ja muijalta murtu olkapää voi kyll johtuu et tää pariskunta Espoosta oli yhteis painolta 360kg ja olivat kuleeman mukaan laihduttanut 100kg yhteensä 🤔voi luoja minkälainen tytär nillä oli sain salaa vetää sitä viikseen ku vein likkan fudis harkkoihin treeni jälkee ajettiin Espoon rantaa jossa sit tehtiin se ainut mikä jäi mietityttää miks ne pelasi pienellä kentällä hyvää kesää kaikkille ja älkää välitäkään kirjotus virheistä on lukihäiriö 😉
- Anonyymi
Hep
- Anonyymi
Liian mustasukkaisia miehiä ollut. Haluaisivat itse kokeilla kimppaa muitten kanssa mutta oma vaimo ei sais, koska hänhän mahtaa tykätä toisista enemmän..
Tai sit olevat niin pelokkaita ettei halua edes toista naista ottaa mukaan kun ei millään usko että vaimo sallis semmosta vaikka monen kertaan sanonut että suostuu mielellään..
Itse olen aina halunnut kokeilla (mieluiten monen miehen kanssa mutta kyllä naisetkin kelpais jos löytyis jostain halukkaita) mutta vieläkään mieheni ei ole suostunut vaikka muutama vuos ollut puhetta että ehkä parhaan kaverin ja sen tyttöystävän kanssa kun hän melkein oli jo niitten kanssa kerran.. ei vaan saanut pystyyn silloin kännäämisen takia.- Anonyymi
Molempien täytyy haluta 100% kolmatta mukaan, naisena todellakin nautin kun vieras yhtyy kanssani. Mieheni ymmärtää saan orgasmeja useita sekä huudan nautinnosta juuri saadessa vierasta, aivan luonnollista joka täytyy ymmärtää kun tälläiseen lähdetään mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempien täytyy haluta 100% kolmatta mukaan, naisena todellakin nautin kun vieras yhtyy kanssani. Mieheni ymmärtää saan orgasmeja useita sekä huudan nautinnosta juuri saadessa vierasta, aivan luonnollista joka täytyy ymmärtää kun tälläiseen lähdetään mukaan.
Jep! Eikö tuo nyt ookkin parasta kun saat nauttii ja sun mies nauttii sun nautinnosta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep! Eikö tuo nyt ookkin parasta kun saat nauttii ja sun mies nauttii sun nautinnosta? :)
Aivan parasta mitä puoliso voi tarjota naiselle..silloin voin nauttia aidosti vieraan kanssa kun oma kuppani ei mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan parasta mitä puoliso voi tarjota naiselle..silloin voin nauttia aidosti vieraan kanssa kun oma kuppani ei mustasukkainen.
Niin. Tossa voittaa kaikki, varsinkin sinä naisena😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Tossa voittaa kaikki, varsinkin sinä naisena😊
Sä sanoit ton😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä sanoit ton😊
Varmasti susta tuntuu ihanalta. Ja miehestä näyttää ja kuulostaa hyvältä sun nautinto🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti susta tuntuu ihanalta. Ja miehestä näyttää ja kuulostaa hyvältä sun nautinto🤭
Valhtelisin jos kieltäisin nauttivani vieraan kans. Mieheni haluis myös viikolla olisin jonkun kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhtelisin jos kieltäisin nauttivani vieraan kans. Mieheni haluis myös viikolla olisin jonkun kaa.
Saaks kysyy minkä näköinen nainen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaks kysyy minkä näköinen nainen olet?
Sua kiinnostaa vai? Hmm..hoikahko vaalea hiuksinen keski ikäinen. Haluistko tietää muutakin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua kiinnostaa vai? Hmm..hoikahko vaalea hiuksinen keski ikäinen. Haluistko tietää muutakin😊
Okei! 😊 Kiihottaa ajatella kun sunlainen vanhempi rouva nauttii kimpasta🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei! 😊 Kiihottaa ajatella kun sunlainen vanhempi rouva nauttii kimpasta🤭
Kiva kuulla😋 oletko ollut parin seurana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla😋 oletko ollut parin seurana.
En ole ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollu.
Siksi sua kiinnostaa.. meitä pareja aika paljon tänäpäivänä harrastuksen parissa.
- Anonyymi
Meillä oli miehen kaveri viikonlopun kylässä tuli perjantaina suoraan töistä ja lähti maanantai aamuna suoraan töihin. Itsellä oli onneksi iltavuoro niin sain levätä kunnolla.
Olemme olleet sängyssä melko usein tämän kuuden vuoden aikana.
Nautin täysin kahden miehen kanssa kun asia on ok myös miehelleni.
Kun opin luottamaan että sain nauttia täysin myös vieraamme kanssa meidän keskinäinen yhdessä olomme on vapautunut täysin.
Nyt on luonnollista olla täysin kahden miehen nainen. - Anonyymi
Vaimo joskus kysyi kumpi olisi parempi että minä saisin vierasta kimpassa vai otettaisiin toinen mies naimaan häntä. Minä sanoin valintaa helpoksi. Toinen mies tietysti hänelle. Vaimo innostui. Monta kertaa oikein kiihottuneena hän kyseli haluaisinko että hän antaisi toisille miehille. Tietysti. Kimppaan emme ole vielä päätyneet. Kerran hän tunnusti kiimassaan että on antanut kerran vieraalle. Haluaisin nähdä vaimon antavan vieraalle.
- Anonyymi
Samoin meilläkin päädyttiin miestä etsii sänkyyn. Rakastellessa mieheni fatasioi ja kiusoitteli jospa vieras olisi hänen sijassaan juuri nyt. Aloin fantasioimaan itsekkin yhdynnän aikana, kuinka ollakkaan orgasmi tuli hetkessä. Teillä puhuttu asiat selviksi, etsitte sopivan kaverin vaimolle niin pääset näkemään kun vaimo nauttii😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin meilläkin päädyttiin miestä etsii sänkyyn. Rakastellessa mieheni fatasioi ja kiusoitteli jospa vieras olisi hänen sijassaan juuri nyt. Aloin fantasioimaan itsekkin yhdynnän aikana, kuinka ollakkaan orgasmi tuli hetkessä. Teillä puhuttu asiat selviksi, etsitte sopivan kaverin vaimolle niin pääset näkemään kun vaimo nauttii😊😊
Pyöriteltiin vaimoa pariin kertaan kaverin kanssa pannen vuorotellen.
Kaksi kertaa lauettuaan vaimoni pilluun kaveri olisi tarvinnut leppotauon niin vaimo alkoi imemään kaverin kullia pylly pystyssä niin pääsin takaapäin paneen samalla kun vaimolla oli "vieras" kulli suussa.
Sai vaimoni kaverin kullin seisomaan ja pilluun.
Oli kiihoittavaa panna vaimoa samalla kun toisen kulli oli vaimon suussa
Asiasta on keskusteltu paljon. Mua kiihottaa ajatus kahdesta miehestä mun kanssa😍🤩
Mutta mies laittanu jarrun päälle..naista en huolisi mukaa mut vieraan miehen kyllä. Joskus etsittykin mutta se kaatunut siihen että ei osata käyttäytyä..ollaa heti tulossa panemaa perseesee..rakastan seksiä, 48v nainen.
Haave elää😘😛- Anonyymi
Erittäin kiihottava ajatus saada toisen miehen vaimoa miehen katsellessa ja naisen nauttiessa😉
- Anonyymi
Meidän ystävistä kolme on ollut mukana kimpassa yksi ystävä kerrallaan.
Emme tiedä tietävätkö toisistaan vai ei.
Aloittaessamme ystävät olivat poikamiehiä.
Harmi kyllä ystävämme ovat avioituneet vuosien varrella mutta seksiä harrastetaan edelleen vaikka ystävämme vainot eivät tiedä asiasta. - Anonyymi
Kun miehet ovat oikeanlaisia, eivät mitään törkymöykkyjä saattaa kimppakin onnistua. Muutama kerran olen onnistuneessa sessiossa ollut.
Paras kun olin kolmen nuoren miehen kimppa.
Tiesi että mitä oli saanut kun pimppiin tyydyttivät itsensä. Olemme n.45v pari ja haluaisimme kokeilla kimppaa toisen parin kanssa. Myös useamman parin ryhmä tai kolmanneksi mies tai nainen kiinnostaa.
Lisäksi naisen haaveena on harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, mutta parin/naisen löytäminen vaikuttaa olevan haasteellisempaa kuin miesten.
Mikä ei sinänsä yllätä 😉
Vaikka ensisijaisesti paria etsimme niin mikäli siisti herrasmies kohdalle osuu, hänen tuskin tarvitsee tyytyä pelkkään katseluun..- Anonyymi
p-savosta nelikymppinen harteikas hetero mies haluaisi mukaan kimppaan kik muajussi
- Anonyymi
Minua kiinnostaa ja kiihottaa, olen ollut exän kanssa 2 kertaa kolmen kimpassa, sitten ex rakastajatteren kanssa 3 kimppaa aika usein, nykyinen vaimoni ei suostu kimppaan eikä muihinkaan sellaisiin systeemeihin,hän 60, kuten minä
- Anonyymi
Päijät-hämeessä mies pareille. [email protected]
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1172046SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2431369En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331248Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6991Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36945- 49878
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33824It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9822+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais237787Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29773