Oletan, että Satakunnan Kansa ei julkaise sinne lähettämääni kommenttia joka koski kesätoimittajan juttua joten laitan tähän samansisältöisen höpinän.
Kesätoimittaja otsikoi kirjoituksensa "Yllätyin ensimmäisen työpäivän jälkeen kuullessani työkaverin sanovan tosissaan: ”Sillai kai!” Tämän koukuttavan aloituksen jälkeen hän aloittaa varsinaisen kirjoitusosuuden asemoimalla itsensä lukijoiden yläpuolelle:"Olen paljasjalkainen tamperelainen."
Mieleeni tuli analogia: vuosikymmeniä sitten paikkakunnalle saapunut pankin konttorinjohtaja aloitti mainosjulkaisussa esittäytymisensä:"Monet varmaan ihmettelevät miksi olen tullut vauraalta Etelä-Pohjanmaalta tänne ´kivikarvialle´!" - Psykologisesti nerokkaampaa vetoa on vaikea keksiä.
Kesätoimittajatytössä on ainesta Hesarin tai YLE:n tähtitoimittajaksi!
Kesätoimittajan hypetys
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788