"Antti Lindtman huohottaa Sannan niskaan"

Anonyymi

Lindtman itse kiistää asian, mutta...

Sanna Ukkolahan kirjoitti kolumnissaan, että SDP:n kuntavaalitulos oli historiallisen heikko, ja Antti Lindtmanin kommentit vaali-iltana kertoivat puolueen sisällä vallitsevasta hajaannuksesta.

”Puolueessa on voimia, jotka haluavat Marinin syrjään ja Lindtmanin hänen tilalleen, ja sen tietää myös Lindtman itse. Hän ilmaisi vaali-iltana pettymyksensä vaalitulokseen ja arveli, että Marinin ympärillä käyty ateriakohu saattoi siihen vaikuttaa”, Ukkola kirjoitti.

Totta kai demareissa on jo paljon niitä jotka haluavat Marinin syrjään, häntä kannattaa lähinnä feministinaiset. Osan mielestä Marin on myös liian vasemmistolainen.

13

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marin on vetänyt ääniä vihreiltä, ei kai ihan heti kannata heittää imuria syrjään ..

      • Anonyymi

        Ei vaalitulos oikein siltä näyttänyt.


    • Anonyymi

      Se nyt oli vain Ukkolan jorinoita, ei hän juuri politiikkaa ymmärrä. Eihän SDP: n tulos ollut "historiallisen" heikko. Oikeastaan tulos oli mahdottoman hyvä hallituksen pääpuolueelle.
      Ukkolan kannattaisi hieman perehtyä poliittisiin kuvioihin ennen kommentointiaan.

      • Anonyymi

        Kyllä Ukkola sentään tietää asioista paljon paremmin, kuin joku demari roskafoorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Ukkola sentään tietää asioista paljon paremmin, kuin joku demari roskafoorumilla.

        Ukkola on taas päästetty nyrkin ja hellan välistä kommentoimaan, eikö persu pidä eukkoansa kurissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkola on taas päästetty nyrkin ja hellan välistä kommentoimaan, eikö persu pidä eukkoansa kurissa?

        Kyllä ottaa päähän Ukkolan totuus.


      • Onkohan tuossa tarkoitus vain luoda katkeruutta demarien välille.

        70-luvulla eräs kepun nokkamies lausui SMP:n suuntaan: Emme hyväksy Veikko Vennamon jyrkkää tyyliä ... mutta tämän mukavan Eino Poutiaisen kanssa kyllä haluaisimme tehdä yhteistyötä...
        Niin.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Onkohan tuossa tarkoitus vain luoda katkeruutta demarien välille.

        70-luvulla eräs kepun nokkamies lausui SMP:n suuntaan: Emme hyväksy Veikko Vennamon jyrkkää tyyliä ... mutta tämän mukavan Eino Poutiaisen kanssa kyllä haluaisimme tehdä yhteistyötä...
        Niin.

        Demarit ovat muutenkin katkeria ihmisiä.


    • Anonyymi

      Sanna on menettänyt vetovoimansa.

    • Anonyymi

      sarja poliittisia naivisti pölvästeja, lipponen, heinäluoma, lindman,, jne..
      melkein kuin kokoomus kaaderit, katainen, tuppi, mykkänen....

      Suomen tuhoajia, ja sosialistisen vallankumouksen renkejä.

    • Anonyymi

      Eikö Sanna pääse enää Voguen kanteen?

      • Anonyymi

        Ei taida.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe