Lindtman itse kiistää asian, mutta...
Sanna Ukkolahan kirjoitti kolumnissaan, että SDP:n kuntavaalitulos oli historiallisen heikko, ja Antti Lindtmanin kommentit vaali-iltana kertoivat puolueen sisällä vallitsevasta hajaannuksesta.
”Puolueessa on voimia, jotka haluavat Marinin syrjään ja Lindtmanin hänen tilalleen, ja sen tietää myös Lindtman itse. Hän ilmaisi vaali-iltana pettymyksensä vaalitulokseen ja arveli, että Marinin ympärillä käyty ateriakohu saattoi siihen vaikuttaa”, Ukkola kirjoitti.
Totta kai demareissa on jo paljon niitä jotka haluavat Marinin syrjään, häntä kannattaa lähinnä feministinaiset. Osan mielestä Marin on myös liian vasemmistolainen.
"Antti Lindtman huohottaa Sannan niskaan"
13
178
Vastaukset
- Anonyymi
Marin on vetänyt ääniä vihreiltä, ei kai ihan heti kannata heittää imuria syrjään ..
- Anonyymi
Ei vaalitulos oikein siltä näyttänyt.
- Anonyymi
Se nyt oli vain Ukkolan jorinoita, ei hän juuri politiikkaa ymmärrä. Eihän SDP: n tulos ollut "historiallisen" heikko. Oikeastaan tulos oli mahdottoman hyvä hallituksen pääpuolueelle.
Ukkolan kannattaisi hieman perehtyä poliittisiin kuvioihin ennen kommentointiaan.- Anonyymi
Kyllä Ukkola sentään tietää asioista paljon paremmin, kuin joku demari roskafoorumilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ukkola sentään tietää asioista paljon paremmin, kuin joku demari roskafoorumilla.
Ukkola on taas päästetty nyrkin ja hellan välistä kommentoimaan, eikö persu pidä eukkoansa kurissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkola on taas päästetty nyrkin ja hellan välistä kommentoimaan, eikö persu pidä eukkoansa kurissa?
Kyllä ottaa päähän Ukkolan totuus.
Onkohan tuossa tarkoitus vain luoda katkeruutta demarien välille.
70-luvulla eräs kepun nokkamies lausui SMP:n suuntaan: Emme hyväksy Veikko Vennamon jyrkkää tyyliä ... mutta tämän mukavan Eino Poutiaisen kanssa kyllä haluaisimme tehdä yhteistyötä...
Niin.- Anonyymi
ILMA-JOE kirjoitti:
Onkohan tuossa tarkoitus vain luoda katkeruutta demarien välille.
70-luvulla eräs kepun nokkamies lausui SMP:n suuntaan: Emme hyväksy Veikko Vennamon jyrkkää tyyliä ... mutta tämän mukavan Eino Poutiaisen kanssa kyllä haluaisimme tehdä yhteistyötä...
Niin.Demarit ovat muutenkin katkeria ihmisiä.
- Anonyymi
Sanna on menettänyt vetovoimansa.
- Anonyymi
sarja poliittisia naivisti pölvästeja, lipponen, heinäluoma, lindman,, jne..
melkein kuin kokoomus kaaderit, katainen, tuppi, mykkänen....
Suomen tuhoajia, ja sosialistisen vallankumouksen renkejä. - Anonyymi
Eikö Sanna pääse enää Voguen kanteen?
- Anonyymi
Ei taida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368